Nakkikastike OFFICAL
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa offical?
En tiedä.
On trendikästä kirjoittaa otsikkoon OFFICAL.
Lapsena söin koulussa usein nakkikastiketta.
Zinc kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa offical?
En tiedä.
On trendikästä kirjoittaa otsikkoon OFFICAL.
Se on OFFICIAL.
Vierailija kirjoitti:
Zinc kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa offical?
En tiedä.
On trendikästä kirjoittaa otsikkoon OFFICAL.Se on OFFICIAL.
Mitä se tarkoittaa ja miksi sitä pitää hokea koko ajan?
Mikä on paras nakki? Joku hookoon perus tuntuu nykyään melko kuivalta. Pitääkö ostaa wanhan ajan nacceja vai mitä laatua?
Mä paahdan vehnäjauhot voissa kullanruskeaksi ja kippaan joukkoon vettä niin että sihisee vain. Nakkipalat paistan pannulla sipulin kanssa ja maustan hyvästi. Kasvisfondia vähän viel sekaan niin johan on hyvää! Kasvisnakkeja käytän.
Minä lisään vähän ketsuppia, sinappia ja suolakurkkua mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä lisään vähän ketsuppia, sinappia ja suolakurkkua mukaan.
Miksi ketsuppia?
Vatajan nakkeja, tomaattipyrettä, kermaa, sipulia, mustapippuria ja rakuunaa...nam.
Suolakurkkua olla pitää. Jaa, mutta eikös se olekin muuten silloin nakkistroganoffia?
Tein just tänään. Nakkeja ja sipulia paistumaan keraamiseen kattilaan, sitten muutama rkl jauhoja joita pyörittelee, sitten puolikas lihaliemi+soijaa ja vettä + mausteita.
Koittakaapa joskus laittaa laktoosillista kuohukermaa, maku on paljon parempi kuin niillä laktoosittomilla tai ruokakermavirityksillä.
Olet kyllä harvinaisen rasittava tyyppi. Täyttä ídíoottiuttasi kirjoitit alunperin offical 😂😂😂 ja nyt työnnät sitä joka paikkaan, aivan kuin olisit tarkoituksella kirjoittanut sanan alunperinkin täysin päin v...a.
Ai kamala kun rupesi tekemään mieli nakkisoosia. Jos huomenna vielä tekee, menen ja tekaisen soosin pitkästä aikaa. Hyvä kun tuli tämmöinen ketju.
Eipä täälläkään tarvitse huomisen ruokaa miettiä, nakkiakastiketta pitkästä aikaa!
Snellun nakki on hinta/laatusuhteeltaan tällä hetkellä paras nakki. HK:n Aito on tuohon verrattuna mauton pökäle.
Mitä tarkoittaa offical?