Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lihava sairauden takia? Mikä sairaus?

Vierailija
18.12.2013 |

tiedän että jotku lääkkeet turvottaa, esim kortisoni. Mutta tuleeko sen käytöstä lihavaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sairastan verisyöpää.

Kortisoni turvottaa minua lääkäreiden mukaan todella pahasti. Paino hiipuu pois hitaasti, kun annosta vähennetään. Ikävä kyllä olen saanut vahvan kortisonilääkityksen takaisin useita kertoja, kun vointini on heikentynyt.

On ikävää näyttää pullasorsalta. :)

Vierailija
2/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syö säännöllisesti kortisonia, väillä enemmän, välillä vähemmän. Turvotusta on tasan naamassa, silloin kun annos on isompi. Muuten on tosi laiha (sairaudestaan johtuen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkitys auttaa hitaasti siihen että saa aineenvaihdunnan toiminaan ja paino kääntyy laskuun. Ja jaksaa muutenkin olematta zombie.

Vierailija
4/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:57"]

Kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkitys auttaa hitaasti siihen että saa aineenvaihdunnan toiminaan ja paino kääntyy laskuun. Ja jaksaa muutenkin olematta zombie.

[/quote]

Nälättääkö kilpparin vajaatoiminta kovasti, vai mistä se lihominen johtuu?

Vierailija
5/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Mirtazapin lihotti 10kg/kk. 

Vierailija
6/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen jatkuvasti ressaantunut ja ahdistunut niin ressihormonit ovat varmasti korkealla koko ajan...keho on "hälytystilassa" koko ajan :(

Ja sen kyllä huomaa keskivartalosta oli muuten olen tavallinen mutta olen keskivartalolihava.

Ja toki lääkitsen itseäni lohtusyömällä herkkuja joten vähän on henkistä vikaa mutta toki muuten olen terve.

Vierailija
7/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittelemätön psykoosi, painoin 74kg kun menin sairaalaan, en ollut syönyt enkä nukkunut 2kk kunnoll... ketipinoria söin 3vuotta ja se nosti painoni yli 100kg. No eipähän kuulu enää ääniä päässä ja tinnityskin on helpottunut, niin kuin vaikeat pakkoneuroositkin... Nyt sitten elän näiden kilojeni kanssa ja toivon että ne vähenisivät. Ketipinori lisää ruokahalua eikä koskaan tule täysinäinen olo...

Vierailija
8/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa aineenvaihdunta hidastuu ja nestettä kertyy elimistöön. Tämä siis oliskohan ollut vitoselle? vastauksena.

Vierailija
9/9 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cushingin oireyhtymä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi