Naurettavimmat tavat, joilla mies on yrittänyt vongata teiltä seksiä?
Aloitan itse. Erehdyin kutsumaan yhden pullukan luokseni baarista. Yön se antoi olla rauhassa, mutta aamulla alkoi hiplata takapuolta ja työntää läskejään minua vasten. Tottakai hyppäsin nopeasti sängystä keittiöön kahvinkeittoon. Se laahautui perässä sinne ja sanoi "Minun ois kyllä tehny mieli".
Kommentit (5)
Ehkä toistaiseksi pahin: mies meni sulakelaatikolle ja sammutti koko talosta sähköt. Olin koneella jossa paska patteri niin tiesi että sitten mun on pakko lopettaa työnteko. Suutuin vitusti, menin pimeeseen suihkuun ja räyhäsin jälkeenpäin kun en saanut tukkaa kuivattua. Sitten menin jääkaapille ja aloi tyhjentää pakastinta lattialle kun kerta ruuatkin menee paskaksi jos sähköt laittaa pois päästä. No sen ruuan heittelyn jälkeen laittoi sähköt takaisin päälle. Koitin mennä nukkumaan vaikka olin saatanan vihainen niin sitten se löi minua käteen niin että vielä parin päivän jälkeen oli kipeä. Haukkui vielä päälle ja solvasi... ei vittu jaksa.
Ei napannut ei ja päätin jättää sen sian, ansaitsen parempaa (ts. olen mielummin yksin)
Yks mua yli 10v nuorempi kundi kadulla: haluaakos tyttönen huonoa seksiä? (Vastaus ei). No lähde mun mukaan...
Yeensä se menee näin: olen joko tietokoneella tai televisiota möllöttämässä, kun mieheni tulee eteeni heiluttelemaan puolikovaa pippeliään, niin että se jo melkein osuu naamaani ja kysyy: "haluisitko mulukkuu, kumminki haluut, ota nyt, vaikka ees vähä suuhu".
Hyh hyh, siinä menee viimesetkin halut.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 07:27"]
Yks mua yli 10v nuorempi kundi kadulla: haluaakos tyttönen huonoa seksiä? (Vastaus ei). No lähde mun mukaan...
[/quote]Se täytyy tehdä toisinpäin... Kysyä naiselta haluaako hän hyvää seksiä (jolloin nymfomaanit lähtee mukaan) ja jos vastaus on ei sanotaan , että lähde sitten mun mukaan (jolloin huumorintajuiset lähtee mukaan)
Minä saan naiset mukaani tällä kommentilla: -Näytät niin kuumalta , että sisälläsi palaa. Haluatko, että sammutan palon letkullani.
Saksassa ollessani pahanhajuinen mamumies tuli baarissa kysymään: "Willst du ficken?"
Ei napannut.