Kerro kotipaikkakuntasi
Kommentit (39)
Turku 20 vuotta. Tulee ehkä jäädyksi tänne, vaikka oishan se toisaalta mukava Itä-Suomessa elellä saman kielen puhujien kanssa.
Espoo 3v. Ei ole suunnitelmia muuttaa pois.
Turku, koko ikäni 39 vuotta, enkä muuta koskaan pois... vaikka koskaan onkin pitkä aika eikä tiedä mitä tulevaisuus tuo, mut näillä ajatuksilla aion tässä kaupungissä koko elämäni asua.
Piilaakso, Kalifornia. Pari vuotta nyt takana. Emme jää tänne loppuelämäksi, Suomeen veri vetää.
Vantaa, asunut vuoden ja edessä muutto Helsinkiin.
Olen kotoisin Helsingistä ja asunut täällä koko ikäni. Muutetaan muutaman kk päästä miehen työn perässä ulkomaille, muuten en muuttaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:08"]
Piilaakso, Kalifornia. Pari vuotta nyt takana. Emme jää tänne loppuelämäksi, Suomeen veri vetää.
[/quote]Miksi ihmeessä haluat jättää Kalifornian?
Jyväskylä 18 vuotta, eli koko pienen elämäni. En todellakaan jää tänne, muutan pois kunhan saan lukion suoritettua.
haloo. piilaakso, voiko tylsempaa paikkaa ollq
No onhan siellä Kaliforniassa nyt aika paljon muitakin paikkoja... ja Silicon Valleyhan on todella rikasta seutua
Naantali jo 16 vuoden ajan. Jos joskus muutan täältä, niin kohde on Turku.
Raahessa asun kolmatta vuotta, miehen perässä muutin ja tuskin muutetaan enää pois :)
Tampere, ja oon asunu nytten 11 vuotta en ole muuttamassa pois vielä pitkään aikaan :D
Espoossa, olen asunut 10 vuotta ja pian muutan pois.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:08"]
[/quote]Miksi ihmeessä haluat jättää Kalifornian?
[/quote]
Kaikki on kallista, täynnä kiinalaisia ja intialaisia, liikenteessä liikaa idiootteja, vuokra-asuminen tuntuu niin turhalta (maksamme $3000/kk vuokraa) - vaikka toki ostaisimme asunnon jos tänne jäisimme.
Paha sanoa kyllä. Ei se täydellistä Suomessakaan, ja täällä on niin paljon nähtävää ja koettavaa. Joku on vaan alkanut jurppimaan täällä. :) kai se on se koko systeemin huonous. Siis eriarvoisuus, tuloerot, käsittämätön terveydenhuolto ja vakuutusjärjestelmä.. Noh, katsotaan.
Avaruusasema Skylab (1973 - 1974), koska ukkoni totesi että minut sopii ampua kuuhun tai palauttaa 1970-luvulle.
Raumalla, olen asunut koko ikäni ja varmaan aion jäädä jos työt sallii, koska haaveena olisi rakentaa talo, ja miten siitä sitten malttaisi enää muuttaa pois?
Kuopio, 3 vuotta. Opiskelut kestää vielä pari vuotta, sen jälkeen tie voi viedä muuallekin. Mielelläni täällä asuisin kuitenkin jatkossakin.