Äitini koskettelee minua sopimattomasti
Hei, olen 15-vuotias tyttö ja äitini on lähiaikoina alkanut kosketella minua sopimattomalla tavalla. Mitä teen, auttakaa!!
Kommentit (36)
Puhu asiasta kouluterveydenhoitajalle tai jollekin muulle tutulle, luotettavalle aikuiselle. Puhu jollekin, älä salaile ja pidä asiaa omana tietonasi. Ole rohkea.
No eiköhän ekaksi kannata puhua ihan sille äidille, ettei tykkää.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:38"]Puhu asiasta kouluterveydenhoitajalle tai jollekin muulle tutulle, luotettavalle aikuiselle. Puhu jollekin, älä salaile ja pidä asiaa omana tietonasi. Ole rohkea.
[/quote]
Kiitos neuvoista! Tuntuu vaan tosi epämukavalta mennä puhumaan asiasta kellekään...
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:39"]No eiköhän ekaksi kannata puhua ihan sille äidille, ettei tykkää.
[/quote]
En uskalla ottaa asiaa puheeksi kun alkaa tuntua vain hölmöltä ja siltä, että ei tässä kuitenkaan mitään pahaa ole... vaikka oikeasti tiedän että tämä on liikaa
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:39"]No eiköhän ekaksi kannata puhua ihan sille äidille, ettei tykkää.
[/quote]
En uskalla ottaa asiaa puheeksi kun alkaa tuntua vain hölmöltä ja siltä, että ei tässä kuitenkaan mitään pahaa ole... vaikka oikeasti tiedän että tämä on liikaa
[/quote]Pitää sanoa että et tykkää! Ei se asiaa ainakaan huonommaksi muuta. Sitten jos sana ei tehoa niin seuraavaksi isälle tai vaikka kouluterkkarille.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Kerro tilanteesta isällesi!⚠️
[/quote]
Isi ei oo mun elämässä mukana oikein millään tavalla...
Jos äitis ei ole ihan tajunnut että teiniä ei kosketella samaan tapaan kuin pikkulasta? vrt. 5-vuotiasta voi pussata mahaan mutta 15-vuotiasta ei.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Kerro tilanteesta isällesi!⚠️
[/quote]
[/quote]
Oox depressoitunut?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]Pitää sanoa että et tykkää! Ei se asiaa ainakaan huonommaksi muuta. Sitten jos sana ei tehoa niin seuraavaksi isälle tai vaikka kouluterkkarille.
[/quote]
Okei kiitos, pitää yrittää kerätä rohkeutta
Soita lasten ja nuorten neuvovaan puhelimeen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:46"]Jos äitis ei ole ihan tajunnut että teiniä ei kosketella samaan tapaan kuin pikkulasta? vrt. 5-vuotiasta voi pussata mahaan mutta 15-vuotiasta ei.
[/quote]
Niin en tiedä...mutta ei kai lapsiakaan ole oikeutta kovin sopimattomasti kosketella
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Kerro tilanteesta isällesi!⚠️
[/quote]
[/quote]
Oox depressoitunut?
[/quote]
En mut tuntuu vähän pahalta tää juttu
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:35"]
Hei, olen 15-vuotias tyttö ja äitini on lähiaikoina alkanut kosketella minua sopimattomalla tavalla. Mitä teen, auttakaa!!
[/quote]
Lähiaikoina tarkoittaa tulevaisuutta, viime aikoina mennyttä ja nykyisyyttä. Ettei vain olisi toiveena moinen. No porvoossa sattuu ja tapahtuu
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:47"]Nukutko öisin?
[/quote]
Nukun kyllä
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Kerro tilanteesta isällesi!⚠️
[/quote]
[/quote] onx isäs juoppo?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:35"]
[/quote]
Lähiaikoina tarkoittaa tulevaisuutta, viime aikoina mennyttä ja nykyisyyttä. Ettei vain olisi toiveena moinen. No porvoossa sattuu ja tapahtuu
[/quote]
Ai sori, oon vasta yläasteella niin en tienny
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Kerro tilanteesta isällesi!⚠️
[/quote]
[/quote] onx isäs juoppo?
[/quote]
Ei oo
sano vaikka "älä jaksa nyt halailla, en oo mikään vauva" tai "äääh...onks sun pakko halailla...hanki kissa..." tms... ehkä se sit tajuaa. Ei osaa ajatella sua vielä aikuisena/nuorena naisena. Tsemppiä!