Lähetät 30 joulukorttia, saat 5. Mikä fiilis?
Kommentit (49)
Musta on kiva edes kerran vuodessa muistaa kaikkia tärkeitä sukulaisia ja ystäviä, vaikkei heitä arjessa ehtisi tavata. Lähetin 60 korttia + lapset antaa koulussa kavereille ja mä töissä työkamuille lahjan kera. Saamme saman verran. Kivaa hakea posti näinä päivinä :))
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:09"]
Ja eurolla ei ihan korttia+merkkiä saa. Meillä meni 4 e/kortti.
[/quote]
Jos sinä et lähetä niin halpoja kortteja, niin sekö tarkoittaa, ettei muiltakaan voi onnistua?
[/quote]
Totta kai saisin vaikka postimerkin hinnalla kortit, jos haluaisin. Kyse on siitä, kun joku aiempi väheksyi korttien hintaa ja siihen kuluvaa rahaa. Kyllä niihinkin rahaa saa menemään.
Lähetin nelisenkymmentä korttia, saadaan varmaan parikymmentä itse. Rakastan korttien lähettämistä ja saamista, ihana aloittaa nämä joulukuun aamut katsomalla onko tullut kortteja :)
Todellakin. Läheti n koko suvulle. Sain muutaman takaisin.. instasukupolvi ei paljon sukulaisista välit
. Pääasia et itellä on kivaa, laitteita ja matkoja... yök. Suku on pahin. Vika krt kun muistan ketään ns nuorisoa.. kiittämätön haisa pska sukupolvi.
En ole vuosikausiin lähettänyt ja tänä vuonna en onneksi saanut enää yhtään joulukorttia. Josko se turha paperin kierrättäminen nyt olisi lopultakin päättynyt.
Minä lähetän aika paljon kortteja, enkä katso sitä, keneltä tulee kortti takaisin. Mutta ihmettelen kyllä vähän sitä, miksei lapsia opeteta muistamaan kortilla tai kirjeellä ketään. Lähetän esimerkiksi kummilapsille aina joulukortin (joululahjan vien sitten jouluksi) sekä tietysti synttärikortin, enkä ole koskaan saanut yhtään korttia yhdeltäkään kummilapselta. Lahjoista nyt puhumattakaan, mutta sillä ei ole niin väliäkään.
Lähetät niille viidelle henkilölle joulukortit.
Tusinan verran saadaan, mikä on ihan kivaa. Yhtään ei lähetetä.