Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja laittoi itse kuivaamaan hiukset

Vierailija
17.12.2013 |

Kävin pari viikkoa sitten värjäyttämässä tukkani, mutta tulos oli kuitenkin useamman asteen tummempi kuin pyysin. (Hyvämaineinen ja kallis paikka, minulla tosin oli alennuskuponki) Valitin asiasta ja tänään piti tehdä korjausvärjäys. Uusi värjäys onnistui hyvin, mutta ihmetyttää tosiaan, että kampaaja antoi kuivaajan käteen ja pyysi kuivaamaan itse. Tällä välin hän kuivasi toisen asiakkaan tukkaa. Myös eräs muu asiakas ohjattiin kuivaamaan itse. Ja sitten vastaanotto työntekijä meinas vielä rahastaa tästä vaikka oli sovittu, että kyseessä on virheen korjaus. En kyllä sitten enää uudestaan maksaan, mutta en takuulla mene kyseiseen paikkaan enää ikinä... Niin ja edelisellä kerralla sotki vielä mun villatakin väriin. Lupasivat tosin maksaa pesulamaksut, mutta kyllä ihmetyttää tämmönen ammattomuustaito.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-O

Vierailija
2/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikka, missä kaupungissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo kampaamo, jos on totta. Mutta se on ammattitaidottomuus, ei ammattomuustaito.

Vierailija
4/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä arvosi.

T, Asiakaspalvelija

Vierailija
5/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähän ilmeisesti työntekijöitä ja laitettu liian tiukat ajat kaikkiin. palautetta vaan paikkaan!

Vierailija
6/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Saksassa kampaajalla värjäyttää hiuksia ja siellä aika monet kuivasi hiuksensa itse - väri ja leikkaus maksoi kuutisenkymppiä ja kuivaus olisi ollut kympin verran siihen päälle, itse tehtynä ilmainen. Kieltämättä huvitti tuo hinnoittelu..

Vierailija
7/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:28"]

Mikä paikka, missä kaupungissa?

[/quote]Asun Lontoossa, mutta pitäis olla yksi West Endin parhaista paikoista. Kävin  aiemminkin ja olin tyytyväinen, mutta kampaaja jota viimeksi käytin olin sairaana ja jouduin toiselle. Paikka vaihto omistajaa ja kyllä on asiakaspalvelu mennyt penkin alle. 

Vierailija
8/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulle kävi KatjaMariaTeamissa jokunen vuosi sitten niin, että kampaaja hoisi montaa asiakasta yhtä aikaa. Lisäksi raidat laitettiin huppu-koukku -tekniikalla (pitkät hiukset) niin kovakouraisesti, että luulin saavani samalla tatuoinnin päänahkaan. En tiedä oliko alennuskupongilla tapauksessani osuutta asiaan, mutta niinhän ei tietenkään pitäisi olla.1827

Vierailija
9/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:35"]

Aika outo kampaamo, jos on totta. Mutta se on ammattitaidottomuus, ei ammattomuustaito.

[/quote]Mietinkin kirjoittaessa, että tuo kuulostaa hassulta, mutta ei tullu mieleen oikee sana. Olen asunut ulkomailla sen verran pitkään , että välillä joku tietty suomenkielinen sana on hakusissa.

ap

Vierailija
10/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:35"]

[/quote]Mietinkin kirjoittaessa, että tuo kuulostaa hassulta, mutta ei tullu mieleen oikee sana. Olen asunut ulkomailla sen verran pitkään , että välillä joku tietty suomenkielinen sana on hakusissa.

ap

[/quote]

Ei se mitään. Mutta jos laittaisit heti aloitusviestiin, että asut ulkomailla tms. niin olisi vähemmän ihmettelijöitä. Suomessa ei juurikaan kampaamoissa itse kuivata hiuksia, ei edes vapaaehtoisesti ainakaan tietääkseni. Ulkomailla se on yleisempää. Mutta uudet faktat huomioiden juttusi taitaa olla tosi ja olet saanut todella huonoa palvelua :(

Vierailija
11/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:35"]

ap

[/quote]

Ei se mitään. Mutta jos laittaisit heti aloitusviestiin, että asut ulkomailla tms. niin olisi vähemmän ihmettelijöitä. Suomessa ei juurikaan kampaamoissa itse kuivata hiuksia, ei edes vapaaehtoisesti ainakaan tietääkseni. Ulkomailla se on yleisempää. Mutta uudet faktat huomioiden juttusi taitaa olla tosi ja olet saanut todella huonoa palvelua :(

[/quote]En ole kyllä ikinä Englannissa, Suomessa tai missään muussakaan maassa joutunut tämmöstä kokeen.

Vierailija
12/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa tosiaan saa itse kuivata hiukset, jolloin kampaamokäynti on halvempi. Mutta siis vapaaehtoisesti.

Vierailija
13/13 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattomuustaito - uusi lempisanani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän