Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisten vessojen pisuaarit

Vierailija
04.10.2020 |

Joissakin paikoissa niitä käytetään enemmän ja jossain porukka käy valtaosin kopeissa. Jos et käytä, niin miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://media.paperblog.fr/i/583/5839209/urinoirs-lartiste-meike-van-sc…

Näitä design pisuaareja ei ole täällä paljoa näkynyt

Pahimmassa tapauksessa tuollaiset aiheuttaa turhaa jäykistelyä ja toisenlaisia eritteitä, tarkoitus kai oli toimia wc-tilana. 😆

Vierailija
22/31 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä ei voi kuin ihmetellä kuka niitä wc-tiloja suunnittelee. Pisuaarit ihan vieri vieressä yms.

Tehokkaan tilankäytön näkökulmasta ne yleensä suunnitellaan. Ei välttämättä käyttömukavuus edellä.

Paras on sellainen kukan muotoinen pisuaari jossa miehet voi pissata vastakkain eikä välissä ole lasiestettä kummempaa.

Tuollaisesta muodostelmasta tulee mieleen jokin muu harrastus kuin pissiminen...

Miekkailu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä ei voi kuin ihmetellä kuka niitä wc-tiloja suunnittelee. Pisuaarit ihan vieri vieressä yms.

Tehokkaan tilankäytön näkökulmasta ne yleensä suunnitellaan. Ei välttämättä käyttömukavuus edellä.

Paras on sellainen kukan muotoinen pisuaari jossa miehet voi pissata vastakkain eikä välissä ole lasiestettä kummempaa.

Tuollaisesta muodostelmasta tulee mieleen jokin muu harrastus kuin pissiminen...

Miekkailu?

Tai rinkir*nkku

Vierailija
24/31 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös armeijas ollu ennen pisuaarit ja pytyt ilman väliseiniä?

Vierailija
25/31 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten varustuksen esittely voi olla ongelma, kun itse transmiehenä olen käyttänyt niitä huomaamattomasti apuvälineen kanssa vuodesta 2008.

Vierailija
26/31 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 145 cm, joten en läheskään aina ylety sille.

Vierailija
27/31 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 145 cm, joten en läheskään aina ylety sille.

Joissakin wc-tiloissa on niitä matalalle asennettuja lapsille.

Vierailija
28/31 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään esitellä kun on mitä esitellä.

Se on tyhmän näköistä, kun huomaa jonkun olevan pisuuarilla muustakin syystä kuin pissalla. Joskus huomaa, kun joku esittelee kaluaan ja toivoo huomiota.

Vierailija
29/31 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin vain harvassa baarissa on enää kansainvälisen mittapuun täyttävää virtsaränniä kaukalosaippuan pelaamiseen.

Kaukalosaippuapelissähän peliväline (käsienpesulavoaarin palasaippua) asetetaan keskelle virtsaränniä ja pelaajat, kaksimiehisin joukkuein yrittävät siirtää saippuan virtsasuihkulla toisen joukkueen päätyyn (=Touch down).

Kuopion Ale-Pubissa on asianmukainen peliareena.

Vierailija
30/31 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin vain harvassa baarissa on enää kansainvälisen mittapuun täyttävää virtsaränniä kaukalosaippuan pelaamiseen.

Kaukalosaippuapelissähän peliväline (käsienpesulavoaarin palasaippua) asetetaan keskelle virtsaränniä ja pelaajat, kaksimiehisin joukkuein yrittävät siirtää saippuan virtsasuihkulla toisen joukkueen päätyyn (=Touch down).

Kuopion Ale-Pubissa on asianmukainen peliareena.

Pitää olla iso rakko, että peli kovin kauan kestää. 😄

Vierailija
31/31 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin joskus vessassa menin pisoaarille niin joku homo koski mun penikseen se oli kait baarin vessassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme