Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen joulu ilman miestäni

Vierailija
17.12.2013 |

Minulle oli ennen täydellinen perhe. Mies niin rakas ja rakastava, etten voinut uskoa tuuriani. Ihanat lapset. Vaan sitten se onni loppui. Mieheni kuoli äkillisesti, jätti meidät. Kaipaus on niin suuri, että tuntuu kuin tukehtuisi. Ei millään meinaa jaksaa, mutta pakko on. Nyt vielä sitten joulu, kauhea koettelemus. Olkaa onnellisia perheistänne, ja kertokaa rakkaillenne tänään, miten heistä välitätte ja rakastatte. Ja tehkää ne hyvät rakkaudelliset teot tänään, sillä huomenna voi olla liian myöhäistä. Ihanaa joulunaikaa joka tapauksessa teille muille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Tytti niin ajattelen teitä usein <3

Vierailija
2/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinullekin. Onneksi sinulla on perhe, jonka kanssa voit viettää joulun yhdessä. Miehesi eli hyvän ja rikkaan elämän kanssasi, se on onnen aihe kaikessa surussa. Teillä oli rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. <3  

Siinäpä se, kun muistaisikin aina arjessa osata arvostaa toisen olemassa oloa, kun se joskus niin usein muuttuu itsestäänselvyydeksi. 

Vierailija
4/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa tiedän miltä tuntuu. <3 Paljon voimia ja onneksi joulu on vain kerran vuodessa, ja se ensimmäinen joulu ilman häntä on vain yhden kerran..

Vierailija
5/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätti vai kuoli?

Vierailija
6/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Onpa meitä kohtalotovereita täällä. Pitäisi tosiaan osata olla onnellinen siitä, että on saanut kokea Suuren Rakkauden. Kaikille sitä onnea ei suoda hetkeksikään. Nyt vaan on niin, että tällä hetkellä katkeruus on kovasti voitolla. Tuosta ensimmäisestä vuodesta olen kuullut itsekin. Ja ei, en ole Tytti, mutta osanotot hänellekin, ja kiva että ajattelet häntä <3 AP

Vierailija
7/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni ja voimia jaksaa.

Vierailija
8/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut sukellusonnettomuus. En tiedä mikä kommentti tuo oli. Ihan tavallinen kamala sydänkuolema. Varoittamatta ja oireilematta ennalta. Hoikka terve mies       =( AP

Vierailija
9/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani puolestasi. =( Jos haluat kuulla jotain positiivista koituneen lämpimästä viestistäsi, niin meillä on miehen kanssa jo toista päivää jatkunut kinastelu hölmöstä aiheesta, sinänsä pieni, mutta kummallakaan ei ole toistaiseksi ollut halua tehdä mitään sovun eteen. Mutta tämän luettuani, minä aion sen tehdä, jahka hänet näen. Miten kamalaa olisikaan, jos jotain sattuisi, ja meidän välit jäisi tähän välitilaan... Toki tätä asiaa olen ajatellut monesti aiemminkin, että onko sen arvoista, mutta silloin kun asiat ovat hyvin, niin tuntuu, että olisi "varaa" vähän lapsellisesti niskoitellakin, vaikka syy on oikeasti mitätön. Tämän luettuani sen taas muistin, että sellaiseen kohtalon ylenkatsomiseen ei ole ikinä varaa! Lämmintä joulua sinulle ja muillekin erilaisen joulun viettäjille, joilta puuttuu se joku siitä vierestä.

Vierailija
10/16 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista =(

Varmasti juuri juhlapyhät yms. ovat vielä ns. normaalia arkeakin pahempia, mutta kyllä sinä selviät ja te kaikki muutkin suuren menetyksen kokeneet!

Meillä on lähipiirissä valitettavasti kaksi perhettä, joissa on yllättävä kuolema tullut. Toisessa perheessä kuoli myöskin perheen isä ja toisessa perheen ainoa lapsi.

Molemmissa tapauksissa vain aika on auttanut. Nyt jo pystyy molempien perheiden kanssa muistelemaan menetettyjä perheenjäseniä välillä kokonaan ilman itkua. Silloin ollaan jo vahvasti voiton puolella. Anna itsellesi ja lapsillesi aikaa ja sure kun surettaa... sekin on osa elämää =)

Voimia ja kaikesta huolimatta hyvää joulua!

Vierailija
11/16 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Ymmärrän tunteesi täysin kun olin itse ollut 01.12. Myrskyn aiheuttamassa onnettomuudessa mieheni kanssa ja itseni loukkasin vakavasti ja mieheni menehtyi onnettomuudessa. En jaksa edes ajatella tämän olevan totta. En olisi ikinä uskonut löytäväni niin ihanaa ja herkkää sekä huolehtivaa miestä ja kaiken lisäksi meillä on 11kk lapsi jonka ensimmäinen joulu ja syntymäpäivä joudutaan viettämään ilman isää. Otan osaa sinun puolestasi ja ikävää että olet joutunut kokemaan tämän tuskan.

Vierailija
12/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ja lapsillesi <3 . Olen itse tänä jouluna samassa tilanteessa, mieheni kuoli äskettäin. 

Vierailija
13/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani menetyksestäsi.

Vierailija
14/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minun mieheni kuoli neljä viikkoa sitten. Ei vaan jaksais mitään, roikun netissä aina kun mahdollista ettei tarvi ajatella mitään.

Vierailija
15/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vuodenkierto on vaikein: eka joulu, uusivuosi, hiihtoloma, pääsiäinen, vappu, äitienpäivä, juhannus, kesäloma, isänpäivä, kaikki syntymäpäivät... Toisella kierroksella helpottaa vähän ja joka kerta vähän enemmän. Ei siitä voi oikein muuta sanoa, neljän vuoden kokemuksella.

Vierailija
16/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellusonnettomuus :/