Wallu Valpion seksisopimus 20 vuotta nuoremman salarakkaan kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
Elämäkertateoksessa Wallu Valpio kertoo elävänsä vapaassa suhteessa, jossa harrastetaan sitomisleikkejä.
Valpio paljasti Iltalehdelle naisen olevan häntä 20 vuotta nuorempi. Parin tavatessa nainen oli 18-vuotias ja Wallu itse 38-vuotias. Suhde alkoi seksisuhteella, josta on tullut vuosien mittaan jotain muutakin. Suhde on myös ollut katkolla, ja Wallu Valpio on seurustellut kolmen eri naisen kanssa aikana, jolloin hän on tuntenut Salarakkaan.
– Hän oli 18-vuotias ja tuli kotiini jatkoille kaverinsa kanssa. Kaveri kyllästyi tunnelmanvirittelyymme ja jatkoimme kahdestaan. Selvästikin tämä nainen oli tottunut olemaan vain esine ja tuottamaan poikaystäville nopeaa mielihyvää. Nyt ei ollut kiire mihinkään. Jo kolmannella tapaamiskerralla totesin, että olisi hyvä, jos naisella olisi nylonia jaloissaan, kertoo Wallu elämäkertateoksessa.
Pari keskittyi suhteessa toteuttamaan toistensa fantasioita.
Pari on tehnyt keskinäisen seksisopimuksen, jonka Valpio on allekirjoittanut. Sopimuksessa sovitaan muun muassa, että naisen täytyy aina näyttää hyvältä tilanteesta ja paikasta riippumatta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain katsomaan kuinka mammoja ärsyttää muiden yksityisasiat. Ja kylläpä ne näyttääkin ärsyttävän :D
Onko se yksityisasia jos sen tuo julkisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Voi oksennus tätä nykyaikaa. Olisin voinut elää ilman tätäkin tietoa. Yäh.
Minusta tämä Wallun suhde taas kuulostaa raikkaan normaalilta ja vanhanaikaselta, nykyajan transmuumuupolyamoripanseksuaalimaailmassa.
Minua tämä uutinen jotenkin lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että kaveri on täysi pelle, mutta on saanut silti sukupuolielämänsä tilanteeseen, josta 99% miehistä haaveilee ja johon 99% miehistä ei koskaan pääse.
Ja Wallun salarakas on saanut sukupuolielämänsä tilanteeseen, jota 99% naisista ei koskaan halua.
Väitän, että 99,9 % ja kyseenalaistan Wallun salarakkaankaan haluavan tilanteen olevan oikeasti kuvatunlainen ainakaan loputtomiin.
siis uskotko te ihan oikeasti, että toi isoisännäköinen risupartainen narsistisen oloinen wannabe-mikälie, ihan oikeasti olisi jonkun 18v-tytön seksifantasia??? ja huutokauppakeisaria katsotaan sylikkäin??? joo, varmaan, sehän on siis teinityttöjen suosikkiohjelma.
Wallun teini-idoli ajat taputeltiin jo 20v. sitten.
en tiedä yhtäkään 18-25v. naista, joka edes tietäis ton tyypin.
Voihan itse kukin keksiä mitä vaan. Jos toi tilanne olisi ihan oikea, niin luuletteko, ettei se teinipimu olisi jo aikoja sitten pyllistellyt jossain somessa ja lähetellyt roskalehdille asiasta infoa ja kuvia joko sensaatio- tai me-too-hengessä.
totuus on, että toi hyypiö ei vain kiinnosta ketään. vähiten jotain teinejä.
vanha ukko, jonka entiset teinifanit on jo kasvaneet aikuisiksi ja vähän säälivät entistä idoliaan. ukon elämää isompi ego ei salli tunnustaa totuutta ja siksi pitää keksiä näitä juttuja.
totuus on että ukkeli ihan yksin nököttää kotonaan katselemassa sitä huutokauppakeisaria ja katkerana alkon voimalla elää vielä siellä menneessä ajassa kun teinitytöt kaarteli kimpussa.
Täällä taas naisselitetään kuinka "Wallu saa vain nuoria naisia mutte fiksuja" ja kuinka "vain jotkut naiset ovat tuollaisia".
Mutta miksi suurin osa miehistä ei takuulla saisi ainuttakaan nuorta ja kaunista naista joka haluaa tehdä niin kuin Herra tahtoo? Ja miksi tämä ällöttävä sovinisti saa?
Miksi on niin paljo tasa-arvoisia ja mukavia uudenaikaisia miehiä jotka eivät saa naista, tai joutuvat kisaamaan naisesta tekemällä niin kuin naiset haluavat sillion kuin naiset haluavat, mutta kunnon 20-lukulainen patriarkaatin edustaja löytää sellaisen naisen kun haluaa, silloin kun haluaa?
Mitä tämä kertookaan naisten todellisesta miesmausta?
Vierailija kirjoitti:
Oikeen jumalan lahja naisille tämä pelle 👍
Kumpikohan tuossa on pelle ja nauttii enemmän?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä Wallun suhde taas kuulostaa raikkaan normaalilta ja vanhanaikaselta, nykyajan transmuumuupolyamoripanseksuaalimaailmassa.
Siis mikä tässä oli raikkaan normaalia? Sinua lohduttaa, että jollain sedällä on alistusfetissi johonkin nuoreen?
Vierailija kirjoitti:
siis uskotko te ihan oikeasti, että toi isoisännäköinen risupartainen narsistisen oloinen wannabe-mikälie, ihan oikeasti olisi jonkun 18v-tytön seksifantasia??? ja huutokauppakeisaria katsotaan sylikkäin??? joo, varmaan, sehän on siis teinityttöjen suosikkiohjelma.
Voihan itse kukin keksiä mitä vaan. Jos toi tilanne olisi ihan oikea, niin luuletteko, ettei se teinipimu olisi jo aikoja sitten pyllistellyt jossain somessa ja lähetellyt roskalehdille asiasta infoa ja kuvia joko sensaatio- tai me-too-hengessä.
vanha ukko, jonka entiset teinifanit on jo kasvaneet aikuisiksi ja vähän säälivät entistä idoliaan. ukon elämää isompi ego ei salli tunnustaa totuutta ja siksi pitää keksiä näitä juttuja.
totuus on että ukkeli ihan yksin nököttää kotonaan katselemassa sitä huutokauppakeisaria ja katkerana alkon voimalla elää vielä siellä menneessä ajassa kun teinitytöt kaarteli kimpussa.
Wallu tapasi ko. naisen ollessaan 38v. Nyt nainen on siis 27v.
Ja eiköhän tuossa suhteessa katsella sitä ohjelmaa josta Herra pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tässä oli raikkaan normaalia? Sinua lohduttaa, että jollain sedällä on alistusfetissi johonkin nuoreen?
Olennaisempi kysymys on miksi niin monilla naisilla on alistumisfetissi.
Katsotaan sitten mitä tutkimusta tai gallupia tahansa, niin alistumishaluisia naisia on paljon enemmän kuin alistamishaluisia miehiä.
Että sellainen Fifty shades of Grey -tyyppinen ratkaisu. Kirjan/elokuvan mr Grey oli vaan vähän eri kaliiberia. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten en paheksu, ei mitään kummallista auringon alla.. MUTTA, Wallun tytär taitaa olla teini-ikäinen, ehkä ei haluaisi tietää isänsä seksielämästä yhtään mitään.
Että Wallu voisi ajatella tytärtään ennen kuin mitä tahansa jakaa julkisuuteen.
Mutta millon miehet nokkaansa pidemmälle ajattelisi. Oma napa paras napa.Wallun tytär on 18-vuotias, samanikäinen kuin Wallun salarakas tämän aloittaessa seksisuhteen Wallun kanssa.
Ehkä Peppi ois tosiaan voinut elää ilman tota tietoa.
Mutta toisaalta Wallun likkana tuskin kovasti järkyttyykään. Varmaan tunteekin tämän isänsä nuoremman.. kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Normaali ja vanhanaikainen? Niillä on avoin suhde ja ainakin Wallu on seurustellut muiden akkojen kanssa samaan aikaan, kun käynyt jyystämässä likkaa baarin vessassa.
Anteeksi vain. Mutta vahvasti veikkaan, että tämä ei ole mikään miesten unelma, Viivi Pumpanen jne.
Vaan joku lähiöräkälästä löydetty mt-ongelmainen nainen, jolla rikkinäinen lapsuus. Luulen tämän olevan lähempänä totuutta. Ja ne 99 % miehistä voivat jatkaa unelmointia vastaavasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erikoisiakin mieltymyksiä, joista tällainen ei ole lainkaan tavattomimmasta päästä. Siinä on myös hyvä syy olla tulematta julkisuuteen, jos ihan aidosti nauttii tuollaisesta suhteesta. Kaikki eivät ole pyllisteleviä sometyrkkyjä, vaikka ilmeisesti toivoisit sitä jotta voisit jollakin tavalla yrittää ymmärtää jotain sinulle tuntematonta ja pelottavaa ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennaisempi kysymys on miksi niin monilla naisilla on alistumisfetissi.
Katsotaan sitten mitä tutkimusta tai gallupia tahansa, niin alistumishaluisia naisia on paljon enemmän kuin alistamishaluisia miehiä.
Mistä tiedät, että monilla naisilla on alistumisfetissi?
Eli siis Wallu koulutti nuoresta itselleen panon? 18-vuotiaalla on vielä kasvu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain. Mutta vahvasti veikkaan, että tämä ei ole mikään miesten unelma, Viivi Pumpanen jne.
Vaan joku lähiöräkälästä löydetty mt-ongelmainen nainen, jolla rikkinäinen lapsuus. Luulen tämän olevan lähempänä totuutta. Ja ne 99 % miehistä voivat jatkaa unelmointia vastaavasta elämästä.
Mitä tunnen noita Wallun kalstaisia viihdemaailman nimiä, niin tuskinpa on mikään lähiöräkälän nainen.
Rikkinäinen lapsuus ja mt-ongelmia voi olla, kukapa tietää. Mutta todennäköisesti on hoikka ja nätti nainen joka kelpaisi monelle muullekin.
Naiset eivät tätä myönnä mutta tuo halu alistua ja päästä vahvan miehen matkaan on naisissa todella vahva. Ihan suomalaisten rokkitähtien (jotka eivät ole edes isoja nimiä), groupietytöistä löytyy tohtoria, johtajaa ja vaikka mitä. Eiätkä siis ole keksittyjä esimerkkejä, nuo tohtori ja johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toi on jotenkin niin NORMAALIA, kun vertaa kaikkeen nykyajan sekoiluun.
Ja onhan toi nainen jo liki 30 nyt, että ei mikään teini enää.
Mikä tässä niin hiertää. Itsekin olen pitänyt siitä että miehet "alustivat" minua sängyssä, vaikka IRL minua ei yksikään ukko komentele.
Enkä tarkoita mitään ruoska ja nahkatouhuja, vaan ihan sitä että mies ottaa minut eläimellisesti ja minä narttuna alistun kohtalooni kun mahtava alfa survoo ison mul..nsa syvälle ja paukuttaa eikä kysele.. tukasta kiinni tai kaulasta..😋 Normaalia naimista, LUONNOLLISTA YHDYNTÄÄ.
Jos osaisit lukea, tietäisit todennäköisesti mistä pidän.