Wallu Valpion seksisopimus 20 vuotta nuoremman salarakkaan kanssa: ”Herra päättää, mitä naisella on yllään”
Elämäkertateoksessa Wallu Valpio kertoo elävänsä vapaassa suhteessa, jossa harrastetaan sitomisleikkejä.
Valpio paljasti Iltalehdelle naisen olevan häntä 20 vuotta nuorempi. Parin tavatessa nainen oli 18-vuotias ja Wallu itse 38-vuotias. Suhde alkoi seksisuhteella, josta on tullut vuosien mittaan jotain muutakin. Suhde on myös ollut katkolla, ja Wallu Valpio on seurustellut kolmen eri naisen kanssa aikana, jolloin hän on tuntenut Salarakkaan.
– Hän oli 18-vuotias ja tuli kotiini jatkoille kaverinsa kanssa. Kaveri kyllästyi tunnelmanvirittelyymme ja jatkoimme kahdestaan. Selvästikin tämä nainen oli tottunut olemaan vain esine ja tuottamaan poikaystäville nopeaa mielihyvää. Nyt ei ollut kiire mihinkään. Jo kolmannella tapaamiskerralla totesin, että olisi hyvä, jos naisella olisi nylonia jaloissaan, kertoo Wallu elämäkertateoksessa.
Pari keskittyi suhteessa toteuttamaan toistensa fantasioita.
Pari on tehnyt keskinäisen seksisopimuksen, jonka Valpio on allekirjoittanut. Sopimuksessa sovitaan muun muassa, että naisen täytyy aina näyttää hyvältä tilanteesta ja paikasta riippumatta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla et wallu on keksinyt tämän jutun kuvitellen että siellä tulee jono alistushaluisia 18 vuotiaita nuoria naisia? Vai miksi tämä juttu piti lehdelle selostaa? Mistä tää fabu eiku wallu on edes tunnettu?
Ei ole tunnettu yhtään mistään.
Olen aina pitänyt Wallua oksettavana tyyppinä eikä mielikuvaa tarvitse nytkään muuttaa. Tyypin panos tähän maailmaan on plusmiinusnolla, mutta kun on päässyt piireihin ja kuuluisaksi niin naisia riittää.
Tarinan opetus: Kun olet kuuluisa niin voit sikailla kuten tahdot, kunhan et riko lakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näitä orjiahan on pilvinpimein. Nuoret tytöt hakee jännitystä elämää antautumalla kaikenmaailman ukkojen hyväksikäyttämäksi. Usein ovat tosi sairaita nämä ukot. Manipuloivat ja jopa raiskaavat. Tuo on sentään tajunnut tehdä sopparin ettei ole käräjillä niinkuin muut reppanat.
Hyi puhutko omasta kokemuksesta vai missä tapaat näitä pilvinpimein? Mitä itse olen ollut nykynuorison kanssa tekemisissa vaikuttaa fiksummilta kuin vanhemmat ikäpolvet nuoruusvuosinaan. Harvempi edes juo tai polttaa, saati koskisi walluun.
No en omasta mutta tiedän useita tapauksia jotka ovat syyttäneet näitä bdsm ukkeleita raiskauksista jne.
mm. bdsm baarista ja nakugallerioista löytää näitä kunniakansalais nuoria ja pervosetiä.
Kuulostaa ihan tavalliselta sub/dom -suhteelta. Tässä ei ole mitään kauhisteltavaa teille arvon mammat. Toivottavasti peli on molempien mielestä reilu eikä kukaan tee mitään itseään vastaan. Kumpikin osapuoli on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan ja selkeät säännöt on hyvä tehdä jotta molempien inhimilliset oikeudet toteutuvat.
Minä olen keski-ikäinen miehetön nainen, ja minulle kelpaisi miehenä hyvin tollanen panosuhde.
Kelpaisi naisenakin, jos tykkäsin seksistä. Mutta en välitä siitä, saan orgasmin vain yksin.
Jos olisin mies, tykkäisin takuulla nuorten naisten panemisesta ja juuri niin, että vähän alistaisin. Ei mitään sitomisleikkejä tms. Vaan ihan tavallista panemista mutta olisin alfa. Nainen vikisisi ja voihkisi kun saisi kunnon kyytiä.
Mies nelkytjarisat kirjoitti:
Olen aina pitänyt Wallua oksettavana tyyppinä eikä mielikuvaa tarvitse nytkään muuttaa. Tyypin panos tähän maailmaan on plusmiinusnolla, mutta kun on päässyt piireihin ja kuuluisaksi niin naisia riittää.
Tarinan opetus: Kun olet kuuluisa niin voit sikailla kuten tahdot, kunhan et riko lakia.
Millä tavalla on sikaillut jos toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan toisen samanmielisen ihmisen kanssa? Nyt se pää pois pers**stä setämies.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi nainen tuollaiseen diiliin? Sehän tässä mietityttää.
Kyllä julkkikselle varmasti löytyy.
Ja sopimuksen mukaan, mitkä on ne Wallun velvoitteet?
Voi oksennus tätä nykyaikaa. Olisin voinut elää ilman tätäkin tietoa. Yäh.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeen jumalan lahja naisille tämä pelle 👍
Mitäs se oli kun kettu sanoi pihlajanmarjoista?
Ai tuota narriako pitäis jonkun kadehtia? Säälittävä rääpäle äiti-tatskoineen. Ylipäätään kaikki nää seksifantasioidensa esittelijät herättää syvää myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Mies nelkytjarisat kirjoitti:
Millä tavalla on sikaillut jos toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan toisen samanmielisen ihmisen kanssa? Nyt se pää pois pers**stä setämies.
Sinä voitkin mennä toteuttamaan sitä seksuaalisuuttasi tavalliseen tapaasi, lammaskatraasi kanssa...
t. setämies
Muuten en paheksu, ei mitään kummallista auringon alla.. MUTTA, Wallun tytär taitaa olla teini-ikäinen, ehkä ei haluaisi tietää isänsä seksielämästä yhtään mitään.
Että Wallu voisi ajatella tytärtään ennen kuin mitä tahansa jakaa julkisuuteen.
Mutta millon miehet nokkaansa pidemmälle ajattelisi. Oma napa paras napa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että kaveri on täysi pelle, mutta on saanut silti sukupuolielämänsä tilanteeseen, josta 99% miehistä haaveilee ja johon 99% miehistä ei koskaan pääse.
Ja Wallun salarakas on saanut sukupuolielämänsä tilanteeseen, jota 99% naisista ei koskaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Muuten en paheksu, ei mitään kummallista auringon alla.. MUTTA, Wallun tytär taitaa olla teini-ikäinen, ehkä ei haluaisi tietää isänsä seksielämästä yhtään mitään.
Wallun tytär on 18-vuotias, samanikäinen kuin Wallun salarakas tämän aloittaessa seksisuhteen Wallun kanssa.
Tulin vain katsomaan kuinka mammoja ärsyttää muiden yksityisasiat. Ja kylläpä ne näyttääkin ärsyttävän :D
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa katsotaan myös yhdessä televisiosta Huutokauppakeisaria ja silitellään toista sohvalla.
Kaiken muun mä jotenkin ymmärrän mutta tää oli jo liikaa. En soisi kenellekään näin karmeata kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeen jumalan lahja naisille tämä pelle 👍
Jatkuvasti krapulassa, varmaan siksi seksiä riittää...
Vierailija kirjoitti:
Voisi säästää myös meidät muut.
Muuten sm-jutut on kyllä oikein hyvää seksiä.
Hyi puhutko omasta kokemuksesta vai missä tapaat näitä pilvinpimein? Mitä itse olen ollut nykynuorison kanssa tekemisissa vaikuttaa fiksummilta kuin vanhemmat ikäpolvet nuoruusvuosinaan. Harvempi edes juo tai polttaa, saati koskisi walluun.