Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhanan esikoinen pelotellut pikkusiskoansa.

Vierailija
18.12.2013 |

Poika siis 8v. ja sisko 3v.

Poika pelotellut tyttöä kaiken maailman zombeilla jne. ja arvatkaa vain, onko tuo tyttö nyt ihan hermoheikko? Ei suostu menemään omaan huoneeseen nukkumaan saati pimeällä ulos (näin talvisin tuo pimeä kuitenkin tulee suht aikaisin). Eikä suostu olemaan yksin missään tilanteessa (seuraa vessaan asti).

Nooh, kait tuo pelkovaihekin menee ohi pian ja pojalle täytyy vissiin pitää joku puhuttelu. Tykätköön zombeista, vampyyreista sun muista mutta ei niillä tarvitse pikkusiskoa pelotella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli kirjottaa et mitä jos tekisit esikoiselle pienen pilan :D lakana päällä hiivit sängyn viereen ja sanot böö keskellä yötä.. :D

Vierailija
2/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle täytyy vissiin pitää joku puhuttelu...... öö joo, vissiin...... olisi jo pitänyt kun tuo on tapahtunut. 

Poista etuudet kyllä se siitä oppii. Ja aidosti, pitääkö ton ikäsen edes tietää zombie asioista yhtään mitään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kannattaa oikeesti olla tarkkana, mä näin pienenä kauhuleffan jossa oli joku riivattu talo ja voin sanoo, etten nukkunu yötäkään ilman valoja sen jälkeen... Nyt aikuisena jo toki pystyn olemaan, mutta pimeällä en edelleenkään pysty katsomaan peiliin esim, kun pelkään, että siellä selän takana näkyy jotain henkiolentoja. Ja tosiaan ihmettelen miksi mun vanhemmat anto mun katsoa sellasen leffan!!! Ihan sairasta..

Vierailija
4/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

No minun puolestani ei pitäisi mutta kaveripiirissä on joku ihme zombie/sota/alien-villitys menossa.  Sitä kautta kaikkia (vähemmän) kivoja juttuja kuullut. Tähän asti olen katsonut läpi sormien nuo leikit, mutta en enää koska nyt niitä kerrotaan pikkusiskolle ja pelotellaan vähän päälle (tyyliin zombit hyökkäävät tänne jne.). Joutukoot epäsuosioon kaveripiirissä mutta tässä talossa tai pihassa ei noita leikkejä enää leikitä.

En edes tiennyt, että poika oli mennyt siskolleen moisia puhumaan ennen kuin tyttö itse itki että pelkää zombien tappavan hänet ja poika tunnusti asian aika nopeastikin. Saattavat siis leikkiä ihan keskenään legojen kanssa jommankumman huoneessa pitkäänkin ja ilmeisesti tuolloin juttuja on kerrottu enemmän tai vähemmän. Ja tuota on siis tapahtunut jo vähän pidemmän aikaa jos pojan sanoja on uskominen.

Kait syytä on minussakin. Olisi vain pitänyt tarkemmin seurata ja kuunnella, mitä he touhuvat (tai enemmänkin puhuvat) lastenhuoneessa. Mutta kun eivät tapelleet (mitä yleensä tekevät) niin en ole sekaantunut asiaan. Olen vain ollut iloinen kun kerrankin osaavat leikkiä nätisti.

Vierailija
5/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kurjaa kun kavereilla opitaan noita juttuja =( Ei zombiet edes leikkinä kuulu lasten elämään, vaikka ne on jänniä, mutta kun ne ei ole lapisille!!!! 

Vierailija
6/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele, luin että palotellut:D ei onneks kuitenkaa

Vierailija
7/7 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä =( Olen 31v, ja pelkään zombeja...............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan