Wallu Valpion seksisopimus 20 vuotta nuoremman salarakkaan kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
Elämäkertateoksessa Wallu Valpio kertoo elävänsä vapaassa suhteessa, jossa harrastetaan sitomisleikkejä.
Valpio paljasti Iltalehdelle naisen olevan häntä 20 vuotta nuorempi. Parin tavatessa nainen oli 18-vuotias ja Wallu itse 38-vuotias. Suhde alkoi seksisuhteella, josta on tullut vuosien mittaan jotain muutakin. Suhde on myös ollut katkolla, ja Wallu Valpio on seurustellut kolmen eri naisen kanssa aikana, jolloin hän on tuntenut Salarakkaan.
– Hän oli 18-vuotias ja tuli kotiini jatkoille kaverinsa kanssa. Kaveri kyllästyi tunnelmanvirittelyymme ja jatkoimme kahdestaan. Selvästikin tämä nainen oli tottunut olemaan vain esine ja tuottamaan poikaystäville nopeaa mielihyvää. Nyt ei ollut kiire mihinkään. Jo kolmannella tapaamiskerralla totesin, että olisi hyvä, jos naisella olisi nylonia jaloissaan, kertoo Wallu elämäkertateoksessa.
Pari keskittyi suhteessa toteuttamaan toistensa fantasioita.
Pari on tehnyt keskinäisen seksisopimuksen, jonka Valpio on allekirjoittanut. Sopimuksessa sovitaan muun muassa, että naisen täytyy aina näyttää hyvältä tilanteesta ja paikasta riippumatta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin myös tosielämässä vaikutusvaltaisilla ja vaarallisilla miehillä riittää naisia.
Vaikutusvallattomila ja vaarattomilla taas ei riitä, vaikka olisivat kuinka mukavia. Mikään asia miehessä ei ole niin paha turn-off ja ällötys kuin vaarattomuus.
Epämiellyttävä totuus on että naisiin vetoaa vaikutusvalta ja vaarallisuus. Naisen primitiivisessä mielessä tällainen mies takaa omalle naiselleen hyvät olot koska pystyy hankkimaan resursseja eikä epäröi ripustaa kilpailevan uroksen päätä seipään nokkaan jos tarpeen.
Miksi sitten Teuvo Hakkarainen (raha, status, julkisuus, ja vielä diplomaatti) joka on kuvailemasi mies, eli nostaa muut miehet seinälle sekä saa kutsun jatkoille Cannonball MC:n kerhotiloihin joutuu kustantamaan hondurasilaisen vaimonsa elämisen Suomessa samaan aikaan kun Teukkiksen lähikaupan kassa saattaa deittailla kauniimpaa suomalaista naista?
Siksi koska Teukka ei ole vaarallinen ja jännittävä mies vaan duunariammatista poliitikoksi siirtynyt ressukka puolijuoppo. Vetoaa äänestäjiin jotka ovat hänen kaltaisiaan.
Saa toki nuorempia ja kauniimpia naisia kuin muut ikäisensä duunarit kiitos kansanedustajan vaikutusvallan, mutta miksikään naisten unelmamieheksi ei Teuvosta ole.
Jos Teuvo olisi entinen mafiapomo eikä sahuri, tilanne olisi eri.
Aika noloa jotenkin vanhalta sedältä. Pthyi. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin myös tosielämässä vaikutusvaltaisilla ja vaarallisilla miehillä riittää naisia.
Vaikutusvallattomila ja vaarattomilla taas ei riitä, vaikka olisivat kuinka mukavia. Mikään asia miehessä ei ole niin paha turn-off ja ällötys kuin vaarattomuus.
Epämiellyttävä totuus on että naisiin vetoaa vaikutusvalta ja vaarallisuus. Naisen primitiivisessä mielessä tällainen mies takaa omalle naiselleen hyvät olot koska pystyy hankkimaan resursseja eikä epäröi ripustaa kilpailevan uroksen päätä seipään nokkaan jos tarpeen.
Miksi sitten Teuvo Hakkarainen (raha, status, julkisuus, ja vielä diplomaatti) joka on kuvailemasi mies, eli nostaa muut miehet seinälle sekä saa kutsun jatkoille Cannonball MC:n kerhotiloihin joutuu kustantamaan hondurasilaisen vaimonsa elämisen Suomessa samaan aikaan kun Teukkiksen lähikaupan kassa saattaa deittailla kauniimpaa suomalaista naista?
Siksi koska Teukka ei ole vaarallinen ja jännittävä mies vaan duunariammatista poliitikoksi siirtynyt ressukka puolijuoppo. Vetoaa äänestäjiin jotka ovat hänen kaltaisiaan.
Saa toki nuorempia ja kauniimpia naisia kuin muut ikäisensä duunarit kiitos kansanedustajan vaikutusvallan, mutta miksikään naisten unelmamieheksi ei Teuvosta ole.
Taitaa olka nytkin putki päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen alfauros on siis ihana, vaikka olisi murhaaja ja sovinisti.
En ole yllättynyt.Ei ollut puhetta murhaajista tai sovinismista, todettiin naisen haaveilevan 1% miehistä
Ja esimerkkeinä näistä miehistä mainittiin vaikutusvaltaiset ja vaaralliset miehet.
On varmaankin joku syy miksi naisten eroottisten fantasioiden kohde ei ole henkinen guru, historiantutkija tai tiedemies. Se on aina rosvopäällikkö, sotapäällikkö, säälimättömän kova bisnesmies, tms.
Joidenkin naisten FANTASIOISSA voi näin ollakin.
Se ei tarkoita, että kukaan nainen TODELLISESSA ARKIELÄMÄSSÄ haluaisi että joku rosvopäällikkö häntä alistaa.
Fantasioita ei välttämättä haluta edes koskaan toteuttaa, koska ne tosiaan ovat FANTASIOITA.
Ymmärrätkö eron?
Ainakaan mun ystäväpiirissäni ei ole yhtään naista, jota miehessä kiehtoisi vaarallisuus. Joku voi tykätä jonkinlaisesta seikkailuhenkisyydestä kyllä, mutta se on eri asia. Useimmat tykkäävät ennen kaikkea turvallisuudesta ja siitä, että mieheen voi luottaa.
turvallisuuteen liittyy myös vaarallisuus. Mies ei saa olla "hampaaton" nössö. Hänessä pitää olla myös "sitä jotain", mikä saa naisen ajattelemaan, että mies pystyy tarvittaessa puolustamaan naistaan ja perhettään. Siksi "mies uniformussa" mielletään seksikkääksi. esim. poliisit ja palomiehet ja muut pelastustyöntekijät. he suojelevat ja puolustavat.
Turvallisuus syntyy siitä, että mies on kykenevä puolustamaan heikompiaan.
Wallusta ei kyllä tule mieleen "upseeri ja herrasmies" vaan kompleksinen hampaaton hipuli, joka nauttii heikompiensa alistamisesta.
Ei niistä univormumiehistäkään läheskään kaikki tykkää. Esimerkiksi juuri poliisi assosioituu minulla aggressiiviseen käskyttämisestä, kurittamisesta ja simputtamisesta tykkäävään mieheen, joka nauttii turhasta voimankäytöstä. Menee samaan kategoriaan vartijoiden ja armeijan kapiaisten kanssa. Ei viehätä pätkääkään tällaiset miehet, ja koen heidät enemmän pelottaviksi kuin turvallisiksi.
Palomiehet ja pelastustyöntekijät ovatkin sitten jo eri juttu, heidän työstään puuttuu se kurittava ja alistava aspekti. Eniten minuun vetoavat kuitenkin taiteelliset, luovat miestyypit. Samoin henkisyydestä kiinnostuneet. Herkät ja älykkäät miehet.
Minä olen ollut - hävettävää kyllä - kerran sillain tämän herran kanssa joskus 2000-luvun alussa kun hän näytti vielä suht hyvältä. Ja arvatkaa mitä: minä tein kaiken työn kun tämä herra vain makasi lahnana allani! Ratsastin ja laitoin kor tsun (en halunnut tauteja tältä) ja katselin Äiti-tatskaa. Wallu ei tehnyt muuta kuin makasi paikoillaan! Että oli kyllä ihan subi.
Ja tämä juttu on taivaan tosi. Olin juuri sellainen pitkäsäärinen ja pitkä nainen joista hän tykkää, silloin noin 30-vuotias. Jos joku ei usko, voin kertoa enemmänkin jos osaatte vain kysyä.
Pokasin hänet eräästä baarista. Menimme jatkoille isomman porukan kanssa ja sieltä sitten kahden ystäväni asunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut - hävettävää kyllä - kerran sillain tämän herran kanssa joskus 2000-luvun alussa kun hän näytti vielä suht hyvältä. Ja arvatkaa mitä: minä tein kaiken työn kun tämä herra vain makasi lahnana allani! Ratsastin ja laitoin kor tsun (en halunnut tauteja tältä) ja katselin Äiti-tatskaa. Wallu ei tehnyt muuta kuin makasi paikoillaan! Että oli kyllä ihan subi.
Ja tämä juttu on taivaan tosi. Olin juuri sellainen pitkäsäärinen ja pitkä nainen joista hän tykkää, silloin noin 30-vuotias. Jos joku ei usko, voin kertoa enemmänkin jos osaatte vain kysyä.
Pokasin hänet eräästä baarista. Menimme jatkoille isomman porukan kanssa ja sieltä sitten kahden ystäväni asunnolle.
Jos sopii kysyä, mikä tässä "vielä suht hyvältä näyttävässä" (mutta ei ilmeisestikään poikkeuksellisen komeassa) miehessä herätti niin kiinnostuksen että ihan teit aloitteen?
Ei varmaankaan julkisuus, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olka nytkin putki päällä.
Tottahan tuo on.
"Parannuksen" tehnyt entinen mafiamies olisi paljon kiinnostavampi nuorten naisten silmissä kuin joku keski-ikäinen sahuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sopii kysyä, mikä tässä "vielä suht hyvältä näyttävässä" (mutta ei ilmeisestikään poikkeuksellisen komeassa) miehessä herätti niin kiinnostuksen että ihan teit aloitteen?
Ei varmaankaan julkisuus, eihän?
Kyllä toki sekin. Tarkoitus oli mennä aluksi vain rymyjatkoille isommassa porukassa mutta sieltä sitten läksinkin hänen kanssaan kahden. Kaipasin seikkailua, sek siä, säpinää ja olin aikamoisessa juubassa. Sitten Wallu tupsahti siihen ja kun joku oli pokattava, hän oli hyvä kohde. Tykkäsin siihen aikaan myös sellaisista mustatukkaisista silmälasipäisistä jannuista.
En kadu, ihan oli hauskaa. Jatkoimme vielä hieman seur päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
"Sopimukseen kuuluu, että Valpiota kutsutaan herraksi ja vaatekaapissa ei olla mitään, mitä herra ei hyväksy. Sopimuksen mukaan herra saa aina päättää, mitä naisella on yllään. Uusia vaatteita on hankittava, jos herra niin pyytää. Naisella täytyy myöskin aina olla nylonsukkahousut jalassa "
. . . ja herralla kaikki hampaat suussa?
heh! ymmärrän kyllä, että pariskunnat harrastaa kaikkea kinkyä ja seksileikkejä voi piristää erilaisilla rooleilla: sitomista, strippaamista ja vaikka sitten sadomasokismia.
Se kyllä menee vähän yli, jos äijällä on noin pitkälle viety, patologinen alistamisen ja kontroloinnin tarve, siis että se uloittuu jo muillekin parisuhteen osa-alueille, kuin "vain" seksi-ja erotiikkapuoleen.
vai kuinka moni teistä miehistä vahtaa noin neuroottisesti naisensa pukeutumista? kuinka moni teistä muka pitäisi tärkeänä saada määrätä, mitä riepua se eukko sieltä kaupasta kotiin kantaa ja valvoo haukkana, miten se eukko tänään pukeutuu? kuinka moni terve mies salaa haaveilee tällaisesta? jotenkin neuroottista touhua.
no, kyllä minunkin ukko tänään komensi kun oltiin lähdössä laskemaan verkkoja, että älä noissa tennareissa tule, nilkkas palelee ja jalat kastuu, pistä ny villasukat ja kummisaappaat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sopimukseen kuuluu, että Valpiota kutsutaan herraksi ja vaatekaapissa ei olla mitään, mitä herra ei hyväksy. Sopimuksen mukaan herra saa aina päättää, mitä naisella on yllään. Uusia vaatteita on hankittava, jos herra niin pyytää. Naisella täytyy myöskin aina olla nylonsukkahousut jalassa "
heh! ymmärrän kyllä, että pariskunnat harrastaa kaikkea kinkyä ja seksileikkejä voi piristää erilaisilla rooleilla: sitomista, strippaamista ja vaikka sitten sadomasokismia.
Se kyllä menee vähän yli, jos äijällä on noin pitkälle viety, patologinen alistamisen ja kontroloinnin tarve, siis että se uloittuu jo muillekin parisuhteen osa-alueille, kuin "vain" seksi-ja erotiikkapuoleen.
vai kuinka moni teistä miehistä vahtaa noin neuroottisesti naisensa pukeutumista? kuinka moni teistä muka pitäisi tärkeänä saada määrätä, mitä riepua se eukko sieltä kaupasta kotiin kantaa ja valvoo haukkana, miten se eukko tänään pukeutuu? kuinka moni terve mies salaa haaveilee tällaisesta? jotenkin neuroottista touhua.
no, kyllä minunkin ukko tänään komensi kun oltiin lähdössä laskemaan verkkoja, että älä noissa tennareissa tule, nilkkas palelee ja jalat kastuu, pistä ny villasukat ja kummisaappaat...
Mä käsitin tuon niin, että se pukeutumiseen puuttuminen liittyy nimenomaan niihin seksisessioihin. Eli silloin pitää näyttää tietynlaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt saada mieheni tuollaiseen suhteeseen, koska olen niin sub kiin vain mahdollista. Mieheni ei vaan suostu millään. En erityisemmin ole enää kiinnostunut seksistä hänen kanssaan siksi.
Onpa siis kiinnostavaa lukea, että joku elää tuollaista fantasiaa oikeassa elämässä todeksi. Kokemukseni mukaan on täysin mahdotonta löytää sellaista miestä, joka olisi muuten hyvä ja järkevä ja joka haluaisi tuollaista roolileikkiä. Tuo Wallu ei olisi ilmeisesti muuten kunnon mies, kun on kerran pettänyt muita naisia salasuhteessaan.
N47
On täysin mahdollista, mekin eletään fantasiaamme. Löydettiin toisemme kyllä ihan sattumalta, eikä kumpikaan eka uskaltanut ehdottaa. Harmi ettei sun mies ole avoin. Mielikuvituksen puute ei mun mielestä yleensäkään lupaa kauhean hyvää seksielämää. En osaa sanoa miten löytäisit oman domin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no, kyllä minunkin ukko tänään komensi kun oltiin lähdössä laskemaan verkkoja, että älä noissa tennareissa tule, nilkkas palelee ja jalat kastuu, pistä ny villasukat ja kummisaappaat...Mä käsitin tuon niin, että se pukeutumiseen puuttuminen liittyy nimenomaan niihin seksisessioihin. Eli silloin pitää näyttää tietynlaiselta.
mä käsitin että sen naisen on sitten aina näytettävä hyvältä, tilanteesta tai paikasta riippumatta. tai jotain sellaista siitä tän ketjun alun "seksisopparista" olin lukevinani. vaatekaappiin vain "herran" hyväksymiä kuteita. siis kuka nainen oikeesti haluaa ton neuroottisen "seksipellen" kanssa olla missään tekemisissä? Ehkä raha on motiivina?
Vierailija kirjoitti:
Ei dom tarkoita sitä, että pitäisi saada olla aina päällä, vaan sitä, että nauttii olla palveltavana. Ja sitähän Wallu juuri oli, sinun palveltavanasi. Eli hyvin teit osasi.
Mutta Wallun kirjaan liittyen, mitä kuuluu sille filosofi-ystävälle nykyään?
Mun on vaikea kuvitella rähjäistä, risupartaista rillipää-ukkoa, jonka rinnassa lukee isolla ÄITI 🙈, suuren luokan seksi-masterina. Sori siitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Wallu saa vain nuoria. Fiksut naiset kiertävät kaukaa ikiteinin.
Sehän on todella kauheaa vanhemman miehen kannalta kun saa nuoria, suurin osa miehistä haluaa nuoria. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää?
Tuo on ihan normi ddlg-suhde. Ihmisillä nyt on erilaisia fantasioita. Ei tuo daddydomin rooli ole mitenkään helppo. Se on paljon laajempi kokonaisuus kuin vaan pelkkä sekstailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu saa vain nuoria. Fiksut naiset kiertävät kaukaa ikiteinin.
Sehän on todella kauheaa vanhemman miehen kannalta kun saa nuoria, suurin osa miehistä haluaa nuoria. Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää?
Se on ihan ok, kunhan wanha mies ymmärtää että nuori nainen ei himoitse sitä papparaista, vaan ainoastaan sen rahoja.
Mä olen yrittänyt saada mieheni tuollaiseen suhteeseen, koska olen niin sub kiin vain mahdollista. Mieheni ei vaan suostu millään. En erityisemmin ole enää kiinnostunut seksistä hänen kanssaan siksi.
Onpa siis kiinnostavaa lukea, että joku elää tuollaista fantasiaa oikeassa elämässä todeksi. Kokemukseni mukaan on täysin mahdotonta löytää sellaista miestä, joka olisi muuten hyvä ja järkevä ja joka haluaisi tuollaista roolileikkiä. Tuo Wallu ei olisi ilmeisesti muuten kunnon mies, kun on kerran pettänyt muita naisia salasuhteessaan.
N47