Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko antaa tuon Julia-asian olla!

Vierailija
17.12.2013 |

Ihan oikeasti, tekee pahaa jo nyt, kun tiedän miten täällä ruvetaan tuotakin asiaa repostelemaan, taattuun AV-tyyliin, tai siis tyylittömyyteen.

Nuori ihminen on kuollut, äiti (ilmeisestI) löytänyt oman lapsensa kuolleena, lapsen jota kantoi ja jonka synnytti ja jota rakasti ja hoivasi vuosi vuoden jälkeen ja jolle toivoi vain kaikkea hyvää, ihan kuten teistäkin jokainen omalle lapsellensa, miettikää sitä ja antakaa asian olla!!

Julia, en ole sinusta tai siskostasi tehtyjä juttuja enkä reposteluja lukenut lehdistä enkä täältä, siskosi (Johannan) toilailuista tiedän sen mitä lööpit kirkineet, sinusta en enkä aio niitä nyttenkään mistään esille kaivaa. Lepää rauhassa, toivottavasti sulla on nyt hyvä olla ja paljon voimia läheisillesi suurimmassa surussaan jota kohdata voivat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit lukenut mistä on kyse, ymmärtäisit että lööppijulkkiksen kuolema ei ole pohdittu läpi 45minuutissa. Tekopyhää tehdä heistä enkeleitäkään muutamassa minuutissa.

Herra antoi, Herra otti,

tyydy siihen, hottentotti

Vierailija
2/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Julia lukemassa oman sädekehän kiillotteluasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja

Vierailija
4/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua sinä sepustat?? Minä en ole tehnyt/tekemässä enkeleitä heistä sen enempää kuin pirujakaan, ei katsos ole minun asiani! Ottaako noin lujille ettei kaikki silmät kiiluen kuola valuen lue juttuja ihmisistä joilla ei, ilmeisestikään, ole ollut eikä ole kaikki ns "kunnossa"?!

Tuo minun "purkaukseni" oli silkasta pahasta mielestä kumpuavaa, pahasta mielestä siitä mitä eräs äiti tällä hetkellä kokee ja tuntee. Koeta sinä, haaskalintu, niellä se ja pidä pääsi kiinni, voit aivan rauhassa jatkaa asialla makustelua epäihmismäiseen tyyliisi mutta älä tee sitä täällä.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 13:02"]

Jos olisit lukenut mistä on kyse, ymmärtäisit että lööppijulkkiksen kuolema ei ole pohdittu läpi 45minuutissa. Tekopyhää tehdä heistä enkeleitäkään muutamassa minuutissa.

Herra antoi, Herra otti,

tyydy siihen, hottentotti

[/quote]

Vierailija
5/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulle samat sanat kuin äskeiselle. Täytyy sanoa, että jompikumpi teistä olisi ollut joutavampi täältä lähtemään kuin vaikkapa Julia.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 13:02"]Ei ole Julia lukemassa oman sädekehän kiillotteluasi...[/quote]

Vierailija
6/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1058,875

Let the jeesustelu begin

Vierailija
7/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää itse ihan rauhassa henkeä, herranjumala mikä tunteenpurkaus! Tuliko mieleen, että sinun aloittamasi turha aihe liittyy ihan yhtä lailla Julian poismenoon, kuin kaikki ne muut otsikolla "Julia on kuollut"? Jos OIKEASTI haluaisit kunnioittaa hänen muistoaan, niin sulkisit vaikka koko av:n etkä tehtailisi vielä yhtä järjenköyhää aloitusta kuin ne kaikki muut ovat ja antaisit ITSE asian olla sen sijaan, että sieltä jostain jalustaltasi tulet muita käskyttämään. Ihan jäätävää sädekehän kiillotustahan tuo koko sun aloituksen oksennus on, "Julia, en ole sinusta tai siskostasi tehtyjä juttuja enkä reposteluja lukenut lehdistä enkä täältä, siskosi (Johannan) toilailuista tiedän sen mitä lööpit kirkineet, sinusta en enkä aio niitä nyttenkään mistään esille kaivaa." Voi jaada jaada. Vastasin sulle vain, että Julia ei ole tuota sun sädekehän kiillotustas lukemassa, voitko tajuta? Miksi se saa minut suorastaan ansaitsemaan kuoleman??! Onko vähän liioittelun makua, tä? Sinä joku ventovieras sieltä ylhäisyydestäs suorastaan toivot toisen ihmisen kuolemaa, no ei hyvin mene sinullakaan, mutta silti oot niin vitun jalo ja hyvä ihminen. Minä en toivo sinun, enkä ole toivonut Julian kuolemaa, enkä ole myöskään repostellut hänen asioitaan tahi niitä mistään kaivellut - enkä myöskään tehnyt yhtään aloitusta hänen kuolemaansa liittyen.

Vierailija
8/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olen samaa mieltä kuin ap, että pitäisi vähän miettiä mitä kirjoittaa. Mutta toisaalta, nämä Tukiaiset ovat ihan oma-aloitteisesti hankkiutuneet julkisuuteen ja tehneet suunnilleen mitä tahansa pysyäkseen julkisuudessa, mitä ilmeisimmin nauttineet ympärillään pyörineistä kohuista jne. Miksi siis pitäisi vaieta tässä vaiheessa? Okei, voisi jättää kirjoittamatta ne "joutikin kuolla" -viestit, mutta muuten, no, itsehän tilasivat.

Vierailija
9/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johanna ja jasmine tappelevat av:ella???

Vierailija
11/11 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi