Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltä kauhean kärvistelyn jälkeen todella tyylikkäät pakit.

Vierailija
25.10.2013 |

Olen miehelle todella kiitollinen suorista, mutta ystävällisistä sanoista.

Olen itkenyt ja valvonut viime aikoina niin paljon, että tämä lopullinen ratkaisu on vain helpottava. Nyt ei ainakaan jäänyt mitään epäselväksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat tyylikkäät pakit?

*kiinnostaa*

Sori, mutta hyvä kait näit...

Vierailija
2/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti kaikki lämpimät sanat tai kiitokset yhteisistä ajoista pois. Sanoi vain, ettei voi enää vastata rakkauteeni ja toivotti kaikkea hyvää elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessä oli siis elämäni rakkaus...

- ap

Vierailija
4/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Niitä tulee varmasti lisää! =) Olen varma! Niin mulle ainakin on käynyt... <3

Vierailija
5/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos...mutta ei niitä minun iässäni enää joka oksalla istu.

ap

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:56"]

Ap. Niitä tulee varmasti lisää! =) Olen varma! Niin mulle ainakin on käynyt... <3

[/quote]

Vierailija
6/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkien antaminen on sitä, että toinen ehdottaa suhdetta, mutta toinen kieltäytyy. Oliko teillä siis suhde vai ei? Kärvistelit sitä epävarmuutta, saatko hänet, ja hän antoi fiksut pakit. Vai kärvistelit sitä, päättyykö suhde vai ei, ja mies sitten lopetti sen mielestäsi erityisen tyylikkäästi?

Vierailija
7/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mies siis lopetti pitkän soutamisen ja huopaamisen jälkeen pitkän suhteemme, jota minä olisin kuitenkin halunnut jatkaa. Mies on todennäköisesti rakastunut toiseen.

Vierailija
8/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Noita rakkauksia ei tosiaan joka oksalla roiku. Minäkin olin naimisissa elämäni rakkauden kanssa yli 7 vuotta ja nyt viimeiset 3 vuotta yksin. Sitä ensimmäistäkin elämäni rakkautta sain odottaa liki 30 vuotta... Onneksi tästä rakkaudesta on jäljellä hyvät muistot ja kaksi ihanaa lasta.

En enää jaksa odottaa kymmeniä vuosia, alan pikku hiljaa asennoitua siihen, että ilman toisen aikuisen rakkautta on vaan pakko elää ja nauttia muista asioista kuin läheisyydestä ja naisen kosketuksesta.

Pahoittelen, jos pilasin aloittajan mielialan vuodatuksellani, mutta ehkä tälläkin on joku tarkoituksensa. 

En enää tiedä mitä elämältä osaisin odottaa, onneksi elämä on kuitenkin tietyllä tapaa mallillaan.

M40

Vierailija
9/14 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin elämäni suurimman rakkauden 12 vuotta sitten. Elämäni ihanimman, kypsimmän ja turvallisimman miehen tapasin reilu vuosi sitten ja nyt meille on tulossa vauva...

N36

Vierailija
10/14 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muuten saman ikäisiäkin..:-)

t. kohtalotoverisi ap

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 23:41"]

Just joo. Noita rakkauksia ei tosiaan joka oksalla roiku. Minäkin olin naimisissa elämäni rakkauden kanssa yli 7 vuotta ja nyt viimeiset 3 vuotta yksin. Sitä ensimmäistäkin elämäni rakkautta sain odottaa liki 30 vuotta... Onneksi tästä rakkaudesta on jäljellä hyvät muistot ja kaksi ihanaa lasta.

En enää jaksa odottaa kymmeniä vuosia, alan pikku hiljaa asennoitua siihen, että ilman toisen aikuisen rakkautta on vaan pakko elää ja nauttia muista asioista kuin läheisyydestä ja naisen kosketuksesta.

Pahoittelen, jos pilasin aloittajan mielialan vuodatuksellani, mutta ehkä tälläkin on joku tarkoituksensa. 

En enää tiedä mitä elämältä osaisin odottaa, onneksi elämä on kuitenkin tietyllä tapaa mallillaan.

M40

[/quote]

Vierailija
11/14 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh kirjoitusvirhe...samanikäisiä siis

Vierailija
12/14 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin on treffeille. Saataisiin ensimmäinen av- pari

Vierailija
13/14 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tuli jätetyksi, pakit on eri asia.

Vierailija
14/14 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle ja M40:lle! Toivottavasti teillekin vielä joku löytyy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi