G: Mitä tänään ruokana?
Meillä on nyt lounaalla sellaista paistosta, jossa on perunaa, tofua, porkkanaa, sipulia ja kapriksia sekä pestoa. Iltaruuasta en vielä tiedä.
Kommentit (29)
Porkkanalettuja ja ruokaisaa salaattia. Hyvää oli. Ilalla juustovoileipiä ja lämmintä juomaa.
riisipuuroa ja ruisleivän päälle kananmuna-silli-tilli-sipuli-ranskankermasössöä. Porukka ihastui tuohon sössöön yllätyksekseni, sitä pyydettiin joulupöytäänkin.
riisipuuroa ja ruisleivän päälle kananmuna-silli-tilli-sipuli-ranskankermasössöä. Porukka ihastui tuohon sössöön yllätyksekseni, sitä pyydettiin joulupöytäänkin.
Salaattia, riisiä ja piti olla pekonilla sidottuja kalkkunarullia joiden täytteenä sieniä ja savuporo-Koskenlaskijaa. Käytännössä se Koskenlaskija kuitenkinkin jotenkin pääsi ulos niistä rullista, joten oli sienitäytteisiä kalkkunarullia ja juustokastiketta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 14:39"]
Nödekeittoa ja karjalanpiirakoita.
[/quote]
Nödekeittoa? Ihan uutta minulle.
[/quote]
Mä arvaan, että nödekeitto on nötköttikeittoa! Menikö oikein?
Kysyy ap
[/quote]
Kyllä, nötköttiäpä hyvinkin. Sitä on monta monta monta purkkia kaapissa juuri tällaisia päivä varten, kun kiire on kova.
Täysjyväpastaa sitruunapestolla ja pinjansiemenillä
Lounaalla mulla basmatiriisiä ja kormatyylistä kanakastiketta, vauvalla perunaa, parsakaalia, naudanpaistijauhelihaa ja maissia soseena. Päivällisellä tulista peruna-porkkana-linssisosekeittoa turkkilaisen jugurtin kanssa.
Tulisia siipiä aurajuustokastikkeella.