Nyt se tapahtui. Ajattelin miehen kaveria seksin aikana.
Olen miettinyt häntä koko päivän. En halua ihastua!
Kommentit (49)
Ei fantasioissa ole mitään pahaa. Parempi kuitenkin pitää tietyt fantasiat omana tietonaan. Et sinäkään varmaan halua tietää miehesi ajattelevan vaikka siskoasi seksin aikana.
Mitä väliä? :D Ihminen saa fantasioida ihan mistä itseä huvittaa, ne fantasiat ei voi ketään satuttaa. Jos ne tuo iloa seksielämäänne, niin hyvähän se vaan on. Itse fantasioin yleensä miehestäni panemasta parasta ystävääni. Se on jo itsestänikin vähän outoa.
Ei se lisäpotkua tuonut, vaan minun oli vaikea keskittyä rakastelemiseen. Tuntuu tosi syylliseltä.
Minä ajattelen aina kaupassa käyntiä. Tai R-kioskeja. En tajua. En siis mieti, sitä mitä pitäisi ostaa tms. vaan mieleeni vain pulpahtaa kuva jostai kaupasta ja itsestäni sielllä. Tai R-kioski.
Siis kauhea ap. Kyllä nyt on syytä polvistua miehesi eteen ja lukee avemarioita sekä pyörittää krusifiksiä ja ruiskia vihkivettä ympäriinsä. Nämä on niitä anteeksiantamattomia asioita, joiden vuoksi sietää hävetä ja ripotella itsensä päälle tuhkaa.
Ei normaalia ollenkaan ajatella ketään muita, koskaan.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:52"]
Get over it.
[/quote]
No en get, koska mies on pyörinyt koko päivän mielessäni.
Oletko jo pidempään ollut tähän kaveriin ihastunut, vai tänäänkö vasta päätit ihastua? Tapahtuiko välillänne jotain? Jos pystyt keksimään mistä ihastuminen johtuu se olisi ehkä helpompi katkaista.. Miehenä voin kertoa etten yleensä kiinnostu hyvien kavereiden naisista sillä tavalla, etenkään jos tiedän että nainen on kaverilleni tärkeä, se ei tunnu oikealta vaikka nainen olisikin viehättävä.
Eikö enää Micke kelpaakkaa muru :( ?
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 22:11"]
Oletko jo pidempään ollut tähän kaveriin ihastunut, vai tänäänkö vasta päätit ihastua? Tapahtuiko välillänne jotain? Jos pystyt keksimään mistä ihastuminen johtuu se olisi ehkä helpompi katkaista.. Miehenä voin kertoa etten yleensä kiinnostu hyvien kavereiden naisista sillä tavalla, etenkään jos tiedän että nainen on kaverilleni tärkeä, se ei tunnu oikealta vaikka nainen olisikin viehättävä.
[/quote]
Me vietimme pari päivää yhdessä, kaikki kolme. Mitään ei tapahtunut. Tiedän, että kaveri kunnioittaa meidän suhdetta ja niin kunnioitan minäkin. Hän kehuu minua paljon, kaverinsa vaimona. Pelkät ajatukset aiheuttavat huonoa omaatuntoa. Toivon, että en käyttäydy hallitsemattoman typerästi, kun tapaamme.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 22:15"]
Eikö enää Micke kelpaakkaa muru :( ?
[/quote]
Oletko väärässä ketjussa???
Ei näissä asioissa kannata "toivoa" mitään vaan PÄÄTTÄÄ jos ihan tosissaan on. Siis että nyt minä keskityn omaan mieheeni, teen vaikka jotain kivoja hemmottelujuttuja pitkin viikkoa, lähettelen flirttiviestejä päivän aikana, teen hänen lempiruokaansa, hieron hartioita, muistelen niitä aikoja kun aloimme seurustelemaan, miten hän herätti munussa niitä perhosia. Jos vain toivot että mitään ei tapahdu sen kaverin kanssa ja toivot ettet ihastu (ettet jo olisi...) niin annas olla se kerta kun otat vähän viiniä ja estosi höltyvät,niin annat itsellesi luvan tehdä peliliikkeen. Tämä on kautta ihmishistorian nähty tapahtumaketju. Ja jos meinaat että selviät tilanteesta että "et vain ajattele häntä", niin ei onnistu, jos sinulle sanotaan että älä katso vaaleanpunaista elefanttia olohuoneessa niin tiedät kai mitä sinä väkisinkin katsot? Vie huomiosi sen sijaan siihen omaan rakkaaseesi, sytytä itsesi häneen ja sytytä teidän suhde uudelle tasolle, ihastu uudelleen! Ja näe hänet niinkuin vierain silmin, millainen upea mies sinulla onkaan!
Kyllä pitkässä parisuhteessa tulee ihastuksia. Ne menevät kyllä, itselläni ainakin, myös ohi yhtä nopeasti kuin tulevatkin. Ei kannata vielä huolestua.
Meillä on hyvin romanttinen suhde mieheni kanssa. Teemme kaikkea tuota ja enemmän. Olen kovin rakastunut mieheeni. Siksi se, että kaveri pääsi ajatuksiini, hämmentää. Hiprakassa varsinkin minun tekee mieli tehdä jotain. Vaikka en halua olla sellainen, enkä saisi edes vastakaikua, vaikka kaveri minua kauniina pitääkin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:51"]
Minä ajattelen aina kaupassa käyntiä. Tai R-kioskeja. En tajua. En siis mieti, sitä mitä pitäisi ostaa tms. vaan mieleeni vain pulpahtaa kuva jostai kaupasta ja itsestäni sielllä. Tai R-kioski.
[/quote]
Mulle taas pulpahtaa mieleen aina joku sivukaupungin katu. Panen kuin eläin ja ajattelen jotain hiljaista kadunpätkää. :D
Ap, on todellakin täysin luonnollista ajatella välillä muita kuin omaa puolisoa. Älä ressaa, ei pelkkä ajatus tai tunne vielä mitään meinaa. Annat vain ajatustesi olla, kyllä ne siitä laantuvat.
Tämä nyt vain taitaa olla ensimmäinen kerta, kun ihastut toiseen mieheen ja siksi olet hämmentynyt. Mutta mitään kummallista, poikkeavaa tai hälyttävää tuossa ei ole. KAIKILLE tulee noita ajatuksia joskus!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 22:57"]
Ap, on todellakin täysin luonnollista ajatella välillä muita kuin omaa puolisoa. Älä ressaa, ei pelkkä ajatus tai tunne vielä mitään meinaa. Annat vain ajatustesi olla, kyllä ne siitä laantuvat.
Tämä nyt vain taitaa olla ensimmäinen kerta, kun ihastut toiseen mieheen ja siksi olet hämmentynyt. Mutta mitään kummallista, poikkeavaa tai hälyttävää tuossa ei ole. KAIKILLE tulee noita ajatuksia joskus!
[/quote]
Meillä oli ihan vähän aikaa sitten mieheni kanssa syllinen parisuhdekeskustelu, jossa kerroin, että en ole ikinä vuosien aikana ihastunut kehenkään. Se oli totta. Tuntuu, että olen jollain tasolla pettänyt miestäni.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:27"]
Mitä väliä? :D Ihminen saa fantasioida ihan mistä itseä huvittaa, ne fantasiat ei voi ketään satuttaa. Jos ne tuo iloa seksielämäänne, niin hyvähän se vaan on. Itse fantasioin yleensä miehestäni panemasta parasta ystävääni. Se on jo itsestänikin vähän outoa.
[/quote]
Se on pettämistä ihan samoin kuin fyysinenkin. En minä ainakaan haluaisi olla ihmisen kanssa joka joutuu fantasioimaan muista senkin aikana.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 04:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:27"]
[/quote]
Se on pettämistä ihan samoin kuin fyysinenkin. En minä ainakaan haluaisi olla ihmisen kanssa joka joutuu fantasioimaan muista senkin aikana.
[/quote] katteleppa samaa naamaa 20 vuotta. Kyllä siinä tulee vähän muitakin ajateltua. Teot ovat pettämistä, eivät ajatukset. Uskon samantapaisia ajatuksia olevan miehelläkin.
Eihän tällaisesta pidä kertoa miehelle? Eihän tämä ole epärehellisyyttä?