Auttakaa sanasepot deitti-ilmoituksen tekemisessä!
Ajattelin laittaa jollekin nettideittisaitille oman profiilin. Lueskelin vähän muiden naisten ilmoituksia ja kauhistuin! Kaikki ovat niin meneviä, huumorintajuisia ja iloisia ja reippaita jne jne... ja minä kun en ole :( En haluaisi laittaa valheellista profiilia, mutta en osaa kertoa itsestäni positiiviseen sävyyn. Joten auttakaa te joilla on sana hallussa, miten näistä puolistani voisi kirjoittaa positiivisesti ja puoleensavetävästi:
Olen (4-kymppinen):
- introvertti
- vähän syrjäänvetäytyvä
- monipuolisesti kiinnostunut useista eri asioista
- käytännöllinen ja kätevä
- hyvä ruuanlaittaja
- hoikka ja harrastan liikuntaa 4xvko (en kuitenkaan sanoisi itseäni sporttiseksi)
- luova ja minulla on hiukan taiteellisia lahjoja
- viihdyn kotona, en harrasta iltarientoja - enkä muitakaan rientoja
Saisiko näistä ominaisuuksista räävittyä mitään kokoon? Kiitos avustanne etukäteen :o)
Kommentit (23)
"monipuolisesti kiinnostunut useista eri asioista"
Miten tämä ilmenee? On vähän ympäripyöreä ilmaisu. Onko lähinnä lukemista tai tv-dokumenttien katselua, yksinäistä näpertämistä?
Monet saattavat mieltää tuon niin, että henkilö tykkää osallistua erilaisiin tapahtumiin ja olla aktiivinen. Voi tulla pienenä pettymyksenä, kun mies tajuaa tämän:
"en viihdy ihmisten seurassa, vaan uuvun sosiaalisissa tilanteissa"
Hei, täältä voit lukea vinkkejä hyvään, juuri itsesi näköiseen deitti-ilmoitukseen:
https://www.rakkaudenrevoluutio.fi/hyva-deitti-ilmoitus-deittiprofiili-…
Kuule AP, mikset laittaisi tuota yllä olevaa listaa miinus sitä syrjäänvetäytyvää ihan sellaisenaan? Ei sun tarvitse muokata sitä näppäräksi potpuriksi, ranskalaisista viivoista löytää helposti pääkohdat. Toi osoittaa mun mielestä aika hyvää itse tuntemusta. Alle pari viivaa siitä, millainen sen miehen pitäisi olla ja ei kun julkaisemaan :)
Sä vaikutat ton perusteella kiinnostavalta ja jos mä etsisin ystävää ite (olen heteronainen), sä voisit hyvinkin olla sellainen. Mä varmaan vastaisin sun ilmoitukseen.