Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli väärät koulukuvat

Vierailija
16.12.2013 |

Lapseni koulukuvat tuli tänään postissa. Etukäteen saimme valita kolmesta eri vaihtoedosta, mitä haluamme. Valitsimme nk. kuvan nro 3. Kuvat oli tehty kuvista numero 1 ja 2. Kyllä pännii, tuo valitsemamme kuva oli oleellisesti erilainen. Ilme näissäkin etenkin toisessa on ihan hyvä, mutta on jotakin, mikä ei ole.

Onko teille käynyt koskaan näin? Onkohan meillä enää mitään toivoa saada samaan hintaan siitä oikeasta kuvasta valmistettua kuvaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota kuvien valintaa kahdessa erässä, ensin kaksi tuotetta ja sitten illalla toisella koneella kaksi. Ja kyllä silloin näkyi, että olin valinnut jo nuo kaksi ensimmäistä. Kumma,että ei muka kuvafirmassa näkynyt. Harmittaa niin vietävästi.

ap.

Vierailija
2/16 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, reklamaatiooni oli vastattu.

Emme muka olleet vahvistaneet tuota tilausta. Meitä oli kaksi tekemässä muutoksia ja todella olimme tekevämme kaiken oikein. Nyt kuvafirma ehdotti, että palautamme kuvat ja tilaamme uudet. Ei siinä mitään, mutta katselin hintoja ja kuvat tulisivat yli tuplahintaisiksi.Nuo kuvat olisisvat olleet 28,60 , siis ilman ryhmäkuvaa, postikuluja ym.  Uudelleen tilattuna samat kuvat maksaisivat 58,55e!

Lisähintaa tulisi kaikenkaikkiaan 35,35, koska menettäisimme myös kokopaketin tilaajien paljoustarjouksen (ottaisimme siis tästä paketista ryhmäkuvan).

Laitoin uutta viestiä, että en ollut tyytyväinen vastaukseen.

Kummallista tässä jutussa on se, että firma oli tehnyt kuvia kahdesta kuvaversioita, mutta ei yhtään juuri siitä kolmannesta, jota ainostaan halusimme. Oleensä näissä kuvafirmojen valmispaketeissa on ollut aikalailla yhdestä kuvasta tehdyt tuotteet.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on niin kauan kun myyjä kieltäytyy.

Vierailija
4/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko ottaa muutenkaan.

Vierailija
5/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut jouluksi antaa niitä, mutta ei, nyt ne on pilalla, kun tekivät väärät. Ei näitä kehtaa antaa. Jos tekevätkin uudet, on joulu jo varmasti mennyt :(

Vierailija
6/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoitte tietysti normaalisti. En ymmärrä miksi kuvaamo kieltäytyisi, kun nuo printit ei kuitenkaan maksa niille juuri mitään mutta myydyistä kuvista saa isot rahat.

Vierailija
7/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat oli siis kuitenkin teidän lapsest`?

Vierailija
8/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin heti kuoren avattuani sähköpostia firmaan.

ap.

Vierailija
9/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina juuri tuon takia kopion siitä lapusta joka menee kouluun. Voin sitten ihan rauhassa sanoa, että varmasti tilasin sen mitä sanon. Kukaan ei voi väittää toista.

Vierailija
10/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän koulukuvat?

Meillä myös tuli kuvapaketti. Ja joukossa vääriä kuvia. Ja väärät määrät,. Itse kopsasin tilaukseni, jonka laitoin. Siinä on oikein.  Laskussa on kuitenkin laskutettu oikein ja oikeita määriä eli niitä mitä olen tilannut.

Uudet ja oikeat kuvat tulee, mutta koska. Eipä sillä niin kiire, kun ei ole tarve jouluksi. Harmittaa vaan.

Vierailija
11/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus väärällä kuvalla varustetun mukin. Vaihtoivat sen kyllä, vaikka vika taisi olla siinä, etten ollut päivittänyt sitä toivetta kunnolla nettisivustolle?

Vierailija
12/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapulla ei ole tässä mitään tekoa, sillä kyllä sieltä sovittu määrä kuvia tuli. Kuvien sisältö oli vain väärä. Varsinainen kuvien valinta tapahtui netissä.

Vierailija
13/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Seppälän koulukuvat, toinen firma. Tässä olisi ollut todella merkityksellinen juttu saada jouluksi...

Netissä vaihto oli melkoisen hankalasti toteutettu, mutta mielestämme se kuitenkin piti onnistua ja varmennettu. Katsottiin kaksi ihmistä, että kaikki on oikein.

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:35"]

Seppälän koulukuvat?

Meillä myös tuli kuvapaketti. Ja joukossa vääriä kuvia. Ja väärät määrät,. Itse kopsasin tilaukseni, jonka laitoin. Siinä on oikein.  Laskussa on kuitenkin laskutettu oikein ja oikeita määriä eli niitä mitä olen tilannut.

Uudet ja oikeat kuvat tulee, mutta koska. Eipä sillä niin kiire, kun ei ole tarve jouluksi. Harmittaa vaan.

[/quote]

Vierailija
14/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat jouluksi ? A nnatteko joululahjaksi kuvan lapsesta ? Kenelle ? Itsellekö ?

Vierailija
15/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat jouluksi ? A nnatteko joululahjaksi kuvan lapsesta ? Kenelle ? Itsellekö ?

Vierailija
16/16 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka, että lapsen kummille voi antaa tai tyttö/poikaystavälle kehystettynä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme