Maailman kaunein nainen on Liv Tyler Taru sormusten herra elokuvissa. Mielipiteitä?
Hän on täydellinen, kympin nainen niissä leffoissa. Siis ihan 10+++/10. En tiedä miltä näyttelijä näyttää nykyään.
Kommentit (96)
Kyllä muakin aina harmittaa kun en voi näyttää samalta kun lotrin upeat haltija naiset :( Ei mun tukka kasva niin pitkäksi vaikka tekisin mitä, enkä pysy niin hoikkana ilman että näkisin nälkää 24/7. Eikä naamastakaan saisi leikkaamallakaan niin nättiä.
Ja harmittaa etten voi saada Aragornia tai Legolasta. Tai Faramiria.
En halua mitään tavis elämää. Tahdon lotri fantasiaa.
Oliko hän se haltijanainen? Jos oli, niin olen samaa mieltä.
-mies
Näin miehen näkökulmasta tosiaan pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta kuin mistään leikkauksien kautta saaduista muutoksista.. kyllä luonnollista kauneutta löytyy ihan taviksistakin, mutta toki nämä julkisuuden henkilöt saavat paljon huomiota ja juuri Cate Blanchett edustaa sellaista kauneutta mistä pidän, mutta ei se niin mustavalkoista ole että pitäisi juuri samalta näyttää.. ei sitä edes itse osaa selittää itselleen, mitä se on se mistä tykkää, jotkut vaan säväyttää enemmän ja se on ihan sattumaa. Joku vaan päässä naksahtaa samalla sekunnilla kuin näkee.
Kauneutta on monenlaista mutta joskus olen miettinyt että se luonnollinen kauneus jakautuu todella epätasa arvoisesti.. ei sitä haluaisi sanoa mutta jotkut naiset eivät ole luonnostaan erityisen kaunitta tai viehättäviä. Tasapuolisesti tosin ei kaikki miehetkään komeita, mutta voin uskoa, että naisten itsetunnolle se on paljon vaikeampi paikka..
Olen joskus miettinyt miten naiset kestävät sen, että jotkut saavat suurinpiirtein yliluonnollisen kauniin ulkonäön aivan luonnollisesti, kun itse joutuu tyytymään siihen mitä itsellä on. Ehkä sitten turvaudutaan niihin operaatioihin, kun ei olla tyytyväisiä itseensä..
Ihan totta että tasan ei käy onnen lahjat kun geenejä jaetaan. Mutta toisaalta ne satumaisen kauniit saattaa myös monesti kokea sen kauneutensa jopa riesana. Perässä roikkuu kaikenmaailman pinnallisia ulkonäön ihailijoita. Moni mies ryhtyisi suhteeseen pelkän ulkonäön takia, eikä sitä välttämättä edes kiinnostaa millainen ihminen on persoonana. Ulkonäkö sokaisee, ja kaunis saa paljon sellasta käytöstä anteeksi, mitä ruma ei saisi. Sama pätee molempiin sukupuoliin. Mua ahdistaisi olla niin kaunis, että jopa tuntemattomat tulisi kadulla yrittämään.
Nuori Ewa Sonnet on kaikkein kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Ewa Sonnet on kaikkein kaunein.
Oon samaa mieltä https://static.fjcdn.com/pictures/Ewa_064647_159943.jpg
Kate Winslettiä ajaisin jos osaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, kun pyydetään OMIA mieltymyksiä, mutta silti täytyy dislikettää.
So? Tarkoittaa vaan sitä että on eri mieltä.
Tarvitseeko sitä niin vahvasti ilmaista?
Itse liketän, jos olen samaa mieltä tai pidän kommentista. Jos joku on erimieltä kanssani niin kommentoin takaisin tai olen dislikettämästä.
Disliketän silloin, kun kommentti suututtaa tai olen valtavasti erimieltä.
Itse en osaa määritellä kauneinta naista, mutta kiharat ja punapäät tekee vaikutuksen.
Etsiskelin jonkin aikaa ehdokasta joka voittaisi LotR-Liv Tylerin enkelimäisessä kauneudessa. En löytänyt. Monia kauniita naisnäyttelijöitä ja julkkiksia on, mutta kyllä Arwen on vahvoilla sellaisessa eteerisen puhtaassa kauneudessa. Game of Thronesissakin on paljon naiskauneutta, sellaista jossa käytetään hiuspidennyksiä ja meikki luonnollista kauneutta korostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän se haltijanainen? Jos oli, niin olen samaa mieltä.
-mies
Liv tyler oli Arwen se Frodon pelastanut ruskea hiuksinen haltija.
Cate Blanchett oli Galadriel se haltia kuningatar.
Aaveen oloinen.
Tylerin yläpurenta vaan ei ole kunnossa.
On kyllä kaunis vaikkei omaan makuuni upea tai läheskään kaunein. On sitä jotenkin eri tavalla. Matalat poskipäät, aika pyöreät posket, kapeat kasvot ja (superkauniit) silmät vähän liian lähekkäin, jotta olisi minun mielestäni kauneimmasta päästä. Mutta olen heteronainen, että minun naismaullani ei ole paljon merkitystä, ystävyyssuhteissa ja töissä painotan aika eri asioita kuin ulkonäköä.
Mulle ei nyt tule mieleen kauniimpaa naista kuin Johanna Kurkela. Vaikuttaa kauniilta myös sisältä, mikä nyt on ulkoista kaunetta tärkeämpää. Ja kaiken lisäks ihana lauluääni <3
Vähän liian pitkät kasvot maailman kauneimmaksi, mutta persoonallisen ja pehmeän näköinen kyllä.
Omasta mielestä Sharon Tate osui aika lähelle täydellistä naiskauneutta. Olisi voinut hänkin helposti esittää haltijaa.
Liv Tyler edustaa juuri sellaista kauneutta mistä naiset pitävät. Miesten mielestä vähän seksitön.
T. Mies
Liv Tyler näyttää perus av-mammalta https://i.dailymail.co.uk/1s/2019/03/29/11/11614434-6864485-image-a-75_…
Cate Blanchett on omalla tavallaan kaunis, mutta myös kylmän näköinen. Liv Tylerissa taas on pehmeyttä ja lämpöä. Lotr:ssa hän on eteerisen kaunis.
N29
Cate Blanchett on kyllä mun mielestä kuumin, jos olisin heteronainen niin en varmasti olisi pitkään.