Kaunis pieni elämä ja uusi postaus
http://kaunispienielama.blogspot.fi/
Blogistin yst'vien illanvietosta:
"Illan lopuksi syötettiin lapsille riisipuurot ja miehet lähtivät nukuttamaan lapsia koteihin.
Naisten kanssa jäätiin vielä jatkamaan iltaa myöhään yöhön askartelujen ja herkuttelun merkeissä."
Eikä, nyt meni jopa minun mielestä liian imeläksi. Askarteleeko joku illanvietossa kavereidensa kanssa, siis aikuinen? Ja miehet lähtevät nukuttamaan lapsia. Jösses. Onko tämä kovinkin uskonnollinen perhe/yhteisö jossa elävät vai ihanko normaalisti joku elää näin?
Kommentit (13)
Toin blogin nimi on jo niin oksettava, että en pysty käymään katsomassa mitä käsittämätöntä sontaa se pitää sisällään.
Onpas tylsä sisustus tuossa talossa. Pelkkää valkoista.
Kyllä minä, lapseton tosin, olen askarrellut kavereiden kanssa "illanvietossa". Samoin olen lähtenyt ystävän kanssa talvella laavulle grillaamaan makkaraa. Tai lähdetään metsäkävelylle enemmin kuin baariin. :P nti 26v
Siis tottahan illanvietossa ystävien kanssa voi askarrella! Ei minulla ainakaan tietyissä tuttavapiireissä lainkaan tavatonta, yhdessä väkertäminen on hauskaa :) Tosta en tiedä, suostuisivatko miehet lähtemään lapsia nukuttamaan, miksei! Eikä siis tosiaan ole mistään uskonnollisesta yhteisöstä kyse, itse olen ateisti.
Itse tykkään näpräillä kaikenlaista ja tuollainen illnvietto kuulostaisi tosi mukavalta.
Minullakin on pari ystävää joiden kanssa voi askarrella illalla vaikka mitä, kertoa navanalusjuttuja ja ottaa pari sidukkaa siinä samalla. Emme ole uskonnollisia. Ja mitä ihmeellistä siinä on että miehet nukuttavat lapsia? Kyseessähän on siis lasten ISÄT. Eikö heillä ole kykyjä/haluja hoitaa lapsiaan vai mikä tässä ap:ta ihmetyttää?
olen ainakin yli 5 v tehnyt aina juhannuksena ystäväni kanssa joulukortit.
Me lähes aina ollaan vietetty juhannusta yhdessä, viimeiset monta vuotta heidän mökillään.
Hyvissä ajoin tehdään työlista mitä pitää tehdä, kaikki tekemiset tehdään aina tulopäivänä, tullaan heti aamusta, ensimmäisenä aamuna kun herätään, tehdään aamupalan jälkeen joulukortit ja tämän jälkeen loppu on pelkkää vapaata ajanviettoa.
Uskonto on aika kaukana meidän elämästä
Ap ei ilmeisesti osaa askarrella ja toisaalta ap:n puoliso ei taida olla kovin kummoinen isä lapsilleen, kun jotain noin normaalia pitää ihmetellä.
Kyllä me vaan kavereiden kanssa pidetään askarteluiltoja! Se on hauskaa!
Eikä liity siihen, että olen kristitty. Suurin osa niistä kavereista ei ole.
Miehet voi hyvinkin lähteä nukuttamaan lapsia. Tai sitten ei ja lapset saa riehua keskenään tai kuukahtaa sohvannurkkaan. :)
Minä niin haaveilen että joskus voisi olla tuollaista! En siis ole uskovainen, kaikkea muuta. Mutta ainoat illanvietot missä käymme ovat miehen suvun illanviettoja ja niissä viini virtaa. Käytännössä siis minä lähden lasten kanssa nukkumaan ja muut jatkavat juomista. Minä pidän tuosta blogista, ei kaiken tarvitse olla inhorealistista, sitä inhorealismia riittää meidän perheessä muutenkin.
Luulen, että näin on. Minä en kyllä naisten illanvietoissa askartele, jos mies lähtee lapsen kanssa kotiin... Ihan jotain muuta :)
En ole mikään blogin fanittaja, mutta juuri noin minäkin haluaisin viettää iltaa ystävien kanssa. Aluksi perheenä, sitten vielä hetki ilman lapsia. Punaviiniä varmaan juotaisiin samalla ja paranneltaisiin maailmaa. Baariin yms. en haluaisi todellakaan lähteä.
Ja kyllä, meidän kaveriporukoissa myös isät nukuttavat lapsiaan. Välillä on äitien vuoro olla keskenään, jolloin isät hoitavat lapsia. Ja vice versa.
Ja ei, ei olla uskovaisia. :)
Joku helluntailainen voisi tulla kertomaan, onko normaalia moinen!!