Ketään, jolle EI olisi tullut hiustenlähtöä synnytyksen jälkeen??
Vai tuleeko se ihan kaikille?
Huolestuttaa kun olen jo valmiiksi ohuthiuksinen, että lähteekö nämä loputkin karvat päästä synnytyksen jälkeen... :( Olen siis nyt rv 37+4.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:04"]
Ei oo vielä ainakaan, poika 3vk. -parturi-kampaaja
[/quote]
Se tulee yleensä vasta 3-6kk synnytyksestä tai imetyksen lopettaminen jälkeen...
[/quote]
Mulla taas se hiustenlähtö loppui siinä 7 kk synnytyksen jälkeen ja imetyksen lopettamisen jälkeen ei tapahtunut mitään (tosin imetin lasta lähemmäs 2-vuotiaaksi, joten se loppupään imetys oli sellaista kertaa kahta päivässä.
6
[/quote]
Miksi tämä kommentti saa miinuspeukkuja?
[/quote]
Voi zeesus, kiinnittääkö joku näihin huomiota?? Ihmisethän painelee niitä ihan huvin vuoksi, ilman mitään suurempaa merkitystä...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:04"]
Ei oo vielä ainakaan, poika 3vk. -parturi-kampaaja
[/quote]
Se tulee yleensä vasta 3-6kk synnytyksestä tai imetyksen lopettaminen jälkeen...
[/quote]
Mulla taas se hiustenlähtö loppui siinä 7 kk synnytyksen jälkeen ja imetyksen lopettamisen jälkeen ei tapahtunut mitään (tosin imetin lasta lähemmäs 2-vuotiaaksi, joten se loppupään imetys oli sellaista kertaa kahta päivässä.
6
[/quote]
Miksi tämä kommentti saa miinuspeukkuja?
[/quote]
Voi zeesus, kiinnittääkö joku näihin huomiota?? Ihmisethän painelee niitä ihan huvin vuoksi, ilman mitään suurempaa merkitystä...
[/quote]
No en minä ainakaan painele. Kyllä minä tykkään oikeasti hyvistä kommenteista ja alapeukutan niitä jotka on ihan hölmöjä, mielestäni.
Olisiko se kaksivuotiaaksi imetys alapeukun syy. Kun se on monesta täällä niin kovin pervoa!
Niin, totta, taaperoimetys ON kieltämättä aika pervoa...
Imetyksen lopettamisen jälkeen alkoi mullakin hiustenlähtö.
Jos olet käyttänyt e-pillereitä ja niiden lopettamisen jälkeen ei esiintynyt merkittävää hiustenlähtöä, voi olla todennäköisempää, että ei raskaudenkaan jälkeen esiinnny.
Mulle on tullut vasta imetyksen loputtua ja siis vasta jokunen viikko sen kokonaan loputtua, kun vauva on ollut jo yli vuoden.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 15:12"]
Niin, totta, taaperoimetys ON kieltämättä aika pervoa...
[/quote]
No, sitten on vauvankin imetys.
Ei mulla ollut mitään erityistä hiuksissa.
Mulla ei ole koskaan synnytysten jälkeen lähtenyt hiuksia normaalia enempää ei myöhemminkään. Lapset nyt 6 ja 2. Tosin en koskaan kyennyt imettämään heitä, joten liittyisikö se hiustenlähtö enemmän siihen kuin synnytykseen.
Minä olen ymmärtänyt, että ne hiukset jotka lähtevät synnytyksen jälkeen ovat ylimääräisiä hiuksia. Siis tukka palaa siihen mitä se oli ennen raskautta. Monellahan tukka paksuuntuu ja tulee enemmän tukkaa raskauden aikana. Eli ei kukaan kaljuunnu sen tähden.
En huomannut minkäänlaista hiustenlähtöä (normaalia enempää siis), en synnytyksen jälkeen, enkä imetyksen lopettamisen jälkeenkään.
Minulla on pitkät paksut hiukset joita nyt löytyy sieltä sun täältä muutenkin. Lapsi on nyt 2 v ja täysimetin 8kk asti.
Ihme kyllä ei hiustenlähtöä! Täysimetin 5kk ja nyt osaimetän. Olen laihtunut ihan hirveästi mutta hiuksia ei ole lähtenyt. Kampaajan mukaan hiustenlähtö on tosi yksilöllistä, toisilla lähtee ja toisilla ei.