Tinder kokemuksia 2020
Olenko ainoa joka on pettynyt jokaiseen treffikumppaniin? Pahinta ei ole ollut ulkonäkö vaan se miten yksinkertaisia miehet ovat olleet. Ei minkäänlaisia tapoja. Fiksusti ilmoitin, että ei valitettavasti tullut sitä tunnetta mitä haen mutta kaikkea hyvää jatkoon... Sain vastauksesi haukut ja v. ttuilua. Jos joskus vielä tinderiin eksyn niin ghostaan mieluummin, kun ilmoitan asiallisesti pakit. Itse pukeudun kauniisti treffeille, laitan hyvää hajuvettä, meikkaan.. Näen Vaivaa!! Miehet tulevat hiukset pystyssä, hikisinä, rispaantuneissa verkkareissa ja t- paidassa, naama norsun vedellä varustettuna, niin mitäpä luulette miksi saatte pakit!!!!! Naisia täällä aina haukutaan, mutta kyllä te miehet olette se ongelma!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu taidot myös ala-arvoisia. Meitä kauniita sinkkunaisia on paljon joita haukutaan sitten nirsoiksi. Urheilullinen kaunis nainen joka huolehtii ulkonäöstään vimpan päälle ja pitäisi kelpuuttaa tällainen t- paita, verkkari haisuli 😁 dorgat...
No mitä vaatetta tässä sitten pitäisi päälle laittaa sinunlaista naista miellyttääkseen?
Tästä voi ottaa mallia
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/008b1238-c15c-4241-bc43-ca6f3913…
Eipä noista kuvista tule muuta reaktiota kuin "LOL".
Kerrankin LOL lyhenteen arvoinen juttu.
Jos todella haluat karkoittaa naiset, niin antakaa mennä ja pukeutukaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu taidot myös ala-arvoisia. Meitä kauniita sinkkunaisia on paljon joita haukutaan sitten nirsoiksi. Urheilullinen kaunis nainen joka huolehtii ulkonäöstään vimpan päälle ja pitäisi kelpuuttaa tällainen t- paita, verkkari haisuli 😁 dorgat...
No mitä vaatetta tässä sitten pitäisi päälle laittaa sinunlaista naista miellyttääkseen?
Tästä voi ottaa mallia
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/008b1238-c15c-4241-bc43-ca6f3913…Eipä noista kuvista tule muuta reaktiota kuin "LOL".
Kerrankin LOL lyhenteen arvoinen juttu.
Jos todella haluat karkoittaa naiset, niin antakaa mennä ja pukeutukaa noin.
Tämä kyllä voisi mamman suun loksauttaa auki kun tuommoisissa vermeissä ampuisi paikalle. Voisi olla että tähyillään pikaisesti että eihän ole tuttuja näkösällä ja pikainen poistuminen mielessä :D
Kyllä mä tapasin pari aika ihanaakin miestä, mutta muista syistä ei natsannut pidempään. Ehkä oma vika, mutta toisaalta eivät olleet sitä mitä haluan, pitäisi muuttua liikaa joksikin toiseksi. Enkä nirsoile elätellen samalla epärealistisia prinsessahaaveita. Minulla on kaikki se mihin miestä olisin voinut tarvita, joten nyt miehen kanssa pitäisi vain olla oikeasti hyvä olla. Parit-kolmet treffit oli, jotka epäilytti vahvasti jo etukäteen ja huonothan ne oli. Ihan fiksuja miehiä muuten, muttei molemminpuolisuus ollut se mitä miehet haki vaan tavallaan joku päätä paijaava poikaansa säälivä äitihahmo.. yäk. Ja sitten vielä kestivät aika huonosti sen kun minun puolesta kiinnostus loppui, tuli hämmentävän törkeitä "arvasin, ihan sama, onnee loppu elämälle!" vastauksia. Ihan aikuisia miehiä, en ihmettele jo heidän tarpeisiin ei naista löydy
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te ne tindermiehetkin valitsette. Mikä siis mättää?
Jos miehet on niin paskoja, niin miksi sitten tapaatte niitä? Eniten nauratti aloittajan suuri ponnistelu ja vaivannäkö hajuveden suihkautuksen kanssa. On siinä ponnistelua niin saatanasti.
Mies voi antaa itsestään sovelluksessa hyvän kuvan mutta livenä vaikutelma onkin jotain aivan muuta. Ei kukaan niitä p*skoja olettaakseni tapaakaan kuin sen yhden kerran, jolloin totuus selviää.
Samaistun aloittajan kokemuksiin, tosin viimeksi olen ollut Tinderissä vuonna 2018. Näemmä meno ei ole ollenkaan muuttunut.
Mihin treffikumppaneihin? Ei tuolta edes pääse treffeille.
M31
Vierailija kirjoitti:
"Pahinta ei ole ollut ulkonäkö vaan se miten yksinkertaisia miehet ovat olleet. Ei minkäänlaisia tapoja. Fiksusti ilmoitin, että ei valitettavasti tullut sitä tunnetta mitä haen mutta kaikkea hyvää jatkoon... Sain vastauksesi haukut ja v. ttuilua. Jos joskus vielä tinderiin eksyn niin ghostaan mieluummin, kun ilmoitan asiallisesti pakit. Itse pukeudun kauniisti treffeille, laitan hyvää hajuvettä, meikkaan.. Näen Vaivaa!! Miehet tulevat hiukset pystyssä, hikisinä, rispaantuneissa verkkareissa ja t- paidassa, naama norsun vedellä varustettuna, niin mitäpä luulette miksi saatte pakit!!!!!"
Pahinta ei ole ulkonäkö, mutta kuitenkin luettelet pääasiassa ulkoisia ominaisuuksia?
Hikisenä, haisevana ja rispaantuneissa vaatteissa treffeille tuleminen on huonoa käytöstä ja toisen huomioimattomuutta, eikä mikään synnynnäinen ulkonäköseikka.
Räksynräksynräkytiräkyti.
Tuolla tyylilläkö meinasit miestäkin joskus saada?