Mä en ymmärrä miten ihmiset uskaltaa mennä kuntosaleille tai ravintolaan syömään.
Baareista puhumattakaan. Kuntosaleilla tuskin kukaan käyttää maskia ja siellä hiki lentää.
Kommentit (16)
Kuntosalilla riski on kyllä kova jos on vähänkään enempi porukkaa. Pitäs treenata vain lähes tyhjällä salilla.
Mut elämä on riskejä täys.
Eihän ne välitä terveydestään oikeesti. Muuten olisivat kotona.
Lopettakaa valitus ja antakaa ihmisten tehdä omat päätöksensä
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla riski on kyllä kova jos on vähänkään enempi porukkaa. Pitäs treenata vain lähes tyhjällä salilla.
Mut elämä on riskejä täys.
Käyn niin suurella salilla, että en ole vielä kertaakaan joutunut treenaamaan kenenkään vieressä.
Koronahysteerikot ansaitsisivat kuolla. Tuollaisia pelkureita pitäisi heitellä katoilta.
No, miten sen nyt ottaa. Jos on nuori terve ihminen kenelle korona on tavallinen flunssa, on paljon haitallisempaa jättää liikunta ja sosiaalinen elämä puoleksi vuodeksi - vuodeksi - kahdeksi - kukaan ei tiedä miten pitkäksi aikaa tauolle.
Käytiin syömässä tänään klo 15. Oli väljää ja pestiin kädet menne tullen, paikan päällä käsidesit. En kyllä ruuhka-aikaan mene.
Onhan ne aika saastaisia paikkoja ihan normaalioloissakin.
Aina sitä jotain ebolaa jollakin on...
Kaikki eivät halua elää pelossa. Huolehdin toki hygieniesta, mutta en panikoi.
Ei kukaan mene kuntosalille syömään.
Ravintolaan mennään syömään.
No minä käyn. En näe järkeä linnoittautua kotiin. Olen varovainen, hyvä hygienia, turvavälit.. ajattelen että tulee jos on tullakseen ja vaikuttaa kuten vaikuttaa. En voi kontrolloida kaikkea, teen parhaani ja toivon ettei tartuntaa tule. Fyysinen hyvä kunto ja ystävien tapaaminen on tärkeitä nekin, ne menettäisin jos en kävisi missään.
Ai. Meidän kuntosalilla ei ees saa syödä.
No ensiinnäkin ravintoloiiissahan monet ruoat kuuumennetaan. Ja toiseksi että jos siellä on työntekijöissä sairauksia niin kyllähän ne hoidetaan asianmukaisella tavallla. Toinen asian on tietysti se etttä mitenkä asiakkaat sijoitetaan istumaan pöytiiiin. Ja olennnainen osa on tietysti myöös yleisesssä hygieniasssa kuinka esiime pöytien pinnat desifioidaaan (desifioointi on eri kuiin pöytien puhdistaminen).
Onneksi kuntosalillamme huolehditaan todella tarkasti siisteydestä ja desinfioinnista. Ihanaa, kun on sali auki ja ihmiset saavat huolehtia kunnostaan. Pysyy mieli ja keho virkeänä.
Baariin en minä suuntaisi humalaisten ihmisten joukkoon, jotka eivät todellakaan piittaa mistään turvaväleistä tai hygieniaohjeista.