Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kannusta mua laihtumisessa =(

Vierailija
19.12.2013 |

Tottakai kiloja nyt on enemmän kun silloin kun tavattiin, toisen lapsen jälkeen en ole saanut kiloja pois.. Toisaalta esikoisenkin kanssa en laihtunut mitään kun imetin, vasta kun lopetin imettämisen sain kiloja pois. Toinen nyt on 7kk, joten onhan se ymmärrettävää etten ole ihan niin timmissä kunnossa... Mutta kun mieheni on liiankin ymmärtäväinen! Ei minun tarttisi hänen mielestään laihduttaa, näytän niin hyvältä näin, on niin kivaa kun täytän housut eri tavalla kuin ennen jne... Enkä kyllä ollut mitenkään erityisen laiha kun tavattiin, 167/62 vissiin, nyt 167/75....

Mutta joo, olisi helpompaa ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä kiloille jotain jos tuo mies ei selittäisi että olen niin ihana just näin ja että hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen.. 

No, voisi asiat olla pahemminkin =D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sinä ap et vielä ole mitenkään lihava, niin mahtaa se olla miehestä jumalattoman turhauttavaa jos valitat aiheesta ja puhut laihtumisesta koko ajan, vaikka hänestä ihan vilpittömästi sinun ei tarvitsisi laihduttaa ollenkaan...

Jos haluat laihtua, laihduta, mutta älä tee siitä numeroa. ET sinä mitään miehen tukea siihen tarvitse, itse asiassa miehen ei tarvitse edes huomata koko asiaa jos hoidat homman hitaasti. Se onnistuu ihan vaan huomaamatta ottamalal vähän vähemmän pääruokaa, enemmmän salaattia lautaselle, vähentämällä makean, mehun tms syömistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan