Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää... mistä löydän iloa?!

Vierailija
18.12.2013 |

Olen raskaana viikolla 18 ja muutama päivä päälle. Kaikki on hyvin, tai pitäisi olla. Miten voisin nauttia raskaudestani?! Teen kaksivuorotyötä, väsymys painaa usein töiden jälkeen... se näkyy täällä kotona ettei jaksa mitään tehdä. En osaa todellakaan nauttia raskaudestani, siihen on syynä mieheni käytös ja olemus minua kohtaan. Kun kerroin lapsesta, hän ei ole halannut minua, ei pusua, seksistä nyt puhumattakaan. Olen yksin vailla tukea ja kuuntelijaa jonka toivoisin olevan avomieheni. Hän myös ilmoitti ettei aio tulla synnytykseen saatika hoitaa vauvaa.... Joskus sovimme että vauva tulla saa jos on tullakseen ja jätin ehkäisyn pois. Esikoisemme on pian 8v.

Mieheni pelaa päivittäin nettipokeria yms, usein aamuyön tunneille asti jos on iltaan menossa töihin. Melkoiseen humalaan juo itsensä noin kolmasti viikossa. Hän ei välitä minusta tai esikoisestamme :(

Tämä ei ole kirjoitettu raskauden aiheuttamissa hormoonihöyryissä... tätä oli jo pidemmän aikaa ennen raskauttakin mutta tuntuu että jotenkin vain pahentunut.

Tuntuu että ainoa pakokeino on ero... jaksanko mä sitä?! No en kyllä jaksa tätäkään tilannetta, Iltaisin kyyneleet valuu ja mietin mitä tehdä minne mennä...

Kiitos teille jotka jaksoitte lukea! teksti oli ehkä hieman sekavasti kirjoitetettu.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro neuvollassa, jos neuvola lääkäri kirjottaisi sinulle sairaslomaa. Voimia!

Vierailija
2/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa sulla ois yksi huoli vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että tällä hetkellä jaksan paremmin kun saan käydä töissä. Vielä jaksan tämän kasvavan mahani kanssa työtä vanhusten parissa.

Todellakin erossa olisi yksi iso huoli vähemmän. Huolettaa vain miten pärjään?! Meillä omistusasunto joka tarvisi myydä ennekuin pääsee lähtemään yms....

Vierailija
4/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä mikä on... olen jotenkin huono kertomaan neuvolassa huolistani... ehkäpä syynä se että "neuvolantätinä" minun ikäinen terveydenhoitaja joka tuttu/puolituttu kouluajoilta... vaikka onkin todella mukava ja asiallinen....

Vierailija
5/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies, jätä se heti!

Vierailija
6/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva oikeasti nauttii raskaudesta. Huolet täyttävät usein ajatukset ja hormonit lisäävät herkkyyttä ja voi olla jotain fyysistä vaivaa myös.

Näitä miehiä kyllä löytyy ilman peliongelmaankin, jotka eivät osaa myötäelää raskaudessa.

Mielestäni tässä on nyt ongelmien lähde tuo pelaaminen . En usko, että se on tuonut kenellekään mitään hyvää mukanaan.

Sinä pärjäät kyllä, minkä ratkaisun teetkin. Apua harvoin saa, ellei sitä pyydä.

Vierailija
7/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on nyt lomalla. Kaikkina öinä valvonut noin klo:3-5, pelaillut ja juonut kaljaa. Nukkunut sitten iltapäivään asti. Ja jaksanut vielä vittuilla ja narista kun ruokana ollut esim jauhelihakeittoo, kun se ei kuulemma mitään ruokaa :D

Hakkaa mua henkisesti päähän ja lujaa ja joka päivä.

Vierailija
8/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa sun mielen tuollaiseksi, ei aio hoitaa vauvaa yms. miten arki eroaisi jos lähtisit lätkimään? 8v lapsesi voisi olla myös paljon onnelisempi, vanhempien kitkat vaikuttaa todella paljon lapseen.

Lähde menemään, ala elää ITSEÄSI ja lapsiasi varten. Sulla ON mahdollisuus saada muutos jos olet siihen itse valmis.

Vierailija
9/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille asiallisista kommenteista <3

Vierailija
10/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin suuri ongelma on tuo pelaaminen sekä siinä samalla alkon käyttö. Sitä jatkunut jo monta vuotta, mutta nyt viikottaista :(

Vierailija
11/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait olet asiallisesti kertonut fiiliksistäsi? '

Voimia sinne! <3

Vierailija
12/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tuossa tilanteessa miehelle, että se on joko pariterapia ja muutos nykyisiin tapoihin (esim saisi luvan hoitaa peliaddiktionsa kuntoon ja lopettaa ryypiskelyn) tai muuten on ero edessä. Kuulostaa siltä, että pääsisitte paljon helpommalla ilman miestä.

Vierailija
13/39 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa vielä...

Niin ja paljon voimia ja tsemppiä ap:lle, mihin ratkaisuun päädytkin! Lämmintä joulua <3

Vierailija
14/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja.

Muista myös rukoilla.  Sanon tämän ihan vilpittömin mielin.

Matt. 5:4

J-P

Vierailija
15/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo valitus ainakaan auta

Vierailija
16/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt lomalla. Kyllä itsekullakin vuorokausirytmi silloin siirtyy. Vai onko meno samanlaista koko ajan?

Tarvitset kuuntelijan. Löytyisikö tuttavista tai ystävistä joku, jolle voisit avautua? Ääneen puhuminen selkiyttää ajatuksia, ja löydät ulospääsyn paljon helpommin. Itse olen aina löytänyt tukea kriisitilanteissa, usein ihmisiltä, joista en olisi sitä uskonut eli ei aina ihan läheisimmiltä ystäviltä.

Vierailija
17/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: olen vuosien saatossa puhunut miehelleni, kuitenkin tuloksetta. Meno on samanlaista oli lomalla tai ei. Kuten jo aiemmin kirjoitin niin jotenkin tämä vain lisääntynyt viime aikoina. Tänä aamunakin tuli nukkumaan viiden aikaan. En saanut itse sen jälkeen enää unta.... onneks on vapaapäivä, en tätä muuten jaksaisi.

Tiedän että pääsisin helpommalla lasten kanssa yksin, mutta mikä vikana kun saa aikaseks/uskalla tai jotain sellaista lähteä?! Ehkä se johtuu tästä että asumme omistusasunossa, omakotitalo... Uskon että lasten kanssa pärjäisimme, ja on minulla kuitenkin vakituinen työ hoitoalalla. Olen tämän 8v esikoisemmekin hoitanut pääasiassa yksin...

kiitos kaikille asiallisista kommenteista <3 <3 joulu tulee, olen töissä joulunpyhät, mutta onneks kerkiän aamuvuojen jälkeen nauttimaan myös joulu vietosta kotona... koita unohtaa nämä murheet ja henkisen hakkaamisen, ja tehdä tyttärelleni ikimuistoisen joulun <3

Vierailija
18/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Onko muilla peli tai sekä alko-ongelmasta kärsiviä miehiä?

Vierailija
19/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko on kysyä mitä hittoa oikein ajattelit raskautuessasi tuolle?? Että vuotava vene korjaantuu lisälastilla?Koeta nyt olla NAINEN eikä hiiri ja pelasta ne lapses edes! Mitä sulle on aikaisemmassa elämässä tapahtunut,että suostut ottamaan paskaa niskaas joka helvetin päivä!?

Vierailija
20/39 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: hyvä kysymys. Arvaa vain olenko itse sitä miettinyt?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi