Miehet pois av:ltä
Ihme juttu, että noita sovinistisia miehiä vaan täällä rittää- miehet saa olla av:llä vain jos ei hauku naisia, mutta kun sitä haukkumista ilmenee täällä päivittäin, tänäänkin monta naisia halventavaa aloitusta
- miehet pois av:ltä niin kauan, kun opitte kunnioittamaan naisia.
t. Nainen
Kommentit (33)
Mä en halua miehiä pois täältä. Palsta on kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu, että noita sovinistisia miehiä vaan täällä rittää- miehet saa olla av:llä vain jos ei hauku naisia, mutta kun sitä haukkumista ilmenee täällä päivittäin, tänäänkin monta naisia halventavaa aloitusta
- miehet pois av:ltä niin kauan, kun opitte kunnioittamaan naisia.
t. Nainen
Onko suomalainen nainen mitenkään ansainnut kunnioitusta, minä en ole sellaista huomannut.
Naiset pois. Teillä on niin tylsät mutta hysteeriset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Lassukat pois, ei ketään kiinnosta teidän jutut.
Ihmeesti ne on kuitenkin niitä harvoja av-palstan topikkeja, jossa päästään 200-400 viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- miehet pois av:ltä niin kauan, kun opitte kunnioittamaan naisia.t. Nainen
Onko suomalainen nainen mitenkään ansainnut kunnioitusta, minä en ole sellaista huomannut.
Maassa on turhan paljon töykeäkäytöksisiä ja tylyjä naisihmisiä. Heitä on vaikea kunnioittaa. Pidän enemmän lempeistä ja miehiä arvostavista naisista. Täältä voisi kärrätä pois vaikka 50 000 naista ja ottaa tilalle Japanista nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- miehet pois av:ltä niin kauan, kun opitte kunnioittamaan naisia.t. Nainen
Mee pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassukat pois, ei ketään kiinnosta teidän jutut.
Ihmeesti ne on kuitenkin niitä harvoja av-palstan topikkeja, jossa päästään 200-400 viestiin.
Yksinhän noi lassukat nytkin keskustelee noissa...
Ei niihin kukaan vastaile, lassukat on vaan niin tyhmiä ettei ne osaa vaihtaa kirjoitusmaneereita, kun ne vastailee itselleen.
No kun teille av-mammoille vissiin kaikki miehet ovat jos ei rasisteja niin ainakin sitten sovinisteja. Minä kerroin kerran avaavani naisille ovia ja antavani bussissa oman istumapaikkani. Sain sellaisen haukkumisvyöryn, että oksat pois. Olin muunmuassa sovinisti.
Todellisuudessa en sitä ole, olen vain sitä sukupolvea joka on vielä koulussa saanut edes alkeellisen koulutuksen käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä persulassukoita, kaikki miehet eivät ole samaa sakkia.
Jos nuo persulassukat saisi täältä pois, palstan taso nousisi valtavasti. Muut miehet ovat tänne erittäin tervetulleita!!!
Palstalle pitäisi saada rekisteröitymispakko, pahimmat päänaukojat sukupuolesta riippumatta saataisiin pidettyä poissa sillä tavalla.
Tai sitten lapset on jo täysikäisiä ja vanhemmilla aikaa....