Sain mieheltäni kuulakärkikynän joululahjaksi, mitä mieltä?
Annettiin toisillemme yhdet lahjat ennakkoon, ja mieheni lahja minulle oli kynä, jossa luki nimeni. Miten reagoisitte jos sattuisi omalle kohdalle?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:26"]
Olisiko sitten ollut vihjaus?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:22"]
Sain tosi hienon ja kalliin mustekynän pari joulua sitten. Siinä oli vielä lahjakortti mukana, että saisin kaiverrettua oman nimeni siihen. Lahjakortti oli vain vuoden voimassa, en ehtinyt/jaksanut/viitsinyt kaiverruttaa. Kynä on edelleen käyttämättömänä vaatekaapissa. En tajua, miksi mies ostaa kalliin mustekynän kotiäidille. Ymmärtäisin, jos olisin piinkova bisnesnainen ja aina menossa tukka putkella. Mitä minä sillä kirjoittaisin? Kauppalistoja? Allekirjoittaisin lasten kokeita? Nimikoin lasten vaatteita? Häh?
[/quote]
[/quote]
No outo vihjaus, kun nimenomaan on sanonut suoraan, että haluaakin mun olevan kotona. En tiedä, missä sitä edes pitäisin, ei tuollaiselle ole mitään luontevaa paikkaa. Entisajan puhelinpöytä olisi hyvä, mutta kännykkäaikana sellaista pöytääkään ei ole.
Minä luulen, että mies itse olisi halunnut sellaisen ja siksi sen minulle ostikin. Ehkä siitä syystä jätin sen puolivahingossa kaiverruttamatta, että voisin sopivan ajan jälkeen tarjota sitä sille. Ottaa aivan varmasti riemusta kiljuen kynän vastaan.
En ole homssuinen kotiäiti, mutten oikeasti käytä nimikoitua mustekynää mihinkään.
[/quote]
Siis sulla ei ole omaa kirjoituspöytää edes kotona? Horroria... En voisi kuvitella elämää ilman omaa 1800-luvun lopun siroa kirjoituspöytääni, joka minulla on ollut varhaisteinistä lähtien...
Tykkäiain. jus katoin Stokkan kuvaston ja toivoin , et mies voia ostaa mulla uuden parkerin, hukkasin edellisen :( Sain sen n 10 vuotta sitten, ja olin tuolloin kotiaäiti . kirjeitä ja kortteja kirjoittelin sekä tietty allakaan kaikki menot. Oli kyllä hyvä! Laadukkaalla kynällä on sulavaa kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:07"]
Annettiin toisillemme yhdet lahjat ennakkoon, ja mieheni lahja minulle oli kynä, jossa luki nimeni. Miten reagoisitte jos sattuisi omalle kohdalle?
[/quote]
No tottakai sulla nyt on oikeus mököttää ja pihdata ainakin Nuutinpäivään asti. Ei jumalauta, mikä sitten olis kelvannut? (Oletan siis että et ollut tyytyväinen kun pitää täällä avautua)
mä ainakin tykkäisin ja arvostaisin :)
Minä sain kanssa eilen kuulakärkikynän joululahjaksi! Mies oli saanut violetin mainoskynän lounaskahvilasta ja tiesi mun pitävän violetista, niin antoi sen mulle. :)