Onko miehen biseksuaalisuus heteronaisille turn off?
On alkanut tuntumaan, etteivät heteronaiset mielellään lähde suhteeseen biseksuaalin miehen kanssa. Mistä moiset ennakkoluulot?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sama kai tuo, jos mies osaisi sitoutua suhteeseen minun kanssani. Eihän heterouskaan tarkoita sitä että hyppää jokaisen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa sänkyyn, miksi suhde bin kanssa pitäisi siis olla erilainen?
Ja se johtuu naisista, homous käytännössä tarkoittaa juuri tuota. Sinulla on äärimmäisen naiivi käsitys homomiehistä, ei mitenkään voi verrata heteroihin.
Ikinä en sekaantuisi bi-mieheen, osittain edellä mainitun takia ja osittain koska homostelu on äärimmäisen kuvottavaa, jo ajatus siitä että mies kiihottuu miehestä on äärimmäisen vastenmielinen.
Mulle kelpaisi! Ihanne tilanne olisi omassa parisuhteessa bi-mies.
Eihän sellaisille hinttihiirulaisille voi kuin nauraa.
Minä en osaa sanoa. Olen nyt yrittänyt tutustua kavruna kahteen bisseen, mutta ensimmäinen oli kušpää ja halusi vain alakertaa, kun ei onnistunut (ainakaan heti) niin kummasti viestit vähenivät ja lopulta sanoin aika ilkeästi, koska v...tti takin kääntö!! Toinen bisse vaikuttaa tekevän saman tempun, kyllä minulla on tarpeeksi kokemusta miekkosista ja huomaan kyllä mihin homma on menossa..
Niin molemmat bisset ovat kovasti ulkonäköäni kehuskelleet ja tuo 2.0 sanoi, ettei tiedä voisiko tulla enemmänkin kuin kavruja (tätähän en edes kysynyt XD minä etsin kavruja, MUTTA epäilin, aiheellisesti, että 2.0 ei ole kovin kiinnostunut kaveruudesta kanssani...) ja sanoin epäilykseni sitten ihan suoraan hänelle.
Tuossahan se vastaus jo tulikin. Koska olet bi ja olen hetero. Ei sovi mun maailmaan.
Bi mies=h o m o eli en huolisi sellaista heteronaisena. Heteromiehet ei halua hommailla miesten kanssa.
Molemmat ovat nuoria miekkosia, suunnilleen minun ikäisiäni, toinen hieman vanhempi ja toinen aavistuksen nuorempi. Molemmat ovat aika kivan näköisiäkin XD. Mutta voisinko olla parisuhteessa bissen kanssa, mene ja tiedä... Ehkä pitäisi kokeilla.
Olen muuten saanut arvokasta tietoa eräältä bisseltä aikoinaan, liittyen bisseyteen. Kerroin hänelle, että minulla on vahva epäilys siitä, että olen ollut suhteessa kaappibissejen kanssa. Kukaan ei koskaan myöntänyt mitään, mutta vaistoni on sanonut näin.
No bissemiekkonen sitten sanoi, että kannattaa luottaa vaistoon, kyllä ne ovat todennäköisesti olleet bissejä, jos on vahva tunne siitä. Bissemiekkonen kertoi mm. että miekkoset seuraavat urheilua, koska siinä saa vapaasti ihailla muita miekkosia. Ja jos matsin jälkeen miekkonen haluaa sek....siä, tiedät syyn. XD
Usein bi-mies on vain pahasti kaapissa oleva homomies, joten kannataa varauksella suhtautua, jos mies sanoo olevansa bi.
Vierailija kirjoitti:
Bi mies=h o m o eli en huolisi sellaista heteronaisena. Heteromiehet ei halua hommailla miesten kanssa.
Bisse on h0m0 XDDDDDDDDDDDD Voi v...u...
Miten minulla on niin paljon kokemusta bissemiekkosista? Olen jossain netin syövereissä paikassa, jossa heitä on paljon XD En sen tarkemmin kerro paikkaa.
Mutta siellä tosiaan olen saanut arvokasta tietoa bisseiltä itseltään. XD
Yhdentekevää mulle. Parisuhteessa haluan rehellisyyttä, uskollisuutta ja rakkautta. Jos näitä ei ole, ei ole parisuhdetta minulle. Minua ei ällötä se, mistä toinen kiihottuu. Minua ällöttää vain se, jos minun tunteitani ei kunnioiteta tai oteta huomioon. Näin pystyy toimimaan sekä biseksuaali että heteromies. Minua ärsyttää, että biseksuaaleja fetisoidaan yhteiskunnassa ajatellen että he haluavat vain ryhmäseksiä. Kaikilla aseksuaaleista panseksuaaleihin on omat tarpeet. Ei haittaisi jos mies olisi ottanut aiemmin anaaliin tai suihin toiselta mieheltä. En ymmärrä, miten se liittyy meidän suhteeseemme, joka tapahtuu tällä hetkellä. Biseksuaalit joutuvat myös tekemään aivan saman valinnan kuin heterot sitoutuessaan että eivät painaa muita. En ymmärrä miten se käytös muka eroaisi biseksuaaleilla. Tiedätte itsekin, että jos pettämistä yritetään biseksuaalisuudella pyhitellä, samanlaisia tekosyitä ne ovat kuin muutkin.
Ei ole! Tykkään työntää miesten perseeseen erilaisia vempaimia.
Minua jostain syystä vetää puoleensa se, että mies kiihottuu vain naisista. Vaikka ei minulla tietenkään ole mitään bi-miehiä vastaan, he eivät vain viehätä ihan samalla tavalla :/
turn off, kaikki p erseseksiin liittyvä ällöttää.
Pimp my trunk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en missään tapauksessa lähtisi. Ei kiinnosta poikain kanssa jakaa "miestä."
Mutta kiinnostaa siis naisten kanssa jakaa Miestä?
Nainen tuntee alemmuuden tunnetta toista miestä kohtaan. Ei pysty kilpailemaan. Sen homppelin kanssa voi käydä kalassa ja rassata autoa pajalla. Paremmat imutaidot ja kireys.
Mikä helvetti sun ongelma on? Siis mitä v*ttua?
Homofobia on turn off. Miksi olet kiinnostunut naisista, jotka ovat homofoobikoita vuonna 2020?
Vierailija kirjoitti:
Minua jostain syystä vetää puoleensa se, että mies kiihottuu vain naisista. Vaikka ei minulla tietenkään ole mitään bi-miehiä vastaan, he eivät vain viehätä ihan samalla tavalla :/
Itellä päinvastoin. Mua viehättää, jos mies katsoo myös miehiä samalla tavalla kuin naisia. Tuntuu, että se on vähemmän esineellistävää. Biseksuaalisuus miehellä on puoleensavetävää.
T. Heteronainen
Ennen olisi ollut, nykyisin oon enemmän sinut asian kanssa. Jos on sitoutunut suhteeseen ja on selvää, että haluaa kuitenkin olla juuri mun kanssa, en ymmärrä miks miehille pitäs olla enemmän mustasukkainen kuin naisille. Itselläni pieni taipumus myös, mutta ei se muuta suhteessa mitään, mieheni on mulle ykkönen ja ainoa.
Minä en hyväksy mitään!