Marian Keyesin tapainen kirjailija?
Kaipaan sen tyyppistä luettavaa ja Keyesit olen lukenut. Vinkkejä?
Kommentit (16)
Catherine Alliott ja Jane Green ainakin
Maeve Bincylle ääni täältäkin. Ei ole Keyesin tapaista chick littiä, mutta kirjat kertovat mukavalla tavalla irlantilaisista pikkukylistä tai kaupungeista, ja niiden asukkaista. Takuuvarmaa joululukemista.
Tämä Keyes-fani on tykännyt myös Sophie Kinsellan, Sheila O'Flanaganin, Jane Greenin, Milly Johnsonin, Carol Matthewsin ja Jenny Colganin kirjoista. Muitakin on, mutta nyt ei tule mieleen! En tiedä mitä näistä on käännetty suomen kielelle kylläkään.
t. Akateemisen kirjakaupan englanninkielisen pokkariosaston vakioasiakas :)
Ps. Ahernin kirjat menee jotenkin vähän yli hilseen, ne ensimmäiset oli ihan ok mutta nämä tuoreemmat tosiaan ihan liian yliluonnollisia minun makuuni.
12
Ääni Cathy Kellylle, Sophie Kinsellalle ja Emily Giffinille :)
Lisään listan tietenkin kaikkien chick lit -kirjojen äidin, eli Helen Fieldingin, jolta tuli juuri nyt se uusin Bridget Jones - Mad about Boy, kannattaa lukea.
Kajsa Ingemarsson, ruotsalainen kirjailija.
Cathy Kelly kirjoittaa mielestäni tekstiä, jota on mukava lukea.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:20"]
Cathy Kelly kirjoittaa mielestäni tekstiä, jota on mukava lukea.
[/quote]
Meinasin samaa ehdottaa :)
Cecilia Ahernia (mm. P.S. Rakastan sinua) jotkut on kuvailleet samantyyppiseksi kirjailijaksi, mutta itse en oo lukenut Ahernia, joten ihan varma vinkki tämä nyt ei ole :)
Ahern varmaan käy ihan hyvin tuohon kategoriaan.
Candace Bushnell?
Jane Green, Sophie Kinsella, Kathy Kelly, Emily Giffin eli chil littiä parhaimmillaan :). Cecelia Ahern on myös hyvä, mutta kirjoittaa vähän eri tyylillä, lähes jokaisessa kirjassa on joku yliluonnollinen asia tai henkilö tms.
Sheila O'Flanagan, ei ole kylläkään yhtä hauska tai hyvä kuin Keyes