Mikä on pisin aika, minkä olette puolisonne kanssa pitäneet mykkäkoulua?
Meillä nyt kolmas päivä, henkilökohtainen ennätys.
Kommentit (10)
Exä saattoi parhaimmillaan pitää mykkäkoulua jopa viikon. Ja niin, että en tiennyt syytä mykkäkouluun. Itse kyllä höpöttelin normaalit asiat, vaikka tiesin, että ei kuunnellut eikä nyt ainakaan vastannut mitään.
Kuukauden ja mies ei lopettaisi koskaan,olen kyllästynyt sen käytökseen muutenkin.
HEI MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ!!!! Tämä on uskomatonta ja kirjoitan tätä kyyneleet silmissä. Mulle soitettiin äsken yhdestä VAKITUISESTA OMAN ALAN TYÖPAIKASTA, jota olin hakenut puoli vuotta sitten. PYYSIVÄT HAASTATTELUUN ja suurella todennäköisyydellä ottaisivat suoralta kädeltä töihin. En voi käsittää. Tärisen. Vapisen. Itken.
Tehtävään valittu henkilö muutti ulkomaille ja minä olin yksi vahvoista ehdokkaista, vaikkei minua kutsuttukaan kolmen kärkihakijan joukossa haastatteluun.
Miten näin voi käydä? Olen uskovainen, kiitän Jumalaa. Aina nämä asiat jotenkin järjestyvät, mutten todellakaan voinut kuvitella, että näin!
En takuulla saa ensi yönä unta. Mies ei ole vielä kotona, juoksen varmaan vastaan jo pihalla kertomaan tätä.
ISO KIITOS YLÄKERTAAN, IHMEITÄ TAPAHTUU!
ap
Ei onnistu meillä mykkäkoulut, aina riittää puhumista ja jutellaan paljon. Hyvää avioliittoa takana yli 20v.. ehkä juuri siksi, suosittelen! Ei ole asiaa eteen tullut mistä ei voisi puhua.
Eikä tarvitse täällä kysellä, miksi se mies katsoi, sanoi, teki niin..mitä se meinas, onko sillä vai eikö ole..voinko vai enkö voi..naurattaa välillä, jos ihmiset opettelisivat puhumaan kaikesta keskenään, elämä olisi paljon helpompaa!
Tunti?? Ei onnistu meilläkään, kaikki asiat vaan ryöppyää ulos ja selvitetään heti. Me riidelläänkin niin harvoin ja asiasta ettei ole tarvetta mököttää. Yleensä kaikki päättyy siihen että rupeaa naurattamaan ja koko juttu latistuu
17v yhdessä
Yön yli. Sitten minua jo omatunto soimaa niin pahasti, että on pakko lopettaa. Meillä minä olen se mököttäjä, tavallisesti tiettyyn aikaan kuusta. Mies on silloin niin surkea, kun minä mökötän, etten kauan kestä sitä. Mies ei tappele lainkaan koskaan. Minä kyllä riehun välillä pahaa tuulta pois itsestäni, ja joskus se sitten osuu mieheenkin.
Kummasti aseteltu kysymys, toinen sitä mykkäkoulua pitää, ei molemmat!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 08:27"]Kummasti aseteltu kysymys, toinen sitä mykkäkoulua pitää, ei molemmat!
[/quote]
Kyllä meillä molemmat. Toista ärsyttää toisen käytös ja toista sen toisen suuttuminen.
Mutta mitä teillä mykkäkoulut tarkalleen tarkoittaa? Ettekö puhu yhtään mitään vai mahd tylysti vai mitä?
En käsitä mitään mykkäkouluja. Itse en ole ikinä pitänyt eikä myöskään mun miesystävät. Joskus joku exä kyllä yritti mutta minä lopetin sen alkuunsa. Sanoin vaan jotain tyyliin, että jos ei puhetta ala tulla, niin tuossa on ovi.
Jos ei asioista puhumaan pysty, etsiköön jonkun muun lapsellisen kiukuttelunsa kohteeksi.
hmh.. olisko puoli tuntia...
toki voimme olla puhumatta toisillemme iltaisin tunnin-pari, kun toinen uppoutuu lukemaan jotain tai katsomaan leffaa.