Wallu Valpion seksisopimus 20 vuotta nuoremman salarakkaan kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
Elämäkertateoksessa Wallu Valpio kertoo elävänsä vapaassa suhteessa, jossa harrastetaan sitomisleikkejä.
Valpio paljasti Iltalehdelle naisen olevan häntä 20 vuotta nuorempi. Parin tavatessa nainen oli 18-vuotias ja Wallu itse 38-vuotias. Suhde alkoi seksisuhteella, josta on tullut vuosien mittaan jotain muutakin. Suhde on myös ollut katkolla, ja Wallu Valpio on seurustellut kolmen eri naisen kanssa aikana, jolloin hän on tuntenut Salarakkaan.
– Hän oli 18-vuotias ja tuli kotiini jatkoille kaverinsa kanssa. Kaveri kyllästyi tunnelmanvirittelyymme ja jatkoimme kahdestaan. Selvästikin tämä nainen oli tottunut olemaan vain esine ja tuottamaan poikaystäville nopeaa mielihyvää. Nyt ei ollut kiire mihinkään. Jo kolmannella tapaamiskerralla totesin, että olisi hyvä, jos naisella olisi nylonia jaloissaan, kertoo Wallu elämäkertateoksessa.
Pari keskittyi suhteessa toteuttamaan toistensa fantasioita.
Pari on tehnyt keskinäisen seksisopimuksen, jonka Valpio on allekirjoittanut. Sopimuksessa sovitaan muun muassa, että naisen täytyy aina näyttää hyvältä tilanteesta ja paikasta riippumatta.
Kommentit (157)
Hei jos Wallu sinällään ärsyttääkin, niin musta on kuitenkin alhaista keskittyä vaan haukkumaan toisen ulkonäköä. Mulle Wallu edustaa keskivertoa, ei sen kummempaa. Jos ette osaa paremmin pukea sanoiksi sitä, että mikä miehessä ärsyttää, niin se kertoo enemmän teistä itsestänne kuin Wallusta, kun ulkonäköä vaan keskitytte haukkumaan. Eikä ulkonäkö todellakaan korreloi yhtään seksitaitojen kanssa, senhän nyt tietää jokainen vähänkin kokenut. Enkä ole Wallu-fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut - hävettävää kyllä - kerran sillain tämän herran kanssa joskus 2000-luvun alussa kun hän näytti vielä suht hyvältä. Ja arvatkaa mitä: minä tein kaiken työn kun tämä herra vain makasi lahnana allani! Ratsastin ja laitoin kor tsun (en halunnut tauteja tältä) ja katselin Äiti-tatskaa. Wallu ei tehnyt muuta kuin makasi paikoillaan! Että oli kyllä ihan subi.
Ja tämä juttu on taivaan tosi. Olin juuri sellainen pitkäsäärinen ja pitkä nainen joista hän tykkää, silloin noin 30-vuotias. Jos joku ei usko, voin kertoa enemmänkin jos osaatte vain kysyä.
Pokasin hänet eräästä baarista. Menimme jatkoille isomman porukan kanssa ja sieltä sitten kahden ystäväni asunnolle.
Ei dom tarkoita sitä, että pitäisi saada olla aina päällä, vaan sitä, että nauttii olla palveltavana. Ja sitähän Wallu juuri oli, sinun palveltavanasi. Eli hyvin teit osasi.
Dommena olen nimenomaan palveltavana ja palvottavana suuren osan aikaa. Osan sitten vain aktiivisesti otan mitä haluan, miten haluan. Sääntöjen sisällä toki.
Perus hyväksikäytetty nainen, jota kiinnostaa miehessä pelkkä status/maine/raha. Sitten itketään, ku 1-vuoden päästä ei halua vieläkään kiinteään suhteeseen ja sitten itkee, kuinka miehet on sikoja ja niitä kiinnostaa vain pillu.
Te olette täysiä idiootteja.
Molemmat ovat mukana omasta halustaan, eikä ketään satuteta. Näin ollen heidän seksihommansa eivät kuulu pätkääkään kenellekään eivätkä kenenkään moralisoitaviksi.
En oikein tiedä mitä tästä ajattelisi, toki ensimmäinen ajatus on, että kamalaa/ällöttävää, mutta entä jos asetelma oliskin toisinpäin ja nainen se dominante? Silloin ajattelisi vain, että tapansa kullakin ja jos mieskin kerran tykkää olla alistettavana, niin mikäs siinä.
Jos on ihan sopimuksetkin tehty yms. niin ehkä molemmat sitten nauttii tilanteesta, vaikka tuo monille omituiselta kuulostaakin ja tällöinhän tuo on täysin ok. Toki, koska naisen asema yleensäkkin ollut Suomessakin vastikään niin heikko, niin tulee mieleen, että jos homma meneekin liian pitkälle ja nainen ei uskalla lähteä tällaisesta suhteesta vaikka haluaisikin? Jos roolit olisi toisinpäin, niin tällainen skenaario olisi epätodennäköisempi (ei toki mahdoton kuitenkaan).
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän fifty shades of grey:ltä tosielämässä, mikäs siinä, jos molemmat tykkää.
mulle tulee creepyllä tavalla mielee se itävaltalainen hemmo, joka kahlitsi sen tytön seksiorjakseen sinne kellariin.
luin vaalikoneesta, että wallun vuositulot oli vuonna 2017, 20 000 -30 000€ ja ei ole sijoituksia. harrastuksena istua kylpyammeessa ja lukea suomen kuvalehteä.
kun häntä pyydettiin "selviytyjiin", hän oli asunnoton.
Eli se mielikuvitussalarakas joutui tod.näk ihan omasta pussistaan kustantaan ne wallun mieleiset vaatteet...
eli hei! uskotteko te siis ihan oikeasti...?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että kaveri on täysi pelle, mutta on saanut silti sukupuolielämänsä tilanteeseen, josta 99% miehistä haaveilee ja johon 99% miehistä ei koskaan pääse.
Onneksi löytyy edes se 1%, joka on älynnyt suunnata seksuaalisen ja eläimellisen energiansa johonkin tuottavampaan tarkoitukseen kuin pelkkään fyysiseen reiän jyystöön ;)
Tätä näkemystä tuskin kykenet ajatuksen tasolla sisäistämään, koska vaikutat ehdottomasti kuuluvan mainitsemaasi 99 prosenttiin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että kaveri on täysi pelle, mutta on saanut silti sukupuolielämänsä tilanteeseen, josta 99% miehistä haaveilee ja johon 99% miehistä ei koskaan pääse.
Onneksi löytyy edes se 1%, joka on älynnyt suunnata seksuaalisen ja eläimellisen energiansa johonkin tuottavampaan tarkoitukseen kuin pelkkään fyysiseen reiän jyystöön ;)
Tätä näkemystä tuskin kykenet ajatuksen tasolla sisäistämään, koska vaikutat ehdottomasti kuuluvan mainitsemaasi 99 prosenttiin miehistä.
väitätkö, että 99% miehistä seksuaalinen fantasia on että muikki on joku masokisti ja täysin vailla omaa tahtoa??? että mies valitsee jopa sen koltun, minkä nainen pistää päälleen?
en oikein usko. kuulostaa aika sairaalta.
Mun mielestä ihmisellä pitäis olla joku oikeus olla tietämättä tällaisia asioita. Siis mä haluaisin tulla av:lle joutumatta tietämään jonkun wallu walpion henkilökohtaisesta seksielämästä yksityiskohtia. Itse en kerro ihan noin paljon edes kavereille enkä toivo, että tarvitsee muistakaan tietää. Eikö se riitä, että noi jutut lukee elämäkerrassa ja kiinnostuneet voi ne sieltä lukea? Minkä takia pitää Iltalehteen tehdä juttu missä selittää, mitä se kirja sisältää? Pelle jätkä, ei voi muuta sanoa.
Jonkun epävarman ja traumatisoituneen reppanan löytänyt tämäkin elähtänyt, haisevalta jo kuvissa näyttävä puliukkeli. Onnea vaan, oksu tulee suuhun kun tuon lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo onkin kevyempää touhua kuin pakottaminen, niin silti siellä taustalla on Wallun oma halu hallita, alistaa ja esineellistää naista. Oksettavaa. Koskahan Salarakas saa tarpeekseen ja jättää Wallun todeten "aikansa kutakin". Kun kehittyy henkisesti, niin joissain vaiheessa tuollaiset leikkimieliset ja seksikkäät sopimukset voi alkaa ihan oikeasti hiertää.
Kahdeksan vuotta Wallu on jo tuota naista polkenut eikä vielä ole saanut kylliksensä wallua.
Laskin, että on jo 26 vuotias tuo naikkonen. Koskahan se ennustamasi "hiertäminen" alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mies nelkytjarisat kirjoitti:
Olen aina pitänyt Wallua oksettavana tyyppinä eikä mielikuvaa tarvitse nytkään muuttaa. Tyypin panos tähän maailmaan on plusmiinusnolla, mutta kun on päässyt piireihin ja kuuluisaksi niin naisia riittää.
Tarinan opetus: Kun olet kuuluisa niin voit sikailla kuten tahdot, kunhan et riko lakia.
Kateellinen olet, tunnusta vaan. Nussi sinä niitä mummo ikäsiä, wallun ei tarvitse. Itselon pöis 40v mies. Myönnän kateuteni.
no, kuka estää sinuakin keksimästä jonku vastaavan fantasia-tarinan, josta sitten levität juttua?
kuvottavaa! 18-vuotias tyttö on vielä niin lapsellinen, hyväuskoinen, naiivi ja vaikutuksille altis! ja tuollainen kaksikertaa vanhempi ällötörkimys on häntä sitten "kouluttanut" 10 vuotta!
mitähän traumoja naisparalle on tuosta jäänyt.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c0f5ccfc-11f0-4066-bc6e-bca479…
Sitomisleikeistä nauttivan Salarakkaan henkilöllisyys paljastui? En dissaa, olen vain kateellinen miten rikas ja tyydyttävä s€ksielämä heillä on ja haaveilen samanlaisesta.
Kateellinen olet, tunnusta vaan. Nussi sinä niitä mummo ikäsiä, wallun ei tarvitse. Itselon pöis 40v mies. Myönnän kateuteni.