Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisena naisena, erilaista näkökulmaa

Vierailija
19.12.2013 |

Luin yhtä toista ketjua sivusuhteista ja silmääni pisti, kun joku ihmetteli toisia naisia siitä, kuinka nämä tyytyvät kakkosen rooliinsa ja siihen, että eivät saa "virallista" asemaa miehen rinnalla.

Olen ajautunut tilanteeseen, jossa minulla on (virtuaalinen) suhde erääseen mieheen. Molemmilla on perheet tahoillaan. Tilanne on sellainen, että minä olen tämän miehen suuri rakkaus, meillä oli lyhyt suhde vuosia sitten ja sen jälkeen emme ole tavanneet fyysisesti.

Tämän miehen suhde vaimoonsa on (ainoastaan) fyysinen, ei henkistä yhteyttä. Henkinen yhteys ja tunteet kohdistuvat minuun. En kaipaa minkäänlaista virallista asemaa tämän miehen rinnalla, en perhejuhlia tai tuttavapiirille esittelyä. Tunnetason yhteys saa riittää, vaikka todellisuudessa himoitsisin sitä fyysistä yhteyttäkin... Mutta en anna halulle periksi, omaa miestäni rakastan ja himoitsen yhtä lailla, enkä lähde suhdettamme rikkomaan.

Ihmetyttää lähtöoletus, että toinen nainen olisi aina miehelle vähemmän tärkeä kuin se oma vaimo. Ei näin aina ole.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut avoin tilanteestaan vaimolle jo silloin, kun tapasivat. He siis tapasivat melko pian minun ja tämän miehen eron jälkeen, ja mies heti alusta alkaen kertoi naiselle, että rakastaa vain minua ja näin tulee olemaan aina. Nainen lähti suhteeseen kuitenkin, tietoisena tästä. Varmaan hän toivoi tilanteen muuttuvan ajan myötä, näin ei kuitenkaan ole käynyt. Minusta on kyllä kamalaa ja surullista, että nainen on "uhrautunut" tällä tavoin, mutta miestä voin sikäli kunnioittaa, että peli on ollut selvä vaimolle aivan alusta alkaen.

Vierailija
22/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:21"]

Mies on ollut avoin tilanteestaan vaimolle jo silloin, kun tapasivat. He siis tapasivat melko pian minun ja tämän miehen eron jälkeen, ja mies heti alusta alkaen kertoi naiselle, että rakastaa vain minua ja näin tulee olemaan aina. Nainen lähti suhteeseen kuitenkin, tietoisena tästä. Varmaan hän toivoi tilanteen muuttuvan ajan myötä, näin ei kuitenkaan ole käynyt. Minusta on kyllä kamalaa ja surullista, että nainen on "uhrautunut" tällä tavoin, mutta miestä voin sikäli kunnioittaa, että peli on ollut selvä vaimolle aivan alusta alkaen.

[/quote]

Oletko kuullut tämän tarinan vaimolta vai nettimieheltäsi? Oletko vaimoon yhteydessä jotta tiedät puhuuko mies totta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on usein läsnä, kun olen yhteydessä mieheen ja kommentoi sivusta halutessaan. On ottanut osaa keskusteluihin, joissa näistä on puhuttu.

Vierailija
24/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta en voisi kunnioittaa ja rakastaa miestä, joka kohtelee noin vaimoaan. Mitä hän oikein haluaa vaimoltaan? Pitääkö hän tätä kodinhoitajanaan, jolta saa seksiä halutessaan? Vaikka mies on kertonut avoimesti teidän suhteestanne, hänellä on silti vastuu siitä, miten itse kohtelee ihmisiä. Vähän sama asia kuin jos suhteessa on henkistä väkivaltaa, väkivallan tekijä voi ajatella, että toinen on vapaa lähtemään jos haluaa. Ei se silti oikeuta toisen satuttamista.

Vierailija
25/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella haluaisi sinua, ei teidän suhde jäisi miksikään nettihuokailuksi. Oikeasti rakastunut mies ei voi pitää näppejään irti naisesta, varsinkin kun nainen ilmiselvästi antaa ymmärtää, että fyysinen kontakti olisi enemmän kuin suotavaa. Sinulla ja nettimiehelläsi on varmasti hyvin erilainen käsitys teidän "suhteenne" laadusta. Herää jo nainen!

Vierailija
26/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä mitä on henkinen yhteys. Se voi olla vahva.

Vierailija
27/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:35"]

Jos mies todella haluaisi sinua, ei teidän suhde jäisi miksikään nettihuokailuksi. Oikeasti rakastunut mies ei voi pitää näppejään irti naisesta, varsinkin kun nainen ilmiselvästi antaa ymmärtää, että fyysinen kontakti olisi enemmän kuin suotavaa. Sinulla ja nettimiehelläsi on varmasti hyvin erilainen käsitys teidän "suhteenne" laadusta. Herää jo nainen!

[/quote]

En todellakaan anna ymmärtää, että fyysinen kontakti olisi suotavaa. Päin vastoin. Mies odottaa vihreää valoa eikä tule sitä saamaan.

Vierailija
28/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:34"]

Siitä huolimatta en voisi kunnioittaa ja rakastaa miestä, joka kohtelee noin vaimoaan. Mitä hän oikein haluaa vaimoltaan? Pitääkö hän tätä kodinhoitajanaan, jolta saa seksiä halutessaan? Vaikka mies on kertonut avoimesti teidän suhteestanne, hänellä on silti vastuu siitä, miten itse kohtelee ihmisiä. Vähän sama asia kuin jos suhteessa on henkistä väkivaltaa, väkivallan tekijä voi ajatella, että toinen on vapaa lähtemään jos haluaa. Ei se silti oikeuta toisen satuttamista.

[/quote]

Miehen kannalta tilanne on se, että hän tietää ja tiedostaa vaimonsa olevan hyvä ihminen. Tietää myös, että vaimo rakastaa häntä. On surullinen siitä, että ei pysty vastaamaan tunteeseen. Vaimo ei halua erota vaan valitsee tällaisen elämän, mies ei häntä eroon ole pakottanut. Ei tämä minustakaan hyvä juttu ole eikä oma suhtautumiseni tähän puoleen asiasta ole selvä.

Vierailija
29/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin oikeesti nettimiehen vaimo, joka siellä chattaa tän eteerisen virtuaalileidin kans. Yhdessä sitten miehen kanssa vonkaavat ja nauravat, kun ressu luulee, että vetelee kaikista naruista. Kivan erilaista näkökulmaa tämäkin. Voi tulla aika kiksit makkarin puolella.

Vierailija
30/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 09:57"]

Tilanne on sellainen, että minä olen tämän miehen suuri rakkaus. 

[/quote]

Jos sinä todellakin olisit tuon miehen suuri rakkaus te olisitte nyt naimisissa - et rakastajatar.

Vierailija
31/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nettipettäminen tee susta toista naista. Varmaan tollasella munattomalla on toinen ja ehkä kolmaskin, sulta vonkaa mutta ei se susta toista naista tee.

Vierailija
32/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin jotkut mammat luulee. Minä olen miesystäväni tärkein yksittäinen ihminen ja ihmissuhde, mutta hänen elämänsä (perhe, koti, muut ystävät ja tuttavat) ovat toisaalla. Ei tätä minusta ainakaan ole vaikea ymmärtää, että ihan tosissaan voi tätä tarkoittaa ja se koko muu elämä painaa vaakakupissa kuitenkin niin paljon ettei siitä halua lähteä. en siis ole ap.

Vierailija
33/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:13"]

Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin jotkut mammat luulee. Minä olen miesystäväni tärkein yksittäinen ihminen ja ihmissuhde, mutta hänen elämänsä (perhe, koti, muut ystävät ja tuttavat) ovat toisaalla. Ei tätä minusta ainakaan ole vaikea ymmärtää, että ihan tosissaan voi tätä tarkoittaa ja se koko muu elämä painaa vaakakupissa kuitenkin niin paljon ettei siitä halua lähteä. en siis ole ap.

[/quote]

Mikäs siinä, jos tulet onnelliseksi siitä, että mies saa vaivattomasti rasiaa, kun sitä kaipaa. Sitten jäät yksin, kun sitä oikeaa elämää vietetään jossain ihan muualla. Miten jotkut naiset voivat olla noin typeriä? Ja mistä tiedät, että olet ainoa ainoa oikea tälle ihanalle miehellesi?

Totuushan on, että olet läheisriippuvainen, et uskalla elää elämääsi. Jos mies vain sinua rakasa, miksi et halua elää elämääsi hänen kanssaan? Ja ennenkaikkea, miksi mies ei halua? Ja kyllä, ei elämä ole mustavalkoista, se on todellista!

Vierailija
34/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 09:57"]

Luin yhtä toista ketjua sivusuhteista ja silmääni pisti, kun joku ihmetteli toisia naisia siitä, kuinka nämä tyytyvät kakkosen rooliinsa ja siihen, että eivät saa "virallista" asemaa miehen rinnalla.

Olen ajautunut tilanteeseen, jossa minulla on (virtuaalinen) suhde erääseen mieheen. Molemmilla on perheet tahoillaan. Tilanne on sellainen, että minä olen tämän miehen suuri rakkaus, meillä oli lyhyt suhde vuosia sitten ja sen jälkeen emme ole tavanneet fyysisesti.

Tämän miehen suhde vaimoonsa on (ainoastaan) fyysinen, ei henkistä yhteyttä. Henkinen yhteys ja tunteet kohdistuvat minuun. En kaipaa minkäänlaista virallista asemaa tämän miehen rinnalla, en perhejuhlia tai tuttavapiirille esittelyä. Tunnetason yhteys saa riittää, vaikka todellisuudessa himoitsisin sitä fyysistä yhteyttäkin... Mutta en anna halulle periksi, omaa miestäni rakastan ja himoitsen yhtä lailla, enkä lähde suhdettamme rikkomaan.

Ihmetyttää lähtöoletus, että toinen nainen olisi aina miehelle vähemmän tärkeä kuin se oma vaimo. Ei näin aina ole.

[/quote]

Samanlainen tilanne. Vuosia sitten olimme toistemme suuret rakkaudet mutta elämä vei erilleen. Muutama vuosi sitten saimme yhteyden toisiimme ja tajusimme että tunteet on ennallaan. Paitsi että meillä kummallakin on hyvä elämä tahoillamme, perheet yms.

Tällä rakastetullani ei ole fyysistä suhdetta puolisonsa kanssa, mutta sitäkin vahvempi sitoutuminen perheeseen ja yhteiseen historiaan. Kaipaamme toisiamme sekä fyysisesti että henkisesti. Mutta seuraavassa elämässä sitten... En todellakaan tunne tyytyväni mihinkään 2. osaan, tiedän että olen äärimmäisen tärkeä toiselle.

Vierailija
35/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:13"]

[/quote]

Mikäs siinä, jos tulet onnelliseksi siitä, että mies saa vaivattomasti rasiaa, kun sitä kaipaa. Sitten jäät yksin, kun sitä oikeaa elämää vietetään jossain ihan muualla. Miten jotkut naiset voivat olla noin typeriä? Ja mistä tiedät, että olet ainoa ainoa oikea tälle ihanalle miehellesi?

Totuushan on, että olet läheisriippuvainen, et uskalla elää elämääsi. Jos mies vain sinua rakasa, miksi et halua elää elämääsi hänen kanssaan? Ja ennenkaikkea, miksi mies ei halua? Ja kyllä, ei elämä ole mustavalkoista, se on todellista!

[/quote]

Luule mitä luulet, jos yksinkertainen ajattelu ja moralisointi jonka mukaan paha saa aina palkkansa helpottaa oloasi ja antaa turvallisuuden tunnetta.Elämä ei vaan valitettavasti ole niin yksiselitteistä ;-)

Vierailija
36/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se oli se erilainen näkökulma? Ihan tyypilliseltä tuo kuulostaa, että uskot olevasi miehen mielestä niin ainutlaatuinen jne.. samaa se sanoo muillekin jotka on niin hölmöjä että uskoo.

Vierailija
37/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:09"]Mikähän se oli se erilainen näkökulma? Ihan tyypilliseltä tuo kuulostaa, että uskot olevasi miehen mielestä niin ainutlaatuinen jne.. samaa se sanoo muillekin jotka on niin hölmöjä että uskoo.

[/quote]

No juurikin niin, ettei ole mitään kaavaa jonka mukaan ihmissuhteet aina menee, ja harvemmin mikään on niin yksiselitteistä ja kaavamaista kuin monissa kommenteissa pettämisketjuissa väitetään. minusta on aika simppeliä yksinkertaistaa ihmissuhteita näin. mies tarkoittaa mitä sanoo tai sitten ei, mutta sinä et millään voi tietää miehen tunteista tai niiden puutteesta.

Vierailija
38/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä luulet olevasi kyseisen miehen suuri rakkaus. Jos olisit, niin te olisitte pariskunta.

Halveksin puolisoitaan pettäviä ihmisiä. Mikäli te haluatte olla yhdessä, niin otatte eron puolisoistanne ja muutatte yhteen. Näin ei kuitenkaan tule koskaan tapahtumaan.

Toivotan onnea illuusioillesi.

Vierailija
39/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet miehen chattikaveri? Miten se tekee sinusta tärkeämmän kuin vaimon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi