Mikkeli, Kuopio, Pori, Seinäjoki ym. provinssien perslävet
Miten ihmeessä joku voi asua tuollaisissa paikoissa?
T. Espoolainen
Kommentit (44)
Your HOME is where your heart is.
Veikkaanpa, että ap:nkin seinällä on tällainen tarra tai taulu tai kyltti....
Haha, onnea vaan sulle sinne Espooseen. Et tiedä oikeasta elämästä mitään!
P.S.Ei ole normaalia nähdä ikkunastaan naapurin vessaan.
Totta on, että Mikkeli on perseestä ja syvältä sieltä. Mutta en ole samaa mieltä kanssasi Kuopiosta. Kuopioon muuttaisin vaikka heti.
Joo, hommatkaan sinne Espooseen ensin se keskusta, niin puhutaan sitten lisää... Järkyttävä paikka, koskaan en sinne muuttaisi, en kyllä Helsinkiinkään, enkä Vantaalle.
Espoo state of mind!
t. Tapiolalainen
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:56"]
Onhan Espoo lähellä Helsinkiä, ja sillä argumentilla sitten pitää päteä maailman tappiin asti.. Huvittaa kuitenkin se, että osa maalla asuvista Espoolaisista on niin kaupunkilaista ETTÄ.. Mennään vaan tuonne Pohjois-Espooseen jonnekkin korpeen, lehmät laiduntaa ja sitä rataa. Julkinen liikenne toimii lähes yhtä huonosti kuin muualla pk-seudun ulkopuolella. Silti pitää päästä Espoon metiköistä pätemään, että kyllä me ollaan kaupunkilaisia ja niin lähellä stadia, daah. Ihan sama vaikka asuisit Mikkelin tai Kuopion keskustassa, landepelle olet silti niiden mielestä.
[/quote]
Tiesitkö että Helsingissäkin on peltoja ja lehmiä. Oletko katkera? muuta Espooseen niin voit itsekin olla niin kaupunkilaista että.
KAIKKI, JOIDEN OLEN KUULLUT HAUKKUVAN esim. ap.n MAINITSEMIA PAIKKOJA,
OVAT ITSE SUKUJUURILTAAN MUUALTA, KUIN HELSINGIN SEUDULTA.
OVAT VAAN OIKEASTI OLEVINAAN JOTAIN KOVIAKIN STADILAISIA....
Jos ei heillä itsellään, niin vähintään vanhemmalla, isovanhemmalla syntymäkotikuntana on juuri jokin ap: n haukkuma paikka. Erikoista.
Jotkut kymmenennen polven helsinkiläiset eivät tee koskaan siitä numeroa..........;)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:38"]
Joo, hommatkaan sinne Espooseen ensin se keskusta, niin puhutaan sitten lisää... Järkyttävä paikka, koskaan en sinne muuttaisi, en kyllä Helsinkiinkään, enkä Vantaalle.
[/quote]
Espoossapa on viisi keskustaa!
Eikä me tarvita Helsinkiä mihinkään.
Pori on jees ei näy mutiaisia niinku Tsadis ja Turuus.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:14"]
Your HOME is where your heart is.
Veikkaanpa, että ap:nkin seinällä on tällainen tarra tai taulu tai kyltti....
[/quote]
Olen asunut sekä Espoossa että Porissa ja molemmissa on puolensa. Paras asia Porissa on se ettei siellä ole käytännössä yhtään uskovaisia tekemässä kaikkien elämästä ikävää, toisin kuin Espoossa.
Kuopiosta en pois muuttas koska täällä on mun koti <3 jos ihan pakko olis muuttaa muualle niin sitten Helsinkiin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:07"]Kuopiosta en pois muuttas koska täällä on mun koti <3 jos ihan pakko olis muuttaa muualle niin sitten Helsinkiin.
[/quote]
Sammoo mieltä!!
Espoo = pyllynreikä. Hah haa! Eipä taida tuon sanonut olla tutustunut mm. Matinkylän rantabulevardiin tai Haukilahteen. Jos sellainen miljoonalinna mitä siellä on ei sitten kelpaa....kun pitää olla Kuopio.
Ne jotka haukkuu Espoota on ilmeisesti käyneet Leppävaarassa, keskustassa tai jossain lähiöissä. Täällä asuu kuitenkin myös Suomen rikkaimmat, niin löytyy täältä kuulkaa muutakin kuin toi junaradan varsi, mm. merenrantaa ja saaria vaikka millä mitalla ja kansallispuisto.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:37"]Totta on, että Mikkeli on perseestä ja syvältä sieltä. Mutta en ole samaa mieltä kanssasi Kuopiosta. Kuopioon muuttaisin vaikka heti.
[/quote]
Mikkelistä olen eri mieltä, ihan ok pikkukaupunki mutta Kuopio tosiaan kuuluu tuohon listaan. Tylsien, omasta mielestään hauskojen ihmisten kaupunki.
Mikkelissä ei kyllö ole Provinssia ;
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:37"]Totta on, että Mikkeli on perseestä ja syvältä sieltä. Mutta en ole samaa mieltä kanssasi Kuopiosta. Kuopioon muuttaisin vaikka heti.
[/quote]
Mikkelistä olen eri mieltä, ihan ok pikkukaupunki mutta Kuopio tosiaan kuuluu tuohon listaan. Tylsien, omasta mielestään hauskojen ihmisten kaupunki.
[/quote]
Mikkeli on kaksinaamainen, ne, ketkä käy siellä vain kesällä ja ehkä mökkireissuillaan ovat ihastuneita ja tyytyväisiä, ihmettelevät marmatusta. Mutta ne, ketkä sinne vakituisesti joutuu näkee ahdistavamman paikan? Ai miten tiedän? Koska menin Mikkelin AMKiin vuodeksi ennen kun pääsin Aaltoon. Perheelläni on mökki Mäntyharjulla, luulin että mikkeli välivuosi olisi ihana, mutta Mikkeli on vain kesäkaupunki.
Onko sillä nyt niin väliä missä asuu. Kunhan on ystäviä ja läheisiä,työpaikka ja muut asiat kunnossa, varmaan aika sama onko kaupunki Helsinki vai Oulu.