En jaksa enää olla naimisissa yrittäjä mieheni kanssa.
Hän aina töissä. Kesällä lomaa viikon ja nyt jouluna viikon. Lapsi ihmettelee kun etenkin kesät kun muut lomalla ja me vain kotona. En kyllä tiedä miten hän hoitaisi nlapsen hoidon eron jälkeen kun alkaisin vkl-äidiksi?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:38"]
Siis sä alkaisit vkonloppu äidiksi vai?
[/quote]
Joo koska mulla monia sairauksia ja ne rajoittaa paljon lapsen kanssa olemista. Eihän me muuten kesäisin vain kotona oltaisi kun mies olisi töissä jos liikkumiseni olisi helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:40"]
Miksi te olette vain kotona????
[/quote]
Koska liikkuminen hankalaa en saa esim ajaa autoa ja kävelykin vaikeaa.
Elä täyttä elämää reissuineen ym. lapsen kanssa! Mies tulee mukaan ja osallistuu kun haluaa tai kerkee. Turha jäädä odottamaan ja pilaamaan omaa elämää sillä, ettei puoliso ole mukana.
Eli ruikutat, vaikka toinen elättää. Miksi teit lapsen, jos et ole kykenevä hoitamaan??
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:43"]
Eli ruikutat, vaikka toinen elättää. Miksi teit lapsen, jos et ole kykenevä hoitamaan??
[/quote]
Silloin olin hyvässä kunnossa kun hänet tein tilanne vain on muuttunut.
Minulla myös yrittäjämies. Meillä homma toimii niin, että minä vastaan kaikesta kotona. Mies osallistuu siihen, mihin pystyy ja ehtii.
Ja kun hankin lapsia, rakensin jo alunperin kaiken niin, että kykenen hoitamaan kaiken myös itse ja yksin.
Jaahas, tänään tälläinen aloitus. Tähän asti sä olet niin rakastanut sitä miestä etkä ole halunnut erota, mutta TOIVON TODELLA että sulla alkaa nyt silmät oikeasti avautua ja oikeasti alat miettiä eroa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:42"]
Elä täyttä elämää reissuineen ym. lapsen kanssa! Mies tulee mukaan ja osallistuu kun haluaa tai kerkee. Turha jäädä odottamaan ja pilaamaan omaa elämää sillä, ettei puoliso ole mukana.
[/quote]
Et lukenut aikaisempia kirjoituksiani siis.
No kuka sen lapsen nyt hoitaa jos sä oot rajoittunut ja mies aina töissä?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:44"]
Minulla myös yrittäjämies. Meillä homma toimii niin, että minä vastaan kaikesta kotona. Mies osallistuu siihen, mihin pystyy ja ehtii.
Ja kun hankin lapsia, rakensin jo alunperin kaiken niin, että kykenen hoitamaan kaiken myös itse ja yksin.
[/quote]
No mun mies oli ammatiltaan ihan eri kuin nykyään ja ihan tavallisena palkollisena kun naimisiin mentiin. Hän vain jäi työttömäksi opiskeli uuden ammatin ja alkoi yrittäjäksi. Kun tein lapsen olin ihan hyvässä kunnossa mutta enää en ole.Eli ei voinut suunnitella kaikkea etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:45"]
No kuka sen lapsen nyt hoitaa jos sä oot rajoittunut ja mies aina töissä?
[/quote]
Päiväkodissa on aika paljon mutta kesäisin päiväkoti kiinni yli 2kk ja silloin sit pitää vaan olla kotona.
No kuule, eroa siitä miehestä ja lähde. Ala viikonloppuäidiksi. Aimutta, ei se varmaan käykään koska mies ei halua tms älytön syy taas.
Tällaisia aloituksia lukiessa herää pari polttavaa kysymystä. Ensinnäkin, onko vihkikaavasta ja yleisestikin avioliittoajattelusta poistettu kohta toinen toisensa tukemisesta "myötä- ja vastamäessä"? Ja onko mielestäsi siis miehesi vika, että yrittäminen Suomessa on raskasta ja lähes poikkeuksetta epäkiitollista työtä?
No niin oli minunkin mieheni palkkatyössä kun tavattiin. 9
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:02"]
Tällaisia aloituksia lukiessa herää pari polttavaa kysymystä. Ensinnäkin, onko vihkikaavasta ja yleisestikin avioliittoajattelusta poistettu kohta toinen toisensa tukemisesta "myötä- ja vastamäessä"? Ja onko mielestäsi siis miehesi vika, että yrittäminen Suomessa on raskasta ja lähes poikkeuksetta epäkiitollista työtä?
[/quote]
Ei tietenkään ole miehen vika mutta kesiksi lapsen takia pitäisi keksiä jotain eikä mies ota kantaa niihin eikä oikein muutenkaan mihinkään kotielämään.
Siis sä alkaisit vkonloppu äidiksi vai?