Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi oksennus tota mieheni henkihajua

Vierailija
18.12.2013 |

Sillä on nyt lähiviikkoina alkanut hengitys haisemaan ihan järkyttävältä. Hampaat se hoitaa ihan kunnollisesti ja hampaanvälit. Se haju tulee jostain paaaaaljon syvemmältä. Pusut on jäänyt ja kaikki muukin intiimi.

Mies voi muuten ihan hyvin. Ei närästä eikä vatsaan satu. Ruokavalio on pysynyt samana. Ainut muutos on että on joutunut syömään buranaa muutaman viikon, mutta lääkäri ei nähnyt siinä mitään yhteistä.

Mikä ihme siellä sisällä mätänee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan hänellä proppuja nielurisoissa? Mulla on niitä aina välillä, tekevät tosi pahanhajuisen hengityksen. Sen kauheen hajun ja maun tuntee suussa itsekin! Youtubesta löytyy hyviä videoita niiden poistosta tonsil stones -hakusanoilla:)

Vierailija
2/2 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo proput pois nielurisoista, itse joudun poistamaan lähes viikottain kun muodostuu niin nopeasti :( Liittyy kai jotenkin isoihin nielurisoihin.

Itse painan hammasharjalla nielurisojen vierestä niin ne valkoset möntit pulpahtaa sieltä ulos.Tulee nielukin tosi kipeäksi kun ne proput on tosi isot, heti helpottaa kun saa ne pois. Altistaa myös nielurisatulehduksille nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla