Miten voi saada vapautuksen armeijasta?
Itse ajattelin jatkaa suoraan opintojani ja muutenkin vastustan tätä systemaattista seksismiä. Jos naisetki tekisi jotain niin todellakin menisin.
Eli siis asiaan. En haluaisi ottaa jalkapantaa vaikka voisikin jatkaa opintoja ja osoittaisi vastustavansa nykyistä järjestelmää. Ihmiset sanoo että nuo c-paperit olisi helpot saada mutta tietääkö kukaan kuinka helposti saa?
Itse olen ihan perusterve nii ei ole mitään terveydellisiä esteitä.
Yksi serkku kertoi minulle, että hän sanoi kunnallislääkärille vaan ettei huvita ja ahdistaa niin lääkäri laittoi c:n suosituksen ”epäkypsästä luonteesta”.
Toimiikohan toi kaikkien lääköreiden kanssa? Jos ei toimi niin voiko alkaa selittelemään mt-ongelmia jälkeenpäin?
Kiitos!
Olen muuten 16v poika jos ikä ihmetyttää
Kommentit (63)
Ennen sai vapautuksen homouden perusteella, ei taida enää olla näin? Toisaalta olikin ontto peruste kun armeijan suoritti RUK:iinkin kelpaavia homoja.
Mutta saako sitä jotain merkintää H-merkintää en ite ainakaa mitää merkintöjä haluis
Pitäisi tosiaan olla matalampi kynnys pojille saada vapautus armeijasta. Kuinka paljon palaa rahaa siihen, että tutkitaan jonkun armeijakelpoisuutta ja lykätään armeijaan menoa?