Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näistä vartaloista ottaisit itsellesi mieluiten?

Vierailija
19.12.2013 |

http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg

Kun täällä on aina niitä, joiden mielestä naisessa pitää olla muotoja muuallakin kuin rinnoissa ja pepussa, niin kuinka moni oikeasti kallistuisi tuonne oikeanpuolimmaisiin?

Itse ottaisin ykkösen.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noin 10v liian vanhoja.

(Esi)teineissä ei ole ylimääräistä.

Vierailija
2/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, monilla näistä esimerkki "vartalotyypeistä" selvästi ylipainoa. 2 näyttää liikunnalliselta ja terveeltä, numero 1 myös OK.

Vierailija
4/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kroppahan ei ole todellakaan mikään treenattu tai sporttinen.

Mulla on aina ollut toi 1 kroppa kun en liikkunut lainkaan ja söin normaalisti, nyt kuitenkin oon treenannut paljon lihaksia ja eipä tossa vaihtoehdoissa oo sitä mun unelmakroppaani ollenkaan.

Vierailija
5/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hämmentynyt tästä ketjusta. Siis 1 laiha? No ei ole vaan ihan normaali. Itse muistutan lähinnä ykköstä, olen 168cm pitkä ja painan 67kg. Yli 70 kilosena muistutin kakkosta. Ja olen synnyttänyt useammankin lapsen, ei lastenteko kaloreita kehoon tuo vaan ruuasta ne tulee. Ihmisestä ei myöskään tule liikuntakyvytön lasten tai iän myötä, joten ei ole mitään syytä miksi aikuisen naisen välttämättä pitäisi olla pulska. Olen lähes 40 ja 72kg painavana painoindeksi oli lievän ylipainon puolella ja näytin lähinnä tolta kakkoselta isommilla tisseillä. Onko ylipaino siis nykyään normaalitila, ja normaalivartaloinen jopa laiha useimpien mielestä? Eihän toi ykkönen ole edes mitenkään erityisen timmikroppainen tai luiseva. Vai onko mulla jotenkin vääristynyt kehonkuva kun nuo löllöt kropat on mielestäni vaan ylipainoisia ja löllöjä? Enkä ymmärrä miten läskikerros kehon ympärillä voi olla näin monen ihanne? Sinänsä minulle ihan sama mikä kenenkin ihanne on, mutta itse normaalipainon ylärajoilla lipsuen sinne lievän ylipainon puolelle välillä näyttäen silloin kakkoskropalta on tämä keskustelu jotenkin kovin outo.

Vierailija
6/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen.

Vierailija
7/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin itselleni ykkösen vartalon. Ensin ajattelin tuota kakkosta, mutta ykköseen kallistun, koska hänellä on enemmän kurveja vartalossa, vaikka laiha onkin. Kakkonen on aika tasapaksu.

Vierailija
8/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ykkösestä pokkeavat voisivat alkaa varstoida ruokaa jääkaapissa, ei sisällään.

Vierailija
9/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kakkosen kroppa, paitsi lantioni on leveämpi ja vyötäröni hieman kapeampi. Ykkönen olis tietty kiva olla ja siihen pyrin, mutta rintani eivät tietty kasva itsekseen... :D Olen kyllä tyytyväinen nykyiseen b-kuppiin.

Vierailija
10/69 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:16"]

Olen aika hämmentynyt tästä ketjusta. Siis 1 laiha? No ei ole vaan ihan normaali. Itse muistutan lähinnä ykköstä, olen 168cm pitkä ja painan 67kg. Yli 70 kilosena muistutin kakkosta. Ja olen synnyttänyt useammankin lapsen, ei lastenteko kaloreita kehoon tuo vaan ruuasta ne tulee. Ihmisestä ei myöskään tule liikuntakyvytön lasten tai iän myötä, joten ei ole mitään syytä miksi aikuisen naisen välttämättä pitäisi olla pulska. Olen lähes 40 ja 72kg painavana painoindeksi oli lievän ylipainon puolella ja näytin lähinnä tolta kakkoselta isommilla tisseillä. Onko ylipaino siis nykyään normaalitila, ja normaalivartaloinen jopa laiha useimpien mielestä? Eihän toi ykkönen ole edes mitenkään erityisen timmikroppainen tai luiseva. Vai onko mulla jotenkin vääristynyt kehonkuva kun nuo löllöt kropat on mielestäni vaan ylipainoisia ja löllöjä? Enkä ymmärrä miten läskikerros kehon ympärillä voi olla näin monen ihanne? Sinänsä minulle ihan sama mikä kenenkin ihanne on, mutta itse normaalipainon ylärajoilla lipsuen sinne lievän ylipainon puolelle välillä näyttäen silloin kakkoskropalta on tämä keskustelu jotenkin kovin outo.

[/quote]

Jotain sun kehonkuvassa mättää, koska noilla mitoilla ei ykköseltä näytetä, sun mittaisesi ykkönen painaisi ehkä 55-58kg. Täällä on muuten kiva body shape image generator:

http://modelmydiet.com/women_noshare.html

Vierailija
11/69 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kolmosen koska se on sopusuhtainen vaihtoehto.

Vierailija
12/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen

Vierailija
13/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin 1. Se myös muistutta omaa vartaloani eniten.

Vierailija
14/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat kaikki muodottomia.

Vierailija
15/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen

Vierailija
16/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ykkösen. Nyt olen ehkä 2 ja 3 välillä, mutta myös 2 (ja 1) selvästi treenatumpi. Ainoa omaa kroppaani parempi noista on 1, siksi se.

Vierailija
17/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole ensimmäistäkään kunnolla kurvikasta tiimalasia. Viitonen on lähinnä, mutta turhan tuhti omaan makuuni. Sen mukaan mitä olen täällä keskusteluja seurannut, niin enemmistön mukaan isot rinnat on hyvä, muut kurvit ei. Minusta taas kunnon lantionkaari on kaunis, samoin jalat ja käsivarret jotka eivät ole ihan riukuja. Mutta mulle muodokas tai kurvikas ei tarkoita samaa kuin plösö ja paisunut.

Vierailija
18/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että kolmoseen asti homma menettelee. Loput on muita kuin mua varten.

Vierailija
19/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri vartalotyyppejä. Kakkonen on pötkylävartalo, peppua ei ole ollenkaan, sitten on vähän päärynää ja omenaa. Miten noita nyt voi verrata keskenään?

Vierailija
20/69 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko? Vitosen 10kg painonpudotuksen jälkeen. On eniten tiimalasin muotoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä