Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder kokemuksia 2020

Viidet pas.kat treffit takana
04.10.2020 |

Olenko ainoa joka on pettynyt jokaiseen treffikumppaniin? Pahinta ei ole ollut ulkonäkö vaan se miten yksinkertaisia miehet ovat olleet. Ei minkäänlaisia tapoja. Fiksusti ilmoitin, että ei valitettavasti tullut sitä tunnetta mitä haen mutta kaikkea hyvää jatkoon... Sain vastauksesi haukut ja v. ttuilua. Jos joskus vielä tinderiin eksyn niin ghostaan mieluummin, kun ilmoitan asiallisesti pakit. Itse pukeudun kauniisti treffeille, laitan hyvää hajuvettä, meikkaan.. Näen Vaivaa!! Miehet tulevat hiukset pystyssä, hikisinä, rispaantuneissa verkkareissa ja t- paidassa, naama norsun vedellä varustettuna, niin mitäpä luulette miksi saatte pakit!!!!! Naisia täällä aina haukutaan, mutta kyllä te miehet olette se ongelma!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuvuodesta olin, viis matchia joista kukaan ei puhunut mitään, poistin profiilini. N31

Vierailija
22/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mutta sanonpahan vaan että ole tyytyväinen että sentään itse omaat käytöstavat. Jos ghostaamiseen lähdet niin sitten sanoisin ettet ole yhtään sen parempi kuin treffi seurasi. Smh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkuvuodesta olin, viis matchia joista kukaan ei puhunut mitään, poistin profiilini. N31

Minkä takia et tehnyt tiliä uudestaan? Tuo on ihan normaalia että saa vain viisi matchia mutta jos teet tilin uudestaan niin voit saada seuraavalla kerralla vaikka 20.

Ite oon tehnyt tilini uudestaan tänä vuonna jo 31 kertaa.

Vierailija
24/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahinta ei ole ollut ulkonäkö vaan se miten yksinkertaisia miehet ovat olleet. Ei minkäänlaisia tapoja. Fiksusti ilmoitin, että ei valitettavasti tullut sitä tunnetta mitä haen mutta kaikkea hyvää jatkoon... Sain vastauksesi haukut ja v. ttuilua. Jos joskus vielä tinderiin eksyn niin ghostaan mieluummin, kun ilmoitan asiallisesti pakit. Itse pukeudun kauniisti treffeille, laitan hyvää hajuvettä, meikkaan.. Näen Vaivaa!! Miehet tulevat hiukset pystyssä, hikisinä, rispaantuneissa verkkareissa ja t- paidassa, naama norsun vedellä varustettuna, niin mitäpä luulette miksi saatte pakit!!!!!"

Pahinta ei ole ulkonäkö, mutta kuitenkin luettelet pääasiassa ulkoisia ominaisuuksia?

Olisit lihavoinut kohdat ”- - miten yksinkertaisia miehet ovat olleet. Ei minkäänlaisia tapoja. - - Sain vastauksesi haukut ja v. ttuilua”, niin yhtä paljon olisi löytynyt tummennettua osuutta ja olisi osunut tuohon kaipaamaasi ei-ulkonäkö-kategoriaan. Itse asiassa tuo naama norsun v:lläkin on enemmän asennetta ja käyttäytymistä kuin ulkonäköä.

Se lukutaito, se lukutaito...

Vierailija
25/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6-7 treffit takana tänä vuonna ja kertaakaan en ole ollut verkkareissa. Hiukset niin lyhyet, ettei ne sekaisin mene. Yhtä lukuunottamatta treffikumppanit sellaisia, ettei kiinnostanut nähdä heitä uudestaan. Jokaisen kanssa viestitty treffien jälkeen, ettei nyt kiinnostusta löytynyt. Kertaakaan en ole ketään haukkunut tai kukaan ole minua haukkunut. Useinhan toki fiilikset ovat samankaltaisin kummallakin, joten mitäpä sitä kumpikaan harmittelemaan. Mietin näitä haukkujia, että onkohan heillä mitään kriteereitä tai käykö heille koskaan toisinpäin? Nainen olisi kiinnostunut uusista treffeistä, mutta haukkuja ei?

Kun treffit alkavat tuntumaan työltä, niin paras ottaa kunnon tauko treffailusta.

En ole itsekään päätynyt huonoille treffeille, että vastapuoli olisi jokin törppö tai sekopää. Aivan tavallisia kauniita ja fiksusti käyttäytyviä suomalaisia naisia. Harvan kanssa on ollut kemiaa kummankin puolelta ja se on kyllä mahtavaa! Osaa kohtaan olen itse tuntenut ja joskus on saattanut olla toisinpäin, mutta homma on kuivunut kasaan. Suurimman osan olen lopettanut itse.

Tänään olisi treffit vähään aikaan. Nyt kyllä fiilikset vähän pliisut, että jos ei nappaa livenä niin pidänkö tauon? Ehkä.

M37b

Vierailija
26/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kyllä itse nähnyt vaivaa sulhaskandidaattien seulonnassa jos sieltä tulee jotain turhapuroja treffeille.

Vierailija
27/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän te ne tindermiehetkin valitsette. Mikä siis mättää?

Jos miehet on niin paskoja, niin miksi sitten tapaatte niitä? Eniten nauratti aloittajan suuri ponnistelu ja vaivannäkö hajuveden suihkautuksen kanssa. On siinä ponnistelua niin saatanasti. 

Vierailija
28/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pahinta ei ole ollut ulkonäkö vaan se miten yksinkertaisia miehet ovat olleet. Ei minkäänlaisia tapoja. Fiksusti ilmoitin, että ei valitettavasti tullut sitä tunnetta mitä haen mutta kaikkea hyvää jatkoon... Sain vastauksesi haukut ja v. ttuilua. Jos joskus vielä tinderiin eksyn niin ghostaan mieluummin, kun ilmoitan asiallisesti pakit. Itse pukeudun kauniisti treffeille, laitan hyvää hajuvettä, meikkaan.. Näen Vaivaa!! Miehet tulevat hiukset pystyssä, hikisinä, rispaantuneissa verkkareissa ja t- paidassa, naama norsun vedellä varustettuna, niin mitäpä luulette miksi saatte pakit!!!!!"

Pahinta ei ole ulkonäkö, mutta kuitenkin luettelet pääasiassa ulkoisia ominaisuuksia?

Hyviin käytöstapoihin mielestäni kuuluu toisen huomioiminen mihin kuuluu myös se minkälaisena saavut ensitreffeille!!! Pitääkö vääntää rautalangasta?

Vierailija
29/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi riviä käytöksestä ja ulkonäöstä kaksi. Hän ei siis luettele pääasiassa ulkoisia ominaisuuksia vaan sinä luet valikoivasti.

Eri

30/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia et tehnyt tiliä uudestaan? Tuo on ihan normaalia että saa vain viisi matchia mutta jos teet tilin uudestaan niin voit saada seuraavalla kerralla vaikka 20.

Sinulla on kyllä jotain ongelmia jos pidät lukua siitä montako kertaa vuodessa uusit tilisi :D

Joo mutta havaintoja Tinderistä :) Naisilla näkyy yhä enenevissä määrin olevan profiileissaan kehoitus pyyhkäisemään vasemmalle jonkun omasta mielestä turnoff-seikan vuoksi. 

Itse myöskin harkinnut vastaavaa teksitiä laittaa :D  Tavallaan hupaisaa ja surkeaa on se kun saattaa olla neidolla profiilissaan pelkkiä siideri kädessä kuvia ja sitten profiilitekstissä maininta: "Jos etsit pelkkää panoseuraa niin pyyhkäise vasemmalle"

Kyllä sen pyyhkäisyn vasemmalle aiheuttaa siiderikuvat eikä panoseuran etsiminen :D

Vois omaan profiiliini laittaa vaikka tekstin: Jos koet olevasi kevytkenkäinen niin pyyhkäise vasemmalle!

XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
31/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet on niin paskoja, niin miksi sitten tapaatte niitä? Eniten nauratti aloittajan suuri ponnistelu ja vaivannäkö hajuveden suihkautuksen kanssa. On siinä ponnistelua niin saatanasti. 

Taidat kuulua juuri tähän Turhapuro ryhmään!

Se, että tuoksun hyvälle ja näytän siistiltä on minulle tärkeää ja haluan toisen tuntevan itsensä tärkeäksi tullessani paikalle tyylikkäänä. Sinä valmistaudut ensitreffeille käymällä pas. kalla ja pukemalla vessan nurkassa viikon lojuneet rääsyt niskaan ja kruunuksi vielä vetämällä röökin että tuoksut varmasti hyvälle!

Vierailija
32/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku, parranajo ja hampaidenpesu normaalia ennen treffejä, mikäli suoraan töistä mennään, niin silloin ollaan sitten toimiston jäljiltä.

Käytöksen osalta voin huolehtia itsestäni ja toivoa muilta myös fiksua käytöstä.

Vierailija
33/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tuoksun hyvälle ja näytän siistiltä on minulle tärkeää ja haluan toisen tuntevan itsensä tärkeäksi tullessani paikalle tyylikkäänä. Sinä valmistaudut ensitreffeille käymällä pas. kalla ja pukemalla vessan nurkassa viikon lojuneet rääsyt niskaan ja kruunuksi vielä vetämällä röökin että tuoksut varmasti hyvälle!

En ole säälittävässä panosovelluksessa, joten metsään meni. 

Jos vihaat miehiä noin paljon, niin ala lesboksi. 

Vierailija
34/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä jotain ongelmia jos pidät lukua siitä montako kertaa vuodessa uusit tilisi :D

Joo mutta havaintoja Tinderistä :) Naisilla näkyy yhä enenevissä määrin olevan profiileissaan kehoitus pyyhkäisemään vasemmalle jonkun omasta mielestä turnoff-seikan vuoksi. 

Itse myöskin harkinnut vastaavaa teksitiä laittaa :D  Tavallaan hupaisaa ja surkeaa on se kun saattaa olla neidolla profiilissaan pelkkiä siideri kädessä kuvia ja sitten profiilitekstissä maininta: "Jos etsit pelkkää panoseuraa niin pyyhkäise vasemmalle"

Kyllä sen pyyhkäisyn vasemmalle aiheuttaa siiderikuvat eikä panoseuran etsiminen :D

Vois omaan profiiliini laittaa vaikka tekstin: Jos koet olevasi kevytkenkäinen niin pyyhkäise vasemmalle!

XD

Eipä tuo kovin vaikeaa ole. Käyt vain laskemassa montako uuden tilin vahvistusviestiä olet saanut tinderiltä.

Vierailija
35/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kertoa enemmän AP:n omasta tasosta nuo mätsit..

Vierailija
36/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerron omaavani terveelliset elämäntavatja tärkeintä elämässäni on oma lapsi, niin mikä saa lapsensa hylänneen miehen joka tupakoi, ryyppää joka viikonloppu haluamaan treffeille kanssani? En ymmärrä.

Ulkoisesti voi tykätä, mutta jos elämänarvot ovat täysin vastakohdat niin käsittämätöntä edes ehdottaa tapaamista!

Vierailija
37/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole säälittävässä panosovelluksessa, joten metsään meni. 

Jos vihaat miehiä noin paljon, niin ala lesboksi. 

Älynlahjoistasi päätellen kuulut juurikin tähän Turhapuro ryhmään! Lesboksi ei muuten "aleta".

Vierailija
38/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviin käytöstapoihin mielestäni kuuluu toisen huomioiminen mihin kuuluu myös se minkälaisena saavut ensitreffeille!!! Pitääkö vääntää rautalangasta?

No eikö järkevintä ole tulla omana itsenään siinä tyylissä mitä muutenkin käyttää? 

Vierailija
39/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu taidot myös ala-arvoisia. Meitä kauniita sinkkunaisia on paljon joita haukutaan sitten nirsoiksi. Urheilullinen kaunis nainen joka huolehtii ulkonäöstään vimpan päälle ja pitäisi kelpuuttaa tällainen t- paita, verkkari haisuli 😁 dorgat...

No ei sunkaan kirjoitustaidot kovin hääviltä vaikuta :-)

Vierailija
40/47 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö järkevintä ole tulla omana itsenään siinä tyylissä mitä muutenkin käyttää? 

Totta tuo. Jos oma tyyli on muhia päiväkausia paskoineen ilman suihkua ja hammasharjaa, käyttää vain likaisia, rikkinäisiä rytkyjä ja käyttäytä huonosti, niin hyvähän se on että heti tulee ilmi eikä vasta viikkojen feikkaamisen jälkeen. Sitä kyllä ihmettelen, että eikö tuo näy jo ennen tapaamista viesteissä ja kuvissa?