Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira aina vapaana ulkona - tarvitseeko lenkittää erikseen?

Vierailija
07.11.2013 |

Meillä koira pääsee aina halutessaan pihalle, tulee sisälle tosin omasta tahdostaan yleensä aika pian. Saa mennä missä haluaa, osaa tulla kotiin kun huudetaan. Onko tarvetta vielä erikseen viedä koiraa remmikävelyille päivittäin? Kuinka usein veisitte?

Asutaan ihan maalla joten koira saa liikkua ulkona tosi vapaasti, välillä juoksutan sitä läheisellä pellolla. Osaa toki kävellä remmissäkin, mutta kun minä en kävelylenkeistä tykkää eikä koira jaksa juosta mukana mun juoksulenkeillä, niin sen ulkoilut on usein pihapiirissä olemista tai pellolla pinkomista. Pitäiskö potea huonoa omatuntoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei remmikävelyllä toki pakko ole käydä, jos seudulla ei remmiä tarvita, mutta kyllä jossain reippailulla koira mukana vähintään muutama kerta viikossa pitäisi minusta käydä. Ei koirat itsekseen pihapiirissä useinkaan kauhean aktiivisia ole eivätkä saa tarpeeksi liikuntaa siksi.

Vierailija
2/3 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotukin vaikuttaa. Onko chihuahua vai ajokoira jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se koirallekin vaihtelua, kun saa haistella uusia hajuja.

Meillä on vanha koira, joka saa olla vapaana pihassa, mutta silti käytän sitä lenkillä, koska haluan sen pysyvän hyvässä kunnossa. Ei tuo vanhus enää itse hingu lenkille, mutta kyllä se aina innostuu, kunhan sen saa liikkeelle. Remmiä ei toki tarvitse, jos koira muuten seuraa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän