Mitä te syrjäytyneet teette ensi viikolla?
Mulla taas ne samat jutut eli ruuanlatot, tiskaukset, patistan lasta tekemään läksyt ja lukemaan kokeeseen. Siinä se.
Kommentit (14)
No, kerropa ensin, ketkä meistä ovat syrjäytyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset kuin minä etten ole koskaan ollut työelämässä eli olen vain kotona.
Mitä hittoa sä sitten teet, kun lapsi lähtee maailmalle? Pitäiskö ruveta keksimään jotain sisältöä siihen omaan elämään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen määritelmä. Eli miljonäärien edustusrouvat ovat syrjäytyneitä siinä missä rappioalkoholistit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen määritelmä. Eli miljonäärien edustusrouvat ovat syrjäytyneitä siinä missä rappioalkoholistit?
Ei tietenkään ole. Heillä nyt on rahaa. Mutta tällainen kuin minä, ei ammattia, ei ikinä työtä, ei rahaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sä sitten teet, kun lapsi lähtee maailmalle? Pitäiskö ruveta keksimään jotain sisältöä siihen omaan elämään...
Tottakai pitäisi. Siksi mä yritän löytää työllistämistukipaikan.
Meen töihin, tuun kotiin, käyn koiran kanssa lenkillä, syön, nukun. Tämä sitten x365 per vuosi.
M38
Käyn töissä 6pv viikossa, en polta/juo, sivistän itseäni päivittäin. Mitäs itse teet etuoikeutettu juntti?
Käyn sienessä jos on kiva ilma. Jos sataa käyn kirjastossa ja lehtilukusalissa .
Pesen pyykkiä ja teen ruokaa. Jos löytyy sieniä teen niistä pastakastikkeen, jos ei löydy, niin sitten teen sen kastikkeen herkkusienistä.
Menen jäätikölle lumilautailemaan. Jätetään maa sanomatta, ettei herää liian kateellisia tuntemuksia.
Ja olen oikeasti syrjäytynyt - ainakin virallisen määritelmän mukaan.
Olen työkkärin koulutuksessa ma-to. Kokkaan itselleni hyviä ruokia. Ulkoilen koiran kanssa. Viikonloppuisin juon kaljaa.
Huolehdin mukulan koulunkäynnistä, patistan häntä lukemaan läksynsä ja luen itsekin hänen läksyjään, mm. Historia on tosi mielenkiintoista ja olin kyllä unohtanut
alakoulun historian opetuksessa opetetut asiat melkein tykkänään.. Kertausta :D
Siivoilen kotia, ja ajattelin joku päivä tehdä patikkaretken eväiden kanssa tuonne 10 km päässä olevalle laavulle.
Vanhoja t-paitoja siivoilin pois kaapeista ja aattelin ommella ens viikolla muutamat maskit niistä.
Kirjaston kirja pitäs lukea loppuun ja palauttaa kirjastoon, käyn siis siellä ja lainaan uutta lukemista.
Netflixistä löysin uuden sarjan, meinasin sitä katsoa ensi viikollakin.
Lenkillä käyn. Ja kaupassa, ja ruokaa teen.
Tämmöstä. Ihan mukavaa.
Luen, kirjoitan, maalaaan, piirrän, valokuvaan, siivoan, teen ruokaa, masennun, odotan soittoa töihin, katson sarjoja, teen työhakemuksia, lenkkeilen, juon kahvia, pyöräilen, ahdistun
Siinäpä ne
Up