Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen biseksuaalisuus heteronaisille turn off?

Vierailija
03.10.2020 |

On alkanut tuntumaan, etteivät heteronaiset mielellään lähde suhteeseen biseksuaalin miehen kanssa. Mistä moiset ennakkoluulot?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua jostain syystä vetää puoleensa se, että mies kiihottuu vain naisista. Vaikka ei minulla tietenkään ole mitään bi-miehiä vastaan, he eivät vain viehätä ihan samalla tavalla :/

Itellä päinvastoin. Mua viehättää, jos mies katsoo myös miehiä samalla tavalla kuin naisia. Tuntuu, että se on vähemmän esineellistävää. Biseksuaalisuus miehellä on puoleensavetävää.

T. Heteronainen

Jännä kuulla! :) Tuollainen mies kyllä varmaan pitää samanarvoisena miestä ja naista, se on toki hyvä juttu. Itselläni ei kuitenkaan ole ikinä sillain esineellistetty olo.

Vierailija
42/45 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua jostain syystä vetää puoleensa se, että mies kiihottuu vain naisista. Vaikka ei minulla tietenkään ole mitään bi-miehiä vastaan, he eivät vain viehätä ihan samalla tavalla :/

Itellä päinvastoin. Mua viehättää, jos mies katsoo myös miehiä samalla tavalla kuin naisia. Tuntuu, että se on vähemmän esineellistävää. Biseksuaalisuus miehellä on puoleensavetävää.

T. Heteronainen

Jännä kuulla! :) Tuollainen mies kyllä varmaan pitää samanarvoisena miestä ja naista, se on toki hyvä juttu. Itselläni ei kuitenkaan ole ikinä sillain esineellistetty olo.

Se että mies on valmis työntämään munansa suhun ei ole osoitus minkäänlaisesta arvostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Heteronainen

Se että mies on valmis työntämään munansa suhun ei ole osoitus minkäänlaisesta arvostuksesta.

Ei kai kukaan niin sanonutkaan? Vaan, että mies pitää tasavertaisena naista ja miestä, molemmat ovat yhtä esineellistettyjä hänen näkökulmastaan.

Vierailija
44/45 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä biseksuaalien pitäisi seurustella mieluummin keskenään, niin ymmärtävät toisiaan paremmin. 

Vierailija
45/45 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei kyllä kelpais puolisoksi. Jotenkin likasta.