Liian iso klitoris
Tyttöystävälläni on iso klitoris ja se tuntuu kuin imisi penistä.
En ole penistä ikinä imenyt, mutta voin kuvitella.
Hieman mietityttää että muutunko homoksi jos jatkan sen pitkän klitan imemistä.
Kommentit (22)
Varo ettei se vedä sillä kohta sinua tuhkaluukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei se vedä sillä kohta sinua tuhkaluukkuun.
Olemme sträppärillä kyllä leikkineet.
Onko se semmoinen normaali nysämiehen peniksen pituinen 4cm? Jos se nainen onkin nysämies naisten vaatteissa!!
Ootko sä nyt ihan varma että se on nainen?
Eikös se ole hyvä, että löytyy helposti. Saaneenko herkemmin orkutkin kuin sellainen, jolla on pieni klitta?
Suurin osa siitä on piilossa eli onhan se muutenkin isompi oikeasti.
Mun tyttöystävä on Liia. Hänellä on pieni klitoris. Se on Liian pieni klitoris.
Eli sä olet klitoriskateellinen nysämuna?
Uu lalaa. Olen nuollut pillua ja ottanut suihin. Molemmat ovat kivaa puuhaa.
Kliffaa hommaa toi klittan imeminen. AP on homo kun imee klittaa.
Osta sille joululahjaksi ympärileikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Enne klitoriksella tarkoitettiin naisen häpykielen terskaa. Kyllä silloinkin tiedettin että sillä juuriosa on. Miksi asia on nyt muka "löydetty"? Miksi termit on tahallaan uudistettu? Tajusin jo ala asteen 6 luokalla biologian tunnilla tämän, kun kirjassa oli kuva, jossa sikiön erikoistunminen pojaksi tai tytöksi näytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enne klitoriksella tarkoitettiin naisen häpykielen terskaa. Kyllä silloinkin tiedettin että sillä juuriosa on. Miksi asia on nyt muka "löydetty"? Miksi termit on tahallaan uudistettu? Tajusin jo ala asteen 6 luokalla biologian tunnilla tämän, kun kirjassa oli kuva, jossa sikiön erikoistunminen pojaksi tai tytöksi näytettiin.
Itse tajusin jo syntyessäni että hetkinen pippelihän tämä oikeasti onkin.
palaan tähän vanhaan keskusteluun.
Minulla on myös iso klitta, joskus aikoinaan joku poikaystävistä halusi tietää että kuinka isoksi sen saa kasvatettua luomuna, ihan vain kiihottamalla mut ääripisteeseen ja toisaalta halusi tietää jos siihen kohdistuu imu.
Ja todella siitä sai melkein pienen peniksen kokoiseen, sitä pystyi "runkata" sormenpäillä kuten pientä terskaa.
ja en ole koskaan häpeillyt sitä tai mun suhteellisen isoja häppäreitä ( niitä sisempiä)
En nyt osaa omaani tässä kovin muihin vertailla, mutta sellainen pikkurillin pään kokoinen on kun kiihotun kunnolla. Siis nöpöttää ihan kunnolla ja aika tuntoherkkä on - orkku tulee siis helposti sitä hipelöidessä tai jos sitä mies vähän huulillaan imeskelee kivasti. Useita kertoja on myös kävellessä tullut, kun vähän tiukempien farkkujen sauma hankaa kävelyn rytmissä jos oon valmiiksi ollut kiihottunut. Olen oppinut sen kanssa elämään ja sellaista nyt vaan tapahtuu, ei aina toivottavaa mutta joskus kuitenkin ihan tahallaan nanutin siitä liikkuessani. Herkäksi menee ja orkun jälkeen pitää hetki olla aloillani.
Jos jonkin asian voi yleistää, niin heteromiehet pitävät kaikkia pilluja ihanina.
Kuulostat nyt jo todella homolta. En usko että sinulla on mitään menetettävää.