Loukkaantuisitko jos kumppanisi ei esittelisi sinua kavereilleen
Olen seurustellut eri paikkakunnalla asuvan miehen kanssa nyt muutaman kuukauden, ja näemme noin joka toisella viikolla. Hän on nähnyt minun kavereitani ja näkee omia kavereitaan aina, kun emme ole yhdessä, mutta minä en ole ikinä nähnyt yhtäään hänen kaveriaan. Perheen tosin olen nähnyt. Loukkaantuisitko sinä, jos kumppanisi ei haluaisi esitellä sinua kavereilleen?
Kommentit (28)
Loukkaantuisin, jos ei koskaan halua esitellä, mutta en minä pidä muutaman kuukauden tapailusuhdetta vielä niin vakavana, että pitäisi olla kaikkialle esitelty...
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on jostain miesten ryyppyremmistä, niin ymmärrän, ettei niihin naisia haluta viedä. Sitä kyllä ihmettelen suuresti, kun monesti on niin, että muiden tyttöystävät ja vaimot on mukana, mutta sitten joidenkin ei... Että miksi ei sitä omaa kumppania haluta tuoda mukaan?
Voi myös olla että joidenkin vaimot eivät halua lähteä. Itseäni ei esim. kiinnosta ryyppyreissu mökillä jossain korvessa. Tiedän että voihan siellä olla selvin päin, mutta niin viihtyisin vielä huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on jostain miesten ryyppyremmistä, niin ymmärrän, ettei niihin naisia haluta viedä. Sitä kyllä ihmettelen suuresti, kun monesti on niin, että muiden tyttöystävät ja vaimot on mukana, mutta sitten joidenkin ei... Että miksi ei sitä omaa kumppania haluta tuoda mukaan?
Voi myös olla että joidenkin vaimot eivät halua lähteä. Itseäni ei esim. kiinnosta ryyppyreissu mökillä jossain korvessa. Tiedän että voihan siellä olla selvin päin, mutta niin viihtyisin vielä huonommin.
Tottakai varmasti osalla on noin, ettei halua tulla tai ei syystä tai toisesta pääse, mutta miettisin kyllä siinä vaiheessa suhteen tulevaisuutta, jos toinen ei KOSKAAN halua tulla mihinkään tai tavata läheisiä. Yllättävän paljon on kyllä tätä, ettei haluta tuoda sitä kumppania mukaan jostain syystä...
On tärkeämpää, että olet tavannut perheen. Kaverit ei ole miehille kovin tärkeitä.
Ei häntäkään kiinnosta sinun kaverit, joten ei ehkä ymmärrä, miksi sinua kiinnostaa hänen.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään juoksuta kumppania ympäriinsä kavereita ja sukua tapaamassa. Tapaa sitten kun tulee luonnollinen tilanne eteen. Ei se mikään palkintopysti ole jota esittelen kaikille, vaan ihminen jonka kanssahaluan viettää aikaani.
En minäkään mitään esittelykierroksia ymmärrä, mutta jos on vaikka miehen kaverin "Penan" kolmekymppiset, jonne on kutsuttu kavereita kumppaneineen, niin mies meneekin sinne yksin pyytämättä mukaan. Se on erikoista.
Exäni teki noin ja syyksi sanoi "et sä kuitenkaan olisi halunnut tulla". Suhdetta takana tuolloin muutaman kuukauden, joten outoa, että hän teki tuollaisen päätöksen puolestani. Lopulta noin vuoden kohdalla paljastui miehestä kaikkea ei niin mukavaa ja epärehellisyyttä, että suhde päättyi.
"en ole ikinä nähnyt yhtäään hänen kaveriaan"
Oletko varmistanut että hänellä on kavereita? Ja että heidän kanssaan yleensäkään tehdään mitään pariskuntajuttuja?
Kakkahattutäti kirjoitti:
On tärkeämpää, että olet tavannut perheen. Kaverit ei ole miehille kovin tärkeitä.
Ei häntäkään kiinnosta sinun kaverit, joten ei ehkä ymmärrä, miksi sinua kiinnostaa hänen.
Ai miehille kaverit ei ole tärkeitä?? Monesti menevät jopa kumppanin ohi!
En minäkään mitään esittelykierroksia ymmärrä, mutta jos on vaikka miehen kaverin "Penan" kolmekymppiset, jonne on kutsuttu kavereita kumppaneineen, niin mies meneekin sinne yksin pyytämättä mukaan. Se on erikoista.