Kenen elokuva-/televisiohahmon kanssa voisit muodostaa parisuhteen?
Ei siis pelkkää seksisuhdetta. Lisäksi hahmon näyttelijän voisi mainita, jos samaa hahmoa on näytellyt moni... Ei tarvitse perustella, mut ois kiva.
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 09:50"]
Kyösti Pöysti LOL!
[/quote]
Lollero vaan itelles. Eipä aikaakaan kun epäfani laukkasi paikalle.
[/quote]
Mitä? Olen minäkin Kyösti Pöysti -fani mut en silti mihinkään parisuhteeseen sen kans alkais, jestas.
[/quote]
No kuvailin Pöystin ominaisuuksia ja ne kiinnostaa mua muutenkin miehissä (paitsi kimeä ääni noin irl). Joten mikseipä. Ei välttämättä olis pitkä suhde, mut jonkinlainen kuitenkin. :D
Koska Walking Deadin Daryl on näköjään jo viety muutamaan kertaan, otan sitten Rickin. Yh-äidille zombeja listivä yh-isi olisi kiva kumppani. Nam.
Sons of anarchyn Jax. Vetoaa vaan muhun ja lujaa. Vaikka onkin aika ongelmainen.
Daryl Dixon walking deadista. Karu ulkokuori, mutta vaikuttaa kuitenkin kiltiltä ja mukavalta.
Kimmo tv-sarjan Kimmo. Jussi Vatanen. Tarvitseeko enempää perustella?
Uusi Sherlock -sarjan Sherlockin (Benedict Cumberbatch). Ihana! Eikä tulisi aika pitkäksi.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:23"]
Sydämen asialla -sarjan Davidin ottaisin.
Nuorena olin jyrkästi sitä mieltä, että miehen tärkein ominaisuus on älykkyys. Mutta näin vanhemmiten olen muuttanut mieltäni. David ei tosiaankaan ole mikään ruudinkeksijä, mutta hän on hyväntahtoinen, hyväsydäminen, kaikille ystävällinen, ahkera ja vilpitön. Loppupeleissä juuri ne ratkaisevat. (Hmmm... ja Davidhan tosiaan on poikamies. Oliskohan mulla tsäänssejä?)
[/quote]
Kiinnostava valinta ja hyvin perusteltu! Minua kiinnostaisi samasta sarjasta ne kaikki komeat poliisimiehet. En osaa valita yhtä, koska seuraan sarjaa vain silloin tällöin, mutta ne miehet vaikuttavat ainakin aviomiesainekselta. :)
Luther-sarjan John Luther, jota näytteli Idris Elba. Älykäs, intohimoinen, lojaali, röyhkeä ja todella komea <3
Bridget Jonesin päiväkirjasta Mark Darcy. Siinä on mies minun makuun. Ryhdikäs hilitty ja samalla myös romanttinen.
Keski-Maasta löytyy ihan liikaa täydellisiä miehiä. Aragorn (Viggo Mortensen) - ihana, miehekäs mies, joka on oikeudenmukainen, jalo ja puolustaa omiaan viimeiseen saakka. Lisäksi mielettömän komea! Thorin Tammikilpi (Richard Armitage), rakastan sitä jurouden ja varautuneisuuden sekoitusta ihanaan matalaan ääneen, rohkeuteen, karismaan ja tietysti upeaan ulkonäköön<3 Myös haltiakuningas Thranduil (Lee Pace) on aina kiehtonu mua hahmona, koska se on niin erilainen kuin muut haltiat - synkkä, kylmä, hieman itsekäs ja mielettömän kaunis. Jotenkin sen synkkä menneisyys ja haavoittuvaisuus sekä suuri auktoriteetti on niin kuuma yhdistelmä! Ja lisää miehiä löytyy mm. Eomer, Boromir, Faramir, jotka kaikki menee vähän samaan kastiin Aragornin kanssa. Legolas on mielettömän suloinen ja yksi lempparihahmoista, mutta se ei oo koskaan miellyttänyt mua parisuhdetta ajatellen :)
Pääsispä Keski-Maahan<3
Onslow Pokka pitää -sarjasta! :-D Aiemmin en pitänyt Onslowsta, mutta hän on alkanut näyttäytyä sellaisena turvallisena nallekarhuna. Hänellä on myös hyvä huumorintaju.
Raid <3
Älykäs ja hyväsydäminen Äijä, miesmäisen komea, vähän renttu, mutta ei liikaa. Siinäpä perustelua kerrakseen.
Niin ja Kai Lehtinen siis näyttelee.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:39"]
Tony Sopranon. <3
[/quote]
Sorry! Ehdin ensiksi!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:49"]
Onslow Pokka pitää -sarjasta! :-D Aiemmin en pitänyt Onslowsta, mutta hän on alkanut näyttäytyä sellaisena turvallisena nallekarhuna. Hänellä on myös hyvä huumorintaju.
[/quote]
Oletko muuten huomannut, mitä kirjaa Onslow lukee aina sängyssä? Jotain fysiikan teoriakirjaa :D
Sherlock tietysti. Bendydick Comesinbatches eli Benedict Cumberbatch, my ovaries are exploding. Ah mikä kolli tai käärme tai mikäseon. Lisko. Smaug. Khaaaan. Sauron. Kolmoskausi tulee briteissä 1.1.2014.
Office-sarjasta Tim eli Martin Freeman sekä pöljä Gareth (Mackenzie Crook).
Borgioista Micheletto eli Sean Harris, aaaah. Se rakastelu miehen kanssa hautausmaalla, vähänkö goottia. TV:n ehdottomasti kolein homo.
Jussi Vatanen on aina hot, mut varsinkin Kimmona.
Leffoista: Tuntemattoman Koskela ja Lahtinen, miksei Hietanenkin. Brokeback Mountainin Ennis Del Mar.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 08:38"]
Ei ole nyt ohjelmistossa, mutta Lewis-sarjan konstaapeli Hathaway (Laurence Fox).
[/quote]
Oih. Ihana ääni ja äly, vaaleet ei yleensä miellytä mutta toi on kyll...
Tykkään myös "Ilman johtolankaa" Jack Malonesta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:52"]
[/quote]
Oletko muuten huomannut, mitä kirjaa Onslow lukee aina sängyssä? Jotain fysiikan teoriakirjaa :D
[/quote]
Onslow - mikä ihana valinta! Onslow on mies, joka tosiaan osaa downshiftauksen taidon.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:52"]
[/quote]
[/quote]
Enpä muuten ole, täytyy kiinnittää seuraavalla kerralla huomiota. Ja Onslow aina myös katselee niitä avoimen yliopiston telkkariohjelmia. Eli piiloälykkö siis. :-D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 08:22"]
Ja tietty Tudorsin Henrik viii. Näyttelee Jonathan Rhys Meyers.
[/quote]
Todella hyvä näyttelijä kyllä, mutta minua vähän mietityttäisi hahmon tapa katkoa kaikkien vaimojensa kaulat ;).
Poirotia ja Kalkarosta en ole ajatellut siinä mielessä, mutta kiinnostavia hahmoja kyllä, ja miksei...
Tämä oma mieleen tuleva hahmoni on Peeta Mellark Nälkäpelistä, tosin liian nuori kyllä on. Hän vaikuttaa älykkäältä, luotettavalta ja kaikin puolin kunnolliselta. En nyt jotenkin osaa muotoilla tätä paremmin.
Sydämen asialla -sarjan Davidin ottaisin.
Nuorena olin jyrkästi sitä mieltä, että miehen tärkein ominaisuus on älykkyys. Mutta näin vanhemmiten olen muuttanut mieltäni. David ei tosiaankaan ole mikään ruudinkeksijä, mutta hän on hyväntahtoinen, hyväsydäminen, kaikille ystävällinen, ahkera ja vilpitön. Loppupeleissä juuri ne ratkaisevat. (Hmmm... ja Davidhan tosiaan on poikamies. Oliskohan mulla tsäänssejä?)