Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman kaunein nainen on Liv Tyler Taru sormusten herra elokuvissa. Mielipiteitä?

Vierailija
03.10.2020 |

Hän on täydellinen, kympin nainen niissä leffoissa. Siis ihan 10+++/10. En tiedä miltä näyttelijä näyttää nykyään.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin voisi helposti esittää haltijaa myös. Samanlaista kauneutta ja eleganssia hänessäkin.

Vierailija
82/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa 1 Liv fani. Uskomattoman ihana eteerinen ja silti vahva olento. Oioi huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liv Tyler näyttää perus av-mammalta https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/03/29/11/11614434-6864485-image-a-75_…

Ei ole vanhemmiten enää toki sellainen eteerisen kaunis kuin LoTR:in aikaan. Taitaa olla nykyisin myös sortunut leikkauksiin kuten nuo Hollywoodin naiset vanhemmiten tapaavat tehdä.

Vierailija
84/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää jenni vartiaiselta :DD ei oo ihan sieltä mun ihanteesta mutta joskus nuorena vissii katoin että nätti. :D

muistuttaa sitä yhtä ton näköstä joka oli kauniissa ja rohkeissa, ja se on kauniimpi.

Vierailija
85/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on kaunein!

Vierailija
86/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 2000-luvun alussa luonnollisuutta vielä arvostettiin.

Toki Liv on nyt jo ikääntynyt, mutta sama eleganssi ja olemus on yhä eleissä ja äänessä.

Vierailija
87/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se on vissiin näkynyt vasta telkkarista. Odotetaan ensi vkloppua ja taas uutta maailman kauneinta...

Vierailija
88/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta tosiaan pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta kuin mistään leikkauksien kautta saaduista muutoksista.. kyllä luonnollista kauneutta löytyy ihan taviksistakin, mutta toki nämä julkisuuden henkilöt saavat paljon huomiota ja juuri Cate Blanchett edustaa sellaista kauneutta mistä pidän, mutta ei se niin mustavalkoista ole että pitäisi juuri samalta näyttää.. ei sitä edes itse osaa selittää itselleen, mitä se on se mistä tykkää, jotkut vaan säväyttää enemmän ja se on ihan sattumaa. Joku vaan päässä naksahtaa samalla sekunnilla kuin näkee.

Kauneutta on monenlaista mutta joskus olen miettinyt että se luonnollinen kauneus jakautuu todella epätasa arvoisesti.. ei sitä haluaisi sanoa mutta jotkut naiset eivät ole luonnostaan erityisen kaunitta tai viehättäviä. Tasapuolisesti tosin ei kaikki miehetkään komeita, mutta voin uskoa, että naisten itsetunnolle se on paljon vaikeampi paikka..

Olen joskus miettinyt miten naiset kestävät sen, että jotkut saavat suurinpiirtein yliluonnollisen kauniin ulkonäön aivan luonnollisesti, kun itse joutuu tyytymään siihen mitä itsellä on. Ehkä sitten turvaudutaan niihin operaatioihin, kun ei olla tyytyväisiä itseensä..

Sovinisti. Miksi et mieti samanlaista paskaa miehistä? Koska olet sovinisti, joka näkee naiset juuri ulkonäön kautta. Häpeällistä.

Vierailija
89/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa Torppa on tietysti kotimainen ja maailman kaunein kympin nainen. Meidän ylpeydenaihe. Joka miehen unelma.

Mammat vittuilee vaikka fakta on että Maisa on paremman näköinen kuin yksikään tänne kirjoittava nainen.

T. M42

Vierailija
90/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Minun vaimoni on kaunein!

Samaa mieltä, siis että oma vaimo on se kaunein!

Vierailija
91/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta tosiaan pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta kuin mistään leikkauksien kautta saaduista muutoksista.. kyllä luonnollista kauneutta löytyy ihan taviksistakin, mutta toki nämä julkisuuden henkilöt saavat paljon huomiota ja juuri Cate Blanchett edustaa sellaista kauneutta mistä pidän, mutta ei se niin mustavalkoista ole että pitäisi juuri samalta näyttää.. ei sitä edes itse osaa selittää itselleen, mitä se on se mistä tykkää, jotkut vaan säväyttää enemmän ja se on ihan sattumaa. Joku vaan päässä naksahtaa samalla sekunnilla kuin näkee.

Kauneutta on monenlaista mutta joskus olen miettinyt että se luonnollinen kauneus jakautuu todella epätasa arvoisesti.. ei sitä haluaisi sanoa mutta jotkut naiset eivät ole luonnostaan erityisen kaunitta tai viehättäviä. Tasapuolisesti tosin ei kaikki miehetkään komeita, mutta voin uskoa, että naisten itsetunnolle se on paljon vaikeampi paikka..

Olen joskus miettinyt miten naiset kestävät sen, että jotkut saavat suurinpiirtein yliluonnollisen kauniin ulkonäön aivan luonnollisesti, kun itse joutuu tyytymään siihen mitä itsellä on. Ehkä sitten turvaudutaan niihin operaatioihin, kun ei olla tyytyväisiä itseensä..

Sovinisti. Miksi et mieti samanlaista paskaa miehistä? Koska olet sovinisti, joka näkee naiset juuri ulkonäön kautta. Häpeällistä.

1) tämän keskustelun aihe on naisten ulkonäköön liittyvä

2)heteromies katselee naisten ulkonäköä vähän eri tavalla kuin miesten, kuten heteronainenkin katselee miesten ulkonäköä eri tavalla kuin naisten

Vierailija
92/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kaikenmaailman hömpällä elämänsä täyttävillä henkisesti teineillä on hassu ajatusmaailma. Tiedätte siis maailman naisista vain mitättömän pienen hömppäelokuvissa ja sarjoissa pyörivä naiskatraan ja niiden vähäisten perusteella sitten päätellään maailman kaunein nainen :)

Ei hajuakaan mistään Liv Tylerista, mutta minä näen joka päivä kadulla ihan tavallisia naisia, jotka on heittämällä kauniimpia, mitä kaikenmaailman gallupeissa on maailman kauneimmiksi julistettu. Mutta minä arvostankin aitoutta ja luonnonkauneutta, joita ei kirurgin veitsellä saavuteta. 

M44

Vierailija
93/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) tämän keskustelun aihe on naisten ulkonäköön liittyvä

2)heteromies katselee naisten ulkonäköä vähän eri tavalla kuin miesten, kuten heteronainenkin katselee miesten ulkonäköä eri tavalla kuin naisten

1. Typistät naisen pelkäksi ulkonäöksi. Sen kertoo "älykäs" pohdintasi siitä, miten naiset kestävät toisten naisten kauneutta jos ovat itse "vähemmän kauniita".

2. Eli nainen on pelkkä koriste, jonka koko elämä on hänen ulkokuorensa.

3. Tämä täyttää sovinismin kriteerit.

Vierailija
94/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pitänyt Liv Tyleriä erityisen kauniina. Näyttää kuin hänellä olisi ylähuulessa täytettä, vaikka ei varmaan ole. Ei pahalla, nätti hän on.

Vierailija
95/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä kaikenmaailman hömpällä elämänsä täyttävillä henkisesti teineillä on hassu ajatusmaailma. Tiedätte siis maailman naisista vain mitättömän pienen hömppäelokuvissa ja sarjoissa pyörivä naiskatraan ja niiden vähäisten perusteella sitten päätellään maailman kaunein nainen :)

Ei hajuakaan mistään Liv Tylerista, mutta minä näen joka päivä kadulla ihan tavallisia naisia, jotka on heittämällä kauniimpia, mitä kaikenmaailman gallupeissa on maailman kauneimmiksi julistettu. Mutta minä arvostankin aitoutta ja luonnonkauneutta, joita ei kirurgin veitsellä saavuteta. 

M44

Ethän vain katsele parikymppisiä naisia, M44?

Vierailija
96/96 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liv Tyler on siinä leffassa todella kaunis, myönnetään. Mielestäni kaunein on ollut nuori Elizabeth Taylor. Silmien upea väri, kasvojen muoto, tummat hiukset ja ripset, täydelliset piirteet, silti ei mielenkiinnoton. Kroppa siro, naisellinen ja muodokas. Kyllähän hänkin siitä vanheni niinkuin muutkin mutta ei tietääkseni koskaan leikellyt itseään. Ja hän vaikutti hyvältä tyypiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi