Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nespresso vai Pauligin espresso-kone?

Vierailija
19.12.2013 |

Kumpi pare? Onko kapseleiden hinnassa eroa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:36"]

Kapseleista syntyy turhaa roskaa oli ne sitten muovia tai alumiinia. Jätteiden käsittely kuluttaa energiaa, vaikka olisikin kierrätettävissä.

[/quote]

No just joo, ja sun kävelykin kuluttaa asfalttia, ja pyörätkin valmistetaan saastuttavissa tehtaissa jne.

Vierailija
22/25 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 09:52"]

Hmm, en vertais sodastreamiin. Kahvi on kyllä aivan eri juttu. On se vaan aamusin huippujuttu juoda kahvilatasosta kaffetta maitovaahdolla kun pahaa suodatin-sumppia.

[/quote]

No, voihan ne olla kahvilatasosia, mutta vain siksi ettei kahvilassa osata tehdä kunnolla erikoiskahveita. Ei noilla esim oikeanlaista cappuchinoa saa aikaiseksi. Ihan juotavan varmaan kuitenkin.

[/quote]

Kyllä mä oon ainakin osannu tehdä ihan oikean cappucinon. Maitovaahdotin kun on, niin onnistuu. Oikeaa maitoa käytän, en kuivamaitoa.

Kylläpä on ihmiset tietämättömiä ja lapsen kengissä vielä espresson juonti Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 10:03"]Eipä ole kokemusta kuin cupsolosta, joten verrata en oikein voi...

Tosin serkullani on dolce gusto... vai mikä se nyt on ja hän sanoi meillä juomaansa kahvia paremmaksi kuin omalla koneellaan tehtyä.

Cupsoloon saa ainakin hyvin kapseleita kaupoista ja välillä on tosi hyviä tarjouksiakin... minä ostan aina silloin ison satsin =) Juon noita lähinnä jälkkäriksi viikonloppuisin tai kun käy vieraita... muuten tulee keiteltyä ihan peruskahvia.

[/quote]

Eihän sulla pitäny olla kokemusta cupsolosta?

[/quote]

Siis täh!?! Luepa kirjoittamani ensimmäinen lause!

;)

Vierailija
24/25 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:00"]

Hmm, en vertais sodastreamiin. Kahvi on kyllä aivan eri juttu. On se vaan aamusin huippujuttu juoda kahvilatasosta kaffetta maitovaahdolla kun pahaa suodatin-sumppia.

[/quote]

No, voihan ne olla kahvilatasosia, mutta vain siksi ettei kahvilassa osata tehdä kunnolla erikoiskahveita. Ei noilla esim oikeanlaista cappuchinoa saa aikaiseksi. Ihan juotavan varmaan kuitenkin.

[/quote]

Kyllä mä oon ainakin osannu tehdä ihan oikean cappucinon. Maitovaahdotin kun on, niin onnistuu. Oikeaa maitoa käytän, en kuivamaitoa.

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta epäilen. Kuka tahansa kyllä saa pienellä harjoittelulla kahvin, maidon ja vaahdon siihen, mutta kun niistä pitäisi saada vielä ihan tietynlaisetkin.

Vierailija
25/25 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta epäilen. Kuka tahansa kyllä saa pienellä harjoittelulla kahvin, maidon ja vaahdon siihen, mutta kun niistä pitäisi saada vielä ihan tietynlaisetkin.

[/quote]

Ei millään pahalla mutta minäpä saan - ihan tietynlaisen. ;-) Kannattaisi sunkin hankkia ko. kone, niin huomaisit ettei kahvinteko mitään rakettitiedettä ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi