Wallu Valpion seksisopimus 20 vuotta nuoremman salarakkaan kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
Elämäkertateoksessa Wallu Valpio kertoo elävänsä vapaassa suhteessa, jossa harrastetaan sitomisleikkejä.
Valpio paljasti Iltalehdelle naisen olevan häntä 20 vuotta nuorempi. Parin tavatessa nainen oli 18-vuotias ja Wallu itse 38-vuotias. Suhde alkoi seksisuhteella, josta on tullut vuosien mittaan jotain muutakin. Suhde on myös ollut katkolla, ja Wallu Valpio on seurustellut kolmen eri naisen kanssa aikana, jolloin hän on tuntenut Salarakkaan.
– Hän oli 18-vuotias ja tuli kotiini jatkoille kaverinsa kanssa. Kaveri kyllästyi tunnelmanvirittelyymme ja jatkoimme kahdestaan. Selvästikin tämä nainen oli tottunut olemaan vain esine ja tuottamaan poikaystäville nopeaa mielihyvää. Nyt ei ollut kiire mihinkään. Jo kolmannella tapaamiskerralla totesin, että olisi hyvä, jos naisella olisi nylonia jaloissaan, kertoo Wallu elämäkertateoksessa.
Pari keskittyi suhteessa toteuttamaan toistensa fantasioita.
Pari on tehnyt keskinäisen seksisopimuksen, jonka Valpio on allekirjoittanut. Sopimuksessa sovitaan muun muassa, että naisen täytyy aina näyttää hyvältä tilanteesta ja paikasta riippumatta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt kieltänne nielaisko. Tuohan on kahden aikuisen kinkysuhde ja varmasti molempia osapuolia tyydyttävämpi kuin monen vaniljan oma parisuhde. Ei siinä ketään riistetä tai pakoteta. Ihan naurettavaa lähteä arvostelemaan ja haukkumaan tuollaisesta ketään. Kinkyily on kivaa.
tulee ehkä yllärinä, mutta kun "kinkyilet" muijasi kanssa, niin hän samalla fantasioi, ei sinusta, vaan jostain hollywoodin käsikirjoittajien luomasta hahmosta, jostain romanttisesta "pimeydenprinssistä", kassamagneetista...
kinkyä harrastavilla naisilla on keskimääräistä parempi mielikuvitus ja eläytymiskyky ja vahva fantasiamaailma. He myös hakevat äärielämyksiä ja kyllästyvät nopeasti esim. "tuttuihin ja turvallisiin" vakipartnereihinsa.
tavisnainen, vaikkakin haaveilee jostain hollywoodin romanttisesta rosvopäälliköstä, jolle antautua ja alistua ja joka sitoo hänet, niin todellisuudessa se tuntuu aika väkinäiseltä ja nololta oman tutun turvallisen aviomiehen käsissä ja jos "oikeassa elämässä" joku rosvopäällikkö vangitsisi niin se olisi erittäin traumaattista ja kauheaa, toisin kuin siellä turvallisessa fantasiamaailmassa.
No, olen kyllä nainen ja aika usein kinkyilevät parit ovat naimisissa, kuten itsekin olen. Siinä kyllä olet oikeassa, että todellisuudessa tapahtuvat sieppaukset ym.hirviömäisyydet ovat järkyttäviä, mutta ei kai se silti kinkyilyä tuomittavaksi tee. Ei kai kukaan sotaakaan toivo ja silti sota- ja muut räiskintäpelit ovat vallan suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisin päin. Minä olen domina ja päätän, mitä mun mies-sub tekee. Hän palvelee tai alistuu, millä tuulella satun olemaan.
Minä taas olen meillä domino-keksi ja mies sub-wayn chicken chorizo leipä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen alfauros on siis ihana, vaikka olisi murhaaja ja sovinisti.
En ole yllättynyt.Ei ollut puhetta murhaajista tai sovinismista, todettiin naisen haaveilevan 1% miehistä
Ja esimerkkeinä näistä miehistä mainittiin vaikutusvaltaiset ja vaaralliset miehet.
On varmaankin joku syy miksi naisten eroottisten fantasioiden kohde ei ole henkinen guru, historiantutkija tai tiedemies. Se on aina rosvopäällikkö, sotapäällikkö, säälimättömän kova bisnesmies, tms.
Joidenkin naisten FANTASIOISSA voi näin ollakin.
Se ei tarkoita, että kukaan nainen TODELLISESSA ARKIELÄMÄSSÄ haluaisi että joku rosvopäällikkö häntä alistaa.
Fantasioita ei välttämättä haluta edes koskaan toteuttaa, koska ne tosiaan ovat FANTASIOITA.
Ymmärrätkö eron?
Kuitenkin myös tosielämässä vaikutusvaltaisilla ja vaarallisilla miehillä riittää naisia.
Vaikutusvallattomila ja vaarattomilla taas ei riitä, vaikka olisivat kuinka mukavia. Mikään asia miehessä ei ole niin paha turn-off ja ällötys kuin vaarattomuus.
Epämiellyttävä totuus on että naisiin vetoaa vaikutusvalta ja vaarallisuus. Naisen primitiivisessä mielessä tällainen mies takaa omalle naiselleen hyvät olot koska pystyy hankkimaan resursseja eikä epäröi ripustaa kilpailevan uroksen päätä seipään nokkaan jos tarpeen.
Ainakaan mun ystäväpiirissäni ei ole yhtään naista, jota miehessä kiehtoisi vaarallisuus. Joku voi tykätä jonkinlaisesta seikkailuhenkisyydestä kyllä, mutta se on eri asia. Useimmat tykkäävät ennen kaikkea turvallisuudesta ja siitä, että mieheen voi luottaa.
turvallisuuteen liittyy myös vaarallisuus. Mies ei saa olla "hampaaton" nössö. Hänessä pitää olla myös "sitä jotain", mikä saa naisen ajattelemaan, että mies pystyy tarvittaessa puolustamaan naistaan ja perhettään. Siksi "mies uniformussa" mielletään seksikkääksi. esim. poliisit ja palomiehet ja muut pelastustyöntekijät. he suojelevat ja puolustavat.
Turvallisuus syntyy siitä, että mies on kykenevä puolustamaan heikompiaan.
Wallusta ei kyllä tule mieleen "upseeri ja herrasmies" vaan kompleksinen hampaaton hipuli, joka nauttii heikompiensa alistamisesta.
voi aikuisellakin olla mielikuvitusystävä
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisin päin. Minä olen domina ja päätän, mitä mun mies-sub tekee. Hän palvelee tai alistuu, millä tuulella satun olemaan. Teemme matkoja ulkomaille, jossa hän hankkii meille uusia leluja ja uusia asuja, ja jossa voimme viettää iltaa anonyymisti. Muuten leikitään neljän seinän sisällä, kummankaan ura ei kestäisi mitään salakuvia.
Minä en katselisi tollasta omegamiestä päivääkään.
Uroksen pitää ottaa naaras, eikä päinvastoin, tuo on luonnotonta.
Leijonanaaraskin asettuu pantavaksi, vaikka on soturi ja tehokas tappaja.
Uroksilla ei ole juuri edes muuta tarkoitusta missään, kuin PANEMINEN.
on se kumma jos sitäkään ei osata enää hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
voi aikuisellakin olla mielikuvitusystävä
Fantasiaystävä toteuttaa omissa mielikuvissaan hallitsevan hahmon pienimmätkin toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yllättynyt.Ei ollut puhetta murhaajista tai sovinismista, todettiin naisen haaveilevan 1% miehistä
Ja esimerkkeinä näistä miehistä mainittiin vaikutusvaltaiset ja vaaralliset miehet.
On varmaankin joku syy miksi naisten eroottisten fantasioiden kohde ei ole henkinen guru, historiantutkija tai tiedemies. Se on aina rosvopäällikkö, sotapäällikkö, säälimättömän kova bisnesmies, tms.
Se ei tarkoita, että kukaan nainen TODELLISESSA ARKIELÄMÄSSÄ haluaisi että joku rosvopäällikkö häntä alistaa.
Fantasioita ei välttämättä haluta edes koskaan toteuttaa, koska ne tosiaan ovat FANTASIOITA.
Ymmärrätkö eron?
Kuitenkin myös tosielämässä vaikutusvaltaisilla ja vaarallisilla miehillä riittää naisia.
Vaikutusvallattomila ja vaarattomilla taas ei riitä, vaikka olisivat kuinka mukavia. Mikään asia miehessä ei ole niin paha turn-off ja ällötys kuin vaarattomuus.
Epämiellyttävä totuus on että naisiin vetoaa vaikutusvalta ja vaarallisuus. Naisen primitiivisessä mielessä tällainen mies takaa omalle naiselleen hyvät olot koska pystyy hankkimaan resursseja eikä epäröi ripustaa kilpailevan uroksen päätä seipään nokkaan jos tarpeen.
Ainakaan mun ystäväpiirissäni ei ole yhtään naista, jota miehessä kiehtoisi vaarallisuus. Joku voi tykätä jonkinlaisesta seikkailuhenkisyydestä kyllä, mutta se on eri asia. Useimmat tykkäävät ennen kaikkea turvallisuudesta ja siitä, että mieheen voi luottaa.
turvallisuuteen liittyy myös vaarallisuus. Mies ei saa olla "hampaaton" nössö. Hänessä pitää olla myös "sitä jotain", mikä saa naisen ajattelemaan, että mies pystyy tarvittaessa puolustamaan naistaan ja perhettään. Siksi "mies uniformussa" mielletään seksikkääksi. esim. poliisit ja palomiehet ja muut pelastustyöntekijät. he suojelevat ja puolustavat.
Wallusta ei kyllä tule mieleen "upseeri ja herrasmies" vaan kompleksinen hampaaton hipuli, joka nauttii heikompiensa alistamisesta.
Mutta kyllä kompleksisella hampaattomalla hipulillakin voi olla mielikuvitusystävä, joka pukeutuu käskystä erikoisiin asusteisiin tai vaikka niihin nylon-sukkahousuihin.
Aikoinaan oli hyvinkin suosittua varastella nylon sukkahousuja ja tuoksutella niitä masturboidessa.
Entä 25 vuotta nuoremman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tehhääks myö tuija-mairikki kuulehan ny sellanen sopimus,
jotta sie vejät nailonit jalkkaan
ja mie tässä olsin sellanen herra ja hidalgo joka näin käskyttääpi?
v-ttu mitä lapsellista pelleilyä.
kahdeksan vuotta tuollaista?
okei.
Mitäs lapsellista tuossa on? Taidat olla kade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisin päin. Minä olen domina ja päätän, mitä mun mies-sub tekee. Hän palvelee tai alistuu, millä tuulella satun olemaan. Teemme matkoja ulkomaille, jossa hän hankkii meille uusia leluja ja uusia asuja, ja jossa voimme viettää iltaa anonyymisti. Muuten leikitään neljän seinän sisällä, kummankaan ura ei kestäisi mitään salakuvia.
Minä en katselisi tollasta omegamiestä päivääkään.
Uroksen pitää ottaa naaras, eikä päinvastoin, tuo on luonnotonta.Leijonanaaraskin asettuu pantavaksi, vaikka on soturi ja tehokas tappaja.
Uroksilla ei ole juuri edes muuta tarkoitusta missään, kuin PANEMINEN.
on se kumma jos sitäkään ei osata enää hoitaa.
Kyllä mie osaan kuhan on eukolla nailonpöksyt jalassa! Muuten ei mopo keuli!
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas naisselitetään kuinka "Wallu saa vain nuoria naisia mutte fiksuja" ja kuinka "vain jotkut naiset ovat tuollaisia".
Mutta miksi suurin osa miehistä ei takuulla saisi ainuttakaan nuorta ja kaunista naista joka haluaa tehdä niin kuin Herra tahtoo? Ja miksi tämä ällöttävä sovinisti saa?
Miksi on niin paljo tasa-arvoisia ja mukavia uudenaikaisia miehiä jotka eivät saa naista, tai joutuvat kisaamaan naisesta tekemällä niin kuin naiset haluavat sillion kuin naiset haluavat, mutta kunnon 20-lukulainen patriarkaatin edustaja löytää sellaisen naisen kun haluaa, silloin kun haluaa?
Mitä tämä kertookaan naisten todellisesta miesmausta?
Ei saa ketä haluaa. Voin kertoa sulle todellisen esimerkin naisten miesmausta: olen itse henkkoht antanut hra Walpiolle baarissa pakit. Pari vuotta sitten, saman ikäluokan naisena.
Joten sori, mutta anna sä vaan meidän naisten jatkaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt kieltänne nielaisko. Tuohan on kahden aikuisen kinkysuhde ja varmasti molempia osapuolia tyydyttävämpi kuin monen vaniljan oma parisuhde. Ei siinä ketään riistetä tai pakoteta. Ihan naurettavaa lähteä arvostelemaan ja haukkumaan tuollaisesta ketään. Kinkyily on kivaa.
tulee ehkä yllärinä, mutta kun "kinkyilet" muijasi kanssa, niin hän samalla fantasioi, ei sinusta, vaan jostain hollywoodin käsikirjoittajien luomasta hahmosta, jostain romanttisesta "pimeydenprinssistä", kassamagneetista...
kinkyä harrastavilla naisilla on keskimääräistä parempi mielikuvitus ja eläytymiskyky ja vahva fantasiamaailma. He myös hakevat äärielämyksiä ja kyllästyvät nopeasti esim. "tuttuihin ja turvallisiin" vakipartnereihinsa.
tavisnainen, vaikkakin haaveilee jostain hollywoodin romanttisesta rosvopäälliköstä, jolle antautua ja alistua ja joka sitoo hänet, niin todellisuudessa se tuntuu aika väkinäiseltä ja nololta oman tutun turvallisen aviomiehen käsissä ja jos "oikeassa elämässä" joku rosvopäällikkö vangitsisi niin se olisi erittäin traumaattista ja kauheaa, toisin kuin siellä turvallisessa fantasiamaailmassa.
Haha, se on meidän yhteinen fantasia. Vaikka mä mielikuvittelen meidät, niin että olen Madame Domina ja hän on mun orja, niin niissä kahleissa on silti hän. Ei mun tarvitse kuvitella ketään muuta, koska hän on enemmän kuin riittävä siihen rooliin. Hän heittäytyy täysillä kaikkeen mitä tekee.
Mikään siitä ei ole noloa tai vaivaannuttavaa. Seksistä tai elämästä yleensä ei saa paljonkaan irti, jos jumittaa miettimässä, miltä tämä nyt näyttää tai kuulostaa, ja onko tämä noloa. Kinkyn tehtävä on tempaista niin mukaan aistimuksiin, että kukaan ei ehdi miettiä, miltä se näyttää, on niin täysi työ pysyä kärryillä kaikessa siinä, miltä se tuntuu. Ja voi pojat, että tuntuu. Kumpikin omassa roolissa tempautuu arkiminänsä ja arkiroolinsa ulkopuolelle. Ei voi olla nolo jonkun niin fantastisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Entä 25 vuotta nuoremman kanssa?
Pyh, kts danny
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Hassua kuinka naisten mielestä alistajamiehet ovat ällöttäviä.
...paitsi jos he ovat oikeasti vaikutusvaltaa omaavia miehiä. Silloin ei ole väliä silläkään onko mies diktaattori, kulttijohtaja, mafiapomo, tms. Jos mies on oikeasti vahva ja vaikutusvaltainen, on mies ihana.
Naisia ei siis ällötä sovinismi, alsitaminen tai naisen pitäminen objektina. Ainoastaan se jos ei-aito alfauros yrittää tehdä sitä.
Miten liittyy tähän ketjuun? Ei Wallu Walpiolla mitään vaikutusvaltaa ole. Ei kukaan edes tunne sitä nykyään.
Todistaa siis ihan päinvastaista mitä väität.
Vierailija kirjoitti:
siis uskotko te ihan oikeasti, että toi isoisännäköinen risupartainen narsistisen oloinen wannabe-mikälie, ihan oikeasti olisi jonkun 18v-tytön seksifantasia??? ja huutokauppakeisaria katsotaan sylikkäin??? joo, varmaan, sehän on siis teinityttöjen suosikkiohjelma.
Wallun teini-idoli ajat taputeltiin jo 20v. sitten.
en tiedä yhtäkään 18-25v. naista, joka edes tietäis ton tyypin.
Voihan itse kukin keksiä mitä vaan. Jos toi tilanne olisi ihan oikea, niin luuletteko, ettei se teinipimu olisi jo aikoja sitten pyllistellyt jossain somessa ja lähetellyt roskalehdille asiasta infoa ja kuvia joko sensaatio- tai me-too-hengessä.
totuus on, että toi hyypiö ei vain kiinnosta ketään. vähiten jotain teinejä.
vanha ukko, jonka entiset teinifanit on jo kasvaneet aikuisiksi ja vähän säälivät entistä idoliaan. ukon elämää isompi ego ei salli tunnustaa totuutta ja siksi pitää keksiä näitä juttuja.
totuus on että ukkeli ihan yksin nököttää kotonaan katselemassa sitä huutokauppakeisaria ja katkerana alkon voimalla elää vielä siellä menneessä ajassa kun teinitytöt kaarteli kimpussa.
Aamen. Niin noloa, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavisnainen, vaikkakin haaveilee jostain hollywoodin romanttisesta rosvopäälliköstä, jolle antautua ja alistua ja joka sitoo hänet, niin todellisuudessa se tuntuu aika väkinäiseltä ja nololta oman tutun turvallisen aviomiehen käsissä ja jos "oikeassa elämässä" joku rosvopäällikkö vangitsisi niin se olisi erittäin traumaattista ja kauheaa, toisin kuin siellä turvallisessa fantasiamaailmassa.No, olen kyllä nainen ja aika usein kinkyilevät parit ovat naimisissa, kuten itsekin olen. Siinä kyllä olet oikeassa, että todellisuudessa tapahtuvat sieppaukset ym.hirviömäisyydet ovat järkyttäviä, mutta ei kai se silti kinkyilyä tuomittavaksi tee. Ei kai kukaan sotaakaan toivo ja silti sota- ja muut räiskintäpelit ovat vallan suosittuja.
Kun löytää kumppanin, jonka kanssa on niin sama kieli, että voi olla yhdessä kinkyjä, eihän sellaista aarretta halua ikinä päästää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö eron?
Wallusta ei kyllä tule mieleen "upseeri ja herrasmies" vaan kompleksinen hampaaton hipuli, joka nauttii heikompiensa alistamisesta.Mutta kyllä kompleksisella hampaattomalla hipulillakin voi olla mielikuvitusystävä, joka pukeutuu käskystä erikoisiin asusteisiin tai vaikka niihin nylon-sukkahousuihin.
Ei ihme, että se Nina nosti kytkintä ja lähti. Ei taida olla ihan hänen juttunsa "nuo herra nylonsukka"-touhut. Tais nyt tulla sen eron todellinen syy esiin.
pelkään, että noiden paljasteluiden jälkeen, Wallun ja hänen fantasia-tyttiksensä suhde tulee olemaan hyvin, hyvin pitkäikäinen.
Kova panomies tuo Wallu. Hienoa, että vanha plösökin pääsee nytkyttämään alistuvan nuoren päällä.