Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kanssa miehen kuuluu viettää joulua?

Vierailija
17.12.2013 |

Äitinsä vai aviovaimonsa?

Ei voi valita molempia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa sääntöjä, kenen kanssa joulu vietetään. Miehen kuuluu päättää ihan itse.

Vierailija
2/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaimonsa mutta äitiä on kohtelias käydä ainakin moikkaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vässykkä mies se on joka äitinsä luo menee?????????? Huh huh...

Vierailija
4/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon

Vierailija
5/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vika, ettei äiti ja vaimo mahdu saman katon alle? Jos vaimon, niin sitten mies voi viettää äitinsä kanssa ja päinvastoin

Vierailija
6/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on tekemässä tätä virhettä jo toistamiseen (toinen avoliitto siis menossa)... Mun oli pakko luvata sille, että me mennään mieheni kanssa vanhemmilleni jouluaattona, jotta veljeni kerrankin olisi avovaimonsa kanssa samassa paikassa (avovaimolla äiti yksinään, ei sisaruksia). Vanhempani tosin osaisivat olla kyllä keskenäänkin, mutta veljeni ei usko. Mä en ymmärrä mikä ihmisiä riivaa tän joulu(aato)n suhteen, mitä ihmeen väliä sillä on, milloin aikuiset ihmiset sitä joulua viettää (tai viettääkö ollenkaan)??? Mieheni onneksi on taipuvainen, joten kestää nyt sen, että menemme vanhemmilleni (vaikka hänelläkin siis olisi joku ihme fiksaatio siitä, että joulua vietetään kotona ja nimenomaan aattona, eikä päivää ennen tai jälkeen... herra anna mun kaikki kestää).

Vierailija
7/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä se että miehesi haluaisi viettää joulun äitinsä kanssa vai että anoppisi haluaa miehesi viettävän joulua kanssaan? Jos ensimmäinen, se on sitten miehesi päätös ja sun täytyy hyväksyä asia. Jos taas kyseessä on jälkimmäinen ja miehesi ei kehtaa ei, voit tukea häntä kieltäytymisessä.

Vierailija
8/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi valita molempia? Asutte eri mantereilla?

Vierailija
9/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovaimonsa =)

Vierailija
10/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa joka muuten joutuisi olemaan yksin.

Vierailija
11/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä sitä, että äitinsä on yksin jouluaattona.

Tai luulen, että ei kestä. Oikeasti ei halua, että äitinsä vetää herneen nenään siitä, että ei saa tulla meille jouluna.

Mutta miehelle on ihan samantekevää, nähdäänkö me mun vanhempia jouluaattona vai ei.

Mun mieliepiteellä ei tunnu olevan mitään painoarvoa. Tai näin puhuttaessa yleisesti on, mutta kun pitäisi päätös tehdä, sitten ei. Silloin painaa anopin herneet enemmän.

Mä en tiedä mitä tehdä.

Vierailija
12/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä. Äiti on maisemissa vähemmän aikaa. Tosin jos tilanne on niin paha että joutuu valitsemaan saattaa äiti kuitenkin vetää pitemmän korren ja vaimo saada kenkää.

Vierailija
13/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten sovitaan.

Vierailija
14/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei tuo ole ikinä muodostunut ongelmaksi, vietämme jouluaaton porukalla anoppilassa eli lasten mummolassa, kotona aamupäivä ja taas illalla kotiin nukkumaan. Toisaalta tilanteemme on siinä mielessä helppo, että asumme samalla paikkakunnalla. Lisäksi minä ja anoppi tulemme hyvin toimeen, vaikka erimielisyyksiäkin on, niitä ei vain nosteta esiin kanssakäymistä haittaamaan. Omat vanhempani asuvat kauempana, sinne reissataan välipäiviksi ja muutoinkin vuoden aikana pitemmiksi ajoiksi, lapset saavat toisiakin isovanhempiaan nähdä ja mieskin lähtee mielellään maaseudun rauhaan : ) pakkovalinta "minä tai anoppi" ei ole ikinä edes tullut mieleen!

Vierailija
15/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:47"]No meillä ei tuo ole ikinä muodostunut ongelmaksi, vietämme jouluaaton porukalla anoppilassa eli lasten mummolassa, kotona aamupäivä ja taas illalla kotiin nukkumaan. Toisaalta tilanteemme on siinä mielessä helppo, että asumme samalla paikkakunnalla. Lisäksi minä ja anoppi tulemme hyvin toimeen, vaikka erimielisyyksiäkin on, niitä ei vain nosteta esiin kanssakäymistä haittaamaan. Omat vanhempani asuvat kauempana, sinne reissataan välipäiviksi ja muutoinkin vuoden aikana pitemmiksi ajoiksi, lapset saavat toisiakin isovanhempiaan nähdä ja mieskin lähtee mielellään maaseudun rauhaan : ) pakkovalinta "minä tai anoppi" ei ole ikinä edes tullut mieleen!

[/quote]

Eli hyvin voi valita molemmat, ihan totta, näin meilläkin.

Vierailija
16/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:29"]

Tai luulen, että ei kestä. Oikeasti ei halua, että äitinsä vetää herneen nenään siitä, että ei saa tulla meille jouluna.

Mutta miehelle on ihan samantekevää, nähdäänkö me mun vanhempia jouluaattona vai ei.

Mun mieliepiteellä ei tunnu olevan mitään painoarvoa. Tai näin puhuttaessa yleisesti on, mutta kun pitäisi päätös tehdä, sitten ei. Silloin painaa anopin herneet enemmän.

Mä en tiedä mitä tehdä.

[/quote]

Miksi ei saa tulla teille jouluna?

Vierailija
17/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:29"]

Mä en tiedä mitä tehdä.

[/quote]

Miksi ei saa tulla teille jouluna?

[/quote]

Joskus sitä haluaisi erilaisen joulun.

Vain oman porukan kesken.

Vierailija
18/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on aina naisen anoppi, joka on pakko nähdä aattona, koska anopille ei käy mikään muu päivä ja heittäytyy marttyyriksi, jos ei saa tahtoaan läpi. Ihmeellistä, että naisen äiti ei suhtaudu asiaa samalla fanaattisuudella, hänelle käy vaikka tapaninpäivä. En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa, enkä tule vaatimaan, että oman lapseni pitää tulla pitämään minulle seuraa jouluaattona.

Vierailija
19/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:40"]

Niin, se on aina naisen anoppi, joka on pakko nähdä aattona, koska anopille ei käy mikään muu päivä ja heittäytyy marttyyriksi, jos ei saa tahtoaan läpi. Ihmeellistä, että naisen äiti ei suhtaudu asiaa samalla fanaattisuudella, hänelle käy vaikka tapaninpäivä. En ole koskaan ymmärtänyt tätä asiaa, enkä tule vaatimaan, että oman lapseni pitää tulla pitämään minulle seuraa jouluaattona.

[/quote]

Niin ja mies viettää joulua perheensä kanssa tai ei ole irronnut esiliinan nauhoista.

Vierailija
20/20 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä vaimoja, jotka alkaa kilpailla miehensä äidin kanssa.

Äiti on aina äiti ja kuitenkin kuolee pois ennen vaimoa, joten kyllä vaimo saa ihan sen miehensä lopulta pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi