Ex-mies ahdistelee;
Hän soittaa ja vuodattaa parisuhdeongelmiaan nykyisen naisensa kanssa...Raivostuttavaa, en jaksaisi kuunnella mitenkään. Heille on yhteinen lapsi syntymässä parin viikon päästä ja parisuhde on kuulemma ihan retuperällä. Riitelevät, huutavat, hyvä etteivät käy käsiksi toisiinsa ja ex-mieheni on mustasukkainen nykyisestään.
Iltaisin hän soittaa ja vuodattaa asiansa. Nyt laitoin viestin, ettei kiinnosta, eivätkä hänen asiansa kuulu minulle enää. Saan stressioireita hänen puheluistaan. Ongelma tässä on se, että kun meillä on yhteisiä lapsia, joiden vuoksi joudun vastaamaan puhelimeen. Ajattelen joskus, että hänellä on asiaa lapsista, etenkin silloin puheluita tulee useita jopa työpäivän aikana, kun lapset ovat hänellä.
Miten toimin jatkossa? Kysyn: oliko sulla asiaa, vai soittelitko muuten vaan? Ja ellei asiaa ole, laitan luurin kiinni vai.
En jaksa olla mikään terapeutti, en ole mustasukkainen tai katkera, vaan päinvastoin tyytyväinen. Valitettavasti parisuhdeongelmat eivät päättyneet eroon, vaikka miehestä pääsin. Nyt sitten olen joku terapeutti kaikenlisäksi hänelle.
Mies petti, valehteli ja jätti ja olettaa minun pitkän liiton jälkeen kuuntelevan häntä, kuin ennenkin. Yrittänyt vinkua itseään takaisin, mutta en ole ottanut, yrittänyt lähennellä, mutta olen laittanut kotiinsa takaisin.
Neuvoja, vinkkejä, samanlaisia kokemuksia? Miten ihmeessä pääsen ikinä tuollaisesta eroon?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 15:54"]
Toimit ihan hyvin ilmoittamalla, ettei sinua kiinnosta hänen naishuolensa. :) Minusta seuraavilla kerroilla voit aivan hyvin lopettaa puhelun erittäin lyhyeen. Luulisi, että tyhminkin tajuaa lopettaa kun on muutaman kerran saanut punaista luuria.
[/quote]
luulisi että tyhminkin tajuaa mutta joillain miehillä on hyvin erikoinen tilannetaju. jos ilmoittaa ettei naisasiansa kiinnosta niin päättelee että ex on vielä mustis ja haikailee entisiä aikoja kun noin kitkerästi vastaa. huoh, kokemusta on..
[/quote]
Niin... Tätä en tyhmänä kyllä tullut ajatelleeksi.
Vaatii sekin kyllä omanlaisen mielenlaadun, jos sadannen viileän puhelunkatkaisun jälkeen vannoutuu siitä, että "ahaa, tuo on mustis!". :D
Noh... Tsemppiä ap. Pidä pää kylmänä. :)